وکیل بودیمیر: ما یک یورو تخفیف نمی دهیم

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: وکیل مهاجم کروات سابق تیم پرسپولیس تاکید کرد هیچ معافیت و فرصتی برای تسویه مطالبات موکلش به باشگاه نمی دهد و باید تمام بدهی ها یکجا پرداخت شود.

وکیل بودیمیر گفت: باشگاه پرسپولیس به پرداخت 475 هزار یورو به علاوه 5 درصد سود سالانه در پرونده ماریو بودیمیر، مهاجم سابق کروات، محکوم شده است. در غیر این صورت از سوی فیفا جریمه خواهند شد.

داور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد این موضوع و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس تا به حال برای حل و فصل ادعای بودیمیر مذاکره کرده است، صحبت کرد. وی گفت: این مبلغ را قبل و در جریان دادگاه مذاکره کردیم اما پرسپولیس حاضر به پرداخت این مبلغ نبود، چرا که همیشه قول پرداخت این وام را می دادند اما این کار را نکردند.

با توجه به حجم زیاد مطالبات بودیمیر، آیا می توان با باشگاه پرسپولیس برای پرداخت اقساطی این مبلغ موافقت کرد؟ وی گفت: امکان بازپرداخت این وام به صورت اقساطی وجود ندارد و نمی خواهیم با پرسپولیس به توافق برسیم چرا که قبل از این تصمیم 10 بار برای بسته شدن پرونده پرداخت کردیم اما مدیران این باشگاه همیشه همه چیز را جلو انداختند. بنابراین اکنون باید این پول را یکجا پرداخت کنید.

وکیل ماریو بودیمیر می گوید انتقادات زیادی از سوی مدیران سابق پرسپولیس به دلیل عدم توافق با این بازیکن و اینکه آیا قبلاً برای جذب او تلاش هایی صورت گرفته است، وجود داشته است. او گفت: همانطور که گفتم دیگر فرصتی برای معامله با پرسپولیس وجود ندارد. وضعیت مدیران سابق باشگاه یک مشکل در باشگاه است و نمی خواهم در این مورد اظهار نظر کنم. پرداخت مطالبات بودیمیر باید سودآور باشد، بنابراین یک یورو از این مبلغ کسر نمی شود و آن را تخفیف نمی دهیم. باشگاه می داند چقدر باید پرداخت کند و این را فیفا و CAS تأیید کرده اند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما