واکنش EFMA به فدراسیون موی تای در ایران

[ad_1]

کد خبر: 1808208/44

زمان: 10:27
1400/11/13

بازدید از: 1900

جایگاه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک چیست؟

سایت رسمی EFMA در گزارشی از فعالیت موی تای در ایران در قالب فدراسیون غیردولتی خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که انجمنی تحت عنوان فدراسیون موی تای زیر نظر انجمن های ورزشی فعالیت می کند، فدراسیون جهانی این گروه دیگر را در ایران می شناسد که اخیراً فدراسیون غیردولتی موی تای را در کشور راه اندازی کرده است. آنها انجام دادند.

سایت رسمی فدراسیون بین المللی موی تای (EFMA) نیز با اشاره به گزارش مجمع عمومی فدراسیون موی تای ایران، فعالیت این رشته ورزشی مستقل در قالب یک فدراسیون مستقل را تبریک گفت. بر اساس گزارش EFMA: یکی از ورزش‌های پیشرو در جمهوری اسلامی ایران سالهاست که وجود دارد و دامپزشک ایرانی از ارزش‌های المپیک متفاوت، برابری و عدم تبعیض برخوردار بوده است.

موی تای ایران با مدیریت آقای جواد نصیری به یکی از قدرتمندترین فدراسیون های ملی تبدیل شده است که برابری جنسیتی را به نمایش می گذارد و در رویدادهای اخیر بین المللی موی تای معادل 5 درصد نه تنها از نظر تعداد ورزشکاران بلکه از نظر تعداد ورزشکاران نیز معادل 5 درصد است. در مربیان و داوران. نمایش در قسمت های اخیر کمی غیر متمرکز به نظر می رسید. سال 9 ویژه بود زیرا تیم ملی مربیگری زنان موی تای با رای انجمن موی تای جهان انتخاب شد.

این مطابق با آیین نامه کمیته بین المللی المپیک 5+1 (IOC) بود. مجمع عمومی جمهوری اسلامی ایران متشکل از نمایندگان تمامی استان های ایران به اتفاق آرا به این تغییرات رای مثبت دادند و جواد نصیری به عنوان اولین رئیس جمهوری اسلامی ایران این مسئولیت را بر عهده دارد. فدراسیون مستقل موی تای راه را برای بسیاری از رویدادهای اخیر مانند بازی های آسیایی و جام جهانی و حضور در بازی های جهانی هموار کرده است.

تبریک و گزارش فدراسیون جهانی بابت این وضعیت که کمیته ملی المپیک و وزارت پاسخگویی ورزش هنوز یک نهاد غیردولتی مناسب در ایران ایجاد نکرده اند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما