(ویدئو) ربات هایی که چهره افراد را تشخیص می دهند!

[ad_1]

در رفتنبه تازگی عکس ها و ویدئوهای جدیدی از ربات جدید آمازون Astro Home منتشر شده است که عملکرد این ربات را به نمایش می گذارد. در ویدئوی منتشر شده توسط Astro، ربات به درخواست صاحب ربات برای او نوشیدنی می آورد.

به گفته فرارو، در این ویدئو، به ربات گفته می شود که “سلست را پیدا کند” و ربات با نگاه کردن به اطراف با چشمان باز و کج کردن صفحه، به دنبال شخصی که درخواست نوشیدنی کرده است، دستور را انجام می دهد. ربات به شخص نگاه می کند و “Hello Celeste” را روی صفحه نمایش او نشان می دهد.

متیو نریم، معلم فلوریدا، در مورد تجربیات خود با Astro به بلومبرگ گفت: “من دوست دارم ربات را روی تلفنم کنترل کنم و سگم را با آن آزار دهم.” او همچنین به Astro می‌گوید وقتی در خانه است او را دنبال کند و به عنوان یک نمایشگر هوشمند قابل حمل الکسا عمل کند که می‌تواند نوشیدنی‌ها را در جعبه چمدانش حمل کند. “دوستان و خانواده ام به من می خندند و می گویند: “این دستگاه چگونه شما را دنبال می کند؟” او می‌گوید مشکلاتی را در مورد ربات‌ها نیز دیده است، از جمله مواردی که هنگام جستجوی پایه شارژ آن‌ها هرگاه نزدیک پله‌ها هستند، گیج می‌شوند. خوشبختانه ربات هنوز از پله‌ها بالا نرفته است، اما طبق گزارش‌ها، این ربات برای اولین بار زمانی معرفی شد که ظاهر شد که می تواند این کار را انجام دهد.

ربات //

Astro که در سپتامبر 2021 راه اندازی شد، اولین ربات خانگی آمازون است و در حال حاضر با قیمت 999 دلار به فروش می رسد. اما سخنگوی شرکت پاتریک سانتوکی گفت: “ما بازخورد مثبتی از ربات دریافت کرده ایم و هنوز خیلی زود است که بگوییم این دستگاه چه زمانی در دسترس خواهد بود. Astro یک ربات مجهز به دوربین روی چرخ است. به علاوه، شما می توانید به نمای زنده دسترسی داشته باشید. تغذیه ویدیویی آن، از راه دور حرکات آن را کنترل می کند، و از طریق بلندگوها و میکروفون خود صحبت می کند و گوش می دهد. می تواند روی آن کار کند و در صورت مشاهده شخص ناشناس، هشداری را برای صاحبش ارسال کند.

ربات //

با پرداخت 20 دلار در ماه، می‌توانید به ویدیوهای 60 روز گذشته دسترسی داشته باشید و می‌توانید ربات را برنامه‌ریزی کنید تا آزادانه رویدادهایی را که شناسایی می‌کند پیمایش کند و تشخیص دهد. Astro می تواند چیدمان خانه را بیاموزد و از دستورات انتقال به یک اتاق خاص اطاعت کند. همچنین می تواند چهره ها را تشخیص دهد و ابزارهایی را که به دست آورده است به شخص خاصی منتقل کند. این ربات همچنین می تواند موسیقی پخش کند، آب و هوا را نشان دهد و به سوالات پاسخ دهد. این ربات امکان تماس تصویری از طریق دوربین 5 مگاپیکسلی را فراهم می کند و برنامه هایی برای کار با لوازم جانبی شخص ثالث برای ثبت داده هایی مانند فشار خون دارد. آمازون با استفاده از سرویس جدید Alexa Together این ربات را به عنوان محصولی مفید برای مراقبت از راه دور از سالمندان معرفی می کند.

منبع: theverge

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما