بازار مسکن با فرمول «دیوار» در انتظار آرامش است.

[ad_1]

شیب افزایش قیمت ها مدت هاست که ملایم بوده است. همه چیز می تواند در یک هفته تغییر کند. از افزایش هزینه های زندگی روزمره گرفته تا چیزهای بزرگ مانند اتومبیل و مسکن، آنها در این شیب و خارج از کنترل هستند.

البته تصمیمات زیادی برای غلبه بر این موضوع گرفته شده است اما بیشتر تصمیمات غیرحرفه ای بوده و موضوع را از بین برده است. به همین دلیل است که افزایش قیمت ها زندگی را دشوارتر می کند.

قیمت بگذارید و هیجان اشتباه ایجاد کنید؟

از اردیبهشت 1388 تا مرداد همان سال، در پی شکایت وزارت صمت و ابلاغ قوه قضائیه، قیمت ها از تبلیغات در بسترهای آنلاین حذف شد.

مقرر شد برای کنترل بازار خودرو از اردیبهشت تا دی ماه 1395 قیمت ها از بستر فروش حذف شود. کاری که در آزمایش اول ناموفق بود.

این تصمیم غیرحرفه ای بر این اساس بوده است که درج قیمت در این سایت ها هیجان کاذب ایجاد می کند و فروشنده می تواند بدون دلیل و منطق هر قیمتی را از خودروی خود دریافت کند. همین قیمت گذاری دلبخواه در هر دو عطش افزایش قیمت دیگران را افزایش می دهد و از سوی دیگر باعث آشفتگی در بازار می شود.

تصمیمات یک شبه گرفته شد!

با همین تصمیم و اعلام یک شبه وزارت صمت، سکوها مجبور به کاهش قیمت شدند اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاد. در دوره پس از کاهش قیمت ها، روند افزایشی قیمت ها ادامه یافت.

اما از آنجایی که مهمترین ویژگی سکوهای معاملاتی مانند دیوارها و لوله ها قیمت است، برای آنها مضر بود. قیمت گذاری آن را برای خریداران کوچکتر می کند، به همین دلیل است که پلتفرم های خرید و فروش بسیار محبوب هستند.

واقعیت این است که اگر قیمت ها به راحتی در دسترس کاربر نباشد، این پلتفرم از محبوبیت کمتری برخوردار می شود و بازدیدکنندگان آن نیز کمتر می شوند. کارشناسان بازار بر این باورند که نبود قیمت در آگهی، تعداد لینک های تبلیغ کننده را دو برابر می کند.

افزایشی که نه تنها به بهبود بازار کمک می کند، بلکه باعث سردرگمی بیشتر واسطه ها می شود. در واقع نمی توان با پنهان کردن قیمت در آگهی و حذف آن، بازار را کنترل کرد.

دیوار با کشف این نکته درصدد برآمد تا در این دسته از تبلیغات روی پلتفرم خود وارد عمل شده و ارزش بازار خودرو را کنترل کند. راه حل مشکل به دیوار چه بود؟ این گزارش را ادامه دهید.

نمایندگان دیوار در مرکز تعویض پلاک.

از آنجایی که نمی توان از بیانیه وزارت صمت چشم پوشی کرد، قیمت ها حذف شدند، اما مدیران پلتفرم تصمیم گرفتند راه مناسبی برای بازپرداخت قیمت بیابند تا کنترل واقعی قیمت خودرو در پلتفرم تبلیغاتی گم نشود. دست مدیران .

دیوار به عنوان بستری مهم در این زمینه، نمایندگانی را برای دریافت قیمت واقعی و واقعی خودروهای معامله شده به مراکز تعویض پلاک اعزام می کند.

نمایندگان یک دیوار فرمی در اختیار خریداران و فروشندگان قرار دادند که در آن از آنها خواسته شد جزئیات خودرو، سال ساخت، میزان عملیات و هزینه تجارت را یادداشت کنند.

از سوی دیگر، کاهش ارزش یک خودروی کارکرده با ویژگی‌های مختلف از طریق داده‌های بلندمدت بنر با کمک مدل‌های هوش مصنوعی دیوار حاصل شد و با کاهش قیمت خودرو از صفر کیلومتر، قیمت مناسب.» این ماشین دست دوم بازیابی شد.

آگهی هایی که در محدوده قیمتی منصفانه در حوزه خودرو ارسال می شد، مجاز به انتشار بودند و اگر قیمت خارج از این حد بود، قیمت آگهی منتشر نمی شد.

فروشندگان و البته دلالان به هیچ قیمتی نتوانستند خودرو را منتشر کنند، زیرا این فعالیت دیواری نه قیمت را منتشر می کند و نه هیجان کاذب ایجاد می کند.

با آن قیمت ها به سکوها بازگشت، هرچند که شیب افزایش قیمت ها فروکش نکرد. وال علاوه بر کنترل قیمت‌ها در آگهی‌های دسته‌بندی خودرو، رفتار مصرف‌کننده را در ارسال آگهی‌های جعلی و تعیین قیمت‌های جعلی در چت‌های دیواری نیز کنترل کرد.

بازار مسکن

اکنون زمان بازار املاک است.

اکنون که قیمت ملک در حال افزایش است و قیمت رهن و اجاره هر روز افزایش می یابد، هر از چند گاهی شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت ها در حوزه املاک به گوش می رسد.

شایعاتی که پیش از این از سوی اتحادیه املاک تهران مطرح شده تصمیمات یک شبه است. تجربه نشان داده است که در هیچ دوره ای از کاهش قیمت ها کمکی به کنترل بازار محصول خاصی نکرده است. از آنجایی که عصر قیمت گذاری دستور زبان گذشته است، این تصمیمات نمی تواند مانع از افزایش قیمت ها شود.

حذف مقدار بی اثر و بی فایده است

نکته قابل تامل دیگر این است که بر خلاف بازار خودرو که از طریق مراکز تعویض پلاک و قیمت های نمایشگاهی می توان به محدوده قیمتی مناسب دست یافت، در بازار املاک این امر تنها با همکاری دولت امکان پذیر است. وسیله ای برای جمع آوری داده های تراکنش از بازار.

در واقع این وزارت مسکن و شهرسازی است که به عنوان مرجع اولیه ثبت هرگونه معامله ملکی با همکاری پلتفرم ها می تواند از انتشار قیمت های غیر واقعی در حوزه املاک و مناسب جلوگیری کند.قیمت. محدودیت خرید یا فروش یا اجاره به ازای هر متر مربع در هر منطقه. برای کاربران سفارشی کنید.

در نهایت؛ اکنون که سال جدید نزدیک است و دولت و مجلس متعهد به کنترل بازار مسکن هستند و هر از چند گاهی شایعات پراکنده کاهش قیمت از بسترهای آنلاین به گوش می رسد، بد نیست مدیران این را بدانند. ، باید برای کنترل بازار مسکن بروند. پلتفرم ها به بخش مسکن کمک می کنند تا قیمت های مناسب را بیابند تا مصرف کنندگان بتوانند از این اطلاعات برای دستیابی به آمار متوسط ​​و منصفانه استفاده کنند.

از این رو با دسترسی به اطلاعات معاملات مسکن که فقط در اختیار وزارت مسکن و شهرسازی است، به پلتفرم‌ها کمک می‌کنند تا از انتشار قیمت‌های غیرواقعی در آگهی‌های فروش و اجاره مسکن جلوگیری کنند.

به هر حال، نه تنها پلتفرم ها برای کنترل بازار مسکن به سمت دولت می آیند، بلکه به مصرف کنندگان عمومی، مردم، دولت و مجلس نیز می رسند. اکنون وقت آن است که دولت و مجلس آستین ها را بالا بزنند. آقای دولت، آقای مجلس! حالا نوبت شماست.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما