چقدر در بازار و همچنین ارزان ترین می فروشند؟

[ad_1]

در رفتن– ارزان ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار حدود 15،16 میلیون تومان قیمت دارند. این مدل‌ها محصول برندهای Editor’s Exvision و فنی بوده و از هر نظر ساده‌ترین مدل‌های بازار محسوب می‌شوند. همانطور که از سیستم جدید یا همان دیفراست برای معرفی آنها استفاده می شود و مثلا در مدل TRF-545 زهکشی وجود ندارد. این ارقام را در حالی باید در نظر بگیریم که قیمت و همچنین قیمت آن به این صورت است که مدل بوش 650 میلیون تومان به فروش می رسد و قیمت گران ترین محصول ال جی حدود نیم میلیارد تومان است.

نمایشگاه ساید بای ساید 15.5 میلیون

یخچال فریزر ساید بای ساید TS550-ASD یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار لوازم خانگی می باشد. در حال حاضر حدود 90 فروشگاه در حال فروش این محصول هستند که 15.5 میلیون تومان کمترین قیمت است. در نگاه اول به مدلی بسیار ساده نگاه می کنیم که آبسردکن این یخچال با یخ ساز دستی در درب آن دیده می شود. صفحه نمایش با تکنولوژی LED زیر آبسردکن قرار می گیرد و در صورت لمس دما قابل تنظیم است. خریداران می توانند بین رنگ سفید و نقره ای یکی را انتخاب کنند. هر قسمت از یخچال دارای فضایی برای پنج طبقه و یک کشو با ظرفیت خالص 488 لیتر است. 332 لیتر بخشی از یخچال و 156 لیتر به فریزر اختصاص داده شده است. به علاوه نمودار مصرف انرژی یخچال فریزر TS550-ASD X-Vision.

ساید بای ساید فنی; 16.1 میلیون

S545 به همراه یخچال فریزر در بسیاری از فروشگاه ها حدود 16 میلیون تومان به فروش می رسد. به همین دلیل ما آن را در عین حال ارزان ترین در بازار می دانیم. این مدل دارای درجه انرژی A است. قفل کودک برای این یخچال برای جلوگیری از ورود کودکان طراحی شده است و با کمک صفحه نمایش LED می توانید دما را تغییر دهید. این محصول توسط ویراستاران در سه رنگ سفید، نقره ای و ظرافت ارائه شده است و سیستم هشدار درب و خنک کننده سریع آن از ویژگی های آن محسوب می شود. هر قسمت از یخچال دارای چهار طبقه و یک کشو می باشد. حجم کل ساید بای ساید S545 به 459 لیتر می رسد که جزء یخچال به ترتیب 321 لیتر و 138 لیتر است. یخ ساز این مدل دستی است و برای پی بردن به سادگی آن کافی است بدانیم که از فناوری جدید – بدون ذوب – در معرفی آن استفاده شده است.

ساید بای ساید فنی; 16.3 میلیون

یخچال فریزر TRS-545 یکی از ارزان ترین مدل های ساید بای ساید سایر مدل های TCIUAL می باشد. حداقل 16 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد و اگر بخواهیم به اختصار تنها تفاوت آن را با مدل های ارزان تر بگوییم باید به ویژگی جریان هوای چندگانه اشاره کنیم که به دلیل دمای یخچال تمام آن است. در قطعات حتی وقتی باز است. ظاهرا این یکی از ساده ترین جنبه های بازار است. دارای کولر روی است که با فشار دادن دکمه پدال از نازل به سمت شیشه جریان می یابد. رنگ های این مدل استیل، تیتانیوم و سفید بوده و حجم کل آن 547 لیتر است. مانند طرف دیگر باید ارزان باشد و مدل TRS-545 دارای درجه انرژی A است.

ساید بای ساید فنی; 16.3 میلیون تومان

یخچال فریزر مدل TRF-545 تقریباً هم قیمت TRS-545 در فروشگاه های لوازم خانگی است. این دو مدل در ارزان ترین حالت حدود 16 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسند و با هم ارزان ترین های بازار محسوب می شوند با این تفاوت که TRF-545 زهکشی ندارد. سیستم تمیز – یخ زدایی – با سیستم های گردش هوای متعدد، سیستم انجماد سریع و سیستم هشدار درب باز، تمام چیزی است که مدل TRF-545 Ticial به خریداران ارائه می دهد. این نشان می دهد که از نظر فنی تفاوتی با ارزان ترین مدل های موجود در بازار ندارد. این مدل دارای چهار طبقه و دو کشو در قسمت یخچال و شش کشو در قسمت فریزر جهت تغذیه می باشد و نمودار مصرف انرژی آن A + می باشد. رنگ های نقره ای و سفید نیز از رنگ های یخچال فریزر TRF-545 هستند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما