وعده های دروغین فدراسیون فوتبال

[ad_1]

«شهاب الدین عزیزی خادم» 48 ساعت قبل از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در وبینار با روسای هیات های فوتبال صحبت کرد و به نوعی از خود دفاع کرد.

صحبت های رئیس فدراسیون محورهای مختلفی داشت اما یکی از آنها مسائل مهم مالی بود. عزیزی خادم گفت: فدراسیون دیندار تبدیل به یک فدراسیون غنی شده است که در تکمیل پایه، زیرساخت ها، تمرکز بر استان ها و استعدادیابی موفق بوده است. خوشحالیم که از یک فدراسیون بدهکار گذشتیم و امروز به مقصدی امیدوارکننده و الگویی برای توسعه ورزش کشور تبدیل شده ایم. حدود 400 میلیارد تومان از جام جهانی به حساب فدراسیون و درآمدزایی واریز شده است که با پشت سر گذاشتن این تحریم های ظالمانه این جایزه را خرج فوتبال ملی خواهیم کرد. ما می‌توانستیم مثل خیلی‌ها کار کنیم و میلیون‌ها دلار دستمزد مربیگری بدهیم، اما این کار را نکردیم و این باعث ثروتمند شدن فدراسیون شده است.»

عزیزی خادم زمانی چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که قبل از انتخابات 10 اسفند بارها وعده درآمدزایی و درآمدزایی به فوتبال را داده بود. او در مبارزات انتخاباتی خود که اکثر آنها اجرایی نشد، قول داد 10 میلیون یورو جمع آوری کند و از تحریم ها دوری کند، اما حالا که در آستانه برکناری است، حرف می زند. رئیس فدراسیون فوتبال که وعده دوری از تحریم ها را داده بود، اکنون به دنبال مبلغ معوقه است و به جای اینکه به وعده خود مبنی بر افزایش درآمد پاسخ دهد، موضوع را به آینده ارجاع داده است، بله و محرومیت رفع شده است. . !

سوال اینجاست که به گفته عزیزی خادم آیا فدراسیون فوتبال ثروتمند است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به گذشته بیندازیم که بازیکنان تیم ملی فوتبال ضمن موضع گیری یکپارچه علیه فدراسیون گفتند که جدای از پرداخت نشدن پاداش، فدراسیون حتی لباسی هم به آنها نداده است. اندکی بعد داوران فوتبال ایران در زمستان و سرما لباس گرم نپوشیدند و «فدراسیون پولدار» نتوانست لباسی برای داوران مستطیلی سبز تهیه کند.

اما چشم «فدراسیون پولدار» هم به جیب دولت بود تا به بازیکنان پاداش دهد و با دولت مکاتبه کند تا به بازیکنان پاداش دهد. فدراسیونی که البته مدعی آزادی و حریم خصوصی است اما برای پول دست به دامان دولت می شود.

«فدراسیون پولدار» با تیم فوتبال ساحلی هم مشکل دارد و به گفته بازیکنانش پس از چند ماه بازی بین قاره ای با نایب قهرمان ایران، نتوانسته یک ریال هم به آنها بدهد. نمونه های آن را امروز هم در این فدراسیون می توان یافت.

آیا می توان گفت طبق منطق رئیس فدراسیون فوتبال همه مردم پولدار هستند، تنها مشکل این است که پول در حساب آنها نیست و حق برداشت ندارند!

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما