(ویدئو) بدبختی عجیب مهدی طارمی!

[ad_1]

دو تیم پرطرفدار بنفیکا و پورتو شب گذشته در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی پرتغال به مصاف هم رفتند که آبی و سفیدپوشان پورتو به لطف طارمی رقبای سنتی خود را با یک گل شکست دادند. دقیقه اول.

طارمی سال گذشته دو بازی لیگ و یک بازی سوپرجام مقابل بنفیکا انجام داد و در دو بازی سوپرکاپ پنالتی و پاس گل گرفت و در مقابل رقیب سنتی خود پورتو عملکرد موفقی داشت. پورتو شماره 9 که پس از دو نیمکت نشینی در بازی قبلی لیگ به تیمش بازگشت، با انگیزه بالایی در جام حذفی بازی کرد.

برای پورتو استورم بازی از ثانیه اول بازی شروع شد و اولین حمله مسابقه به گل منجر شد. ارسال طولانی در سمت چپ پورتو باعث شد تا توپ به طارمی برسد و تلاش او برای قدم گذاشتن در محوطه شش قدم توسط دروازه بان بنفیکا از دست رفت و یک سیو ناقص برای اونانیلسون کافی بود تا اولین گل طارمی را به ثمر برساند. ارسال

پورتو 6 دقیقه بعد در نیمه اول فریرا به ثمر رساند و اوانیلسون در دقیقه 31 دوباره بازی را به تساوی کشاند. طارمی که این روزها فاصله زیادی با گلزنی دارد و در 10 بازی اخیر گل نزده و روند خوبی را پشت سر نگذاشته است، در نیمه اول موفق شد مقابل بنفیکا گلزنی کند.

در دقیقه 55 بازی، طارمی بهترین فرصت را داشت تا دروازه خالی بنفیکا را بشکند و طلسم گلزنی خود را بشکند. ضد حمله آنی این تیم در عرض سمت راست پاسی را برای طارمی که در حال دویدن به سمت زمین بود ارسال کرد و با برخورد با تیرک دروازه بنفیکا در نزدیکی پای او باعث شد مهدی باز هم از گلزنی بازماند.

در صحنه گل دوم پورتو، طارمی در هوا بلند شد و ضربه سر دروازه بان بنفیکا به توپ زد و توپ به بازیکن پورتو رسید و تبدیل به گل شد که مهدی دو تاثیر غیرمستقیم روی دروازه پورتو گذاشت و روی دروازه بنفیکا فشار آورد. حفاظت. حضور در نقش گل ساز.

مهدی طارمی با وجود اینکه در 10 بازی اخیر نتوانسته گلزنی کند اما در مقابل فشار هم تیمی هایش تاب نیاورد چون روی 6 گل تیمش موثر بود و با پاس گل و پنالتی به تیمش کمک کرد و در جاهای دیگر دوید. حریفان در خط دفاعی آزرده خاطر هستند. طارمی نه تنها موفق به گلزنی نشد، در مقابل بنفیکا نیز به این روند ادامه داد و باید دید چه زمانی طلسم گلزنی اش شکسته می شود.

تمرین سه

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما