(ویدئو) گشت زنی نیروهای روباتیک آمریکایی!

[ad_1]

در رفتنآخرین عضو گشت مرزی ایالات متحده ممکن است یک سگ بوده باشد. وزارت امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) این هفته جزئیات جدیدی از آزمایش چهار ربات در مرز جنوبی منتشر کرد.

طبق گزارشات فرارو، ربات ها در حال حاضر برای نقشه های نظارتی در حال آزمایش هستند و مقامات ادعا می کنند که آزمایش ها موفقیت آمیز بوده است. این وزارت می گوید که به همکاری نزدیک با اهداکنندگان برای بهبود رباتیک ادامه خواهد داد.براندا لانگ، مدیر برنامه در وزارت علوم و فناوری (S&T)، گفت: .

(ویدئو) سگ های رباتیک آمریکایی از مرزهای این کشور دفاع می کنند!  // در حال حاضر ویرایش شده است

بر اساس گزارش ها، این سگ رباتیک توسط Ghost Robotics، رقیب Boston Dynamics ساخته شده است. محبوب ترین مدل این ربات Ghost Vision 60 است که 1.2 فوت (1 سانتی متر) قد و 1 پوند (5 کیلوگرم) وزن دارد و می تواند بیش از 1.5 مایل را در سه ساعت در هر بار شارژ کند. ربات می تواند به صورت خودکار و دستی حرکت کند. همچنین می توانید دوربین را به تصویربرداری حرارتی و دید در شب نیز مجهز کنید.

پیش از آن، شرکت Ghost Robotics حتی اولین ربات سگ در نوع خود را با تفنگ طراحی کرده بود. با این حال، هیچ نشانه ای مبنی بر انجام چنین آزمایشی توسط وزارت امنیت داخلی وجود ندارد. نیروهای روباتیک در حال حاضر در حال انجام “ماموریت های نظارتی” در فضا تا اطلاع ثانوی در مناطق بین ایالتی تعیین شده با دوربین های دوچشمی و حسگرهای خود هستند. آنها این کار را انجام می دهند. همچنین جاده ها و اطراف را بررسی کنید. این آزمایش‌ها همچنین شامل تلاش‌هایی برای ساخت ساختمان‌های مسکونی و تقلید از سناریوهای خصمانه شخصی است.

(ویدئو) سگ های رباتیک آمریکایی از مرزهای این کشور دفاع می کنند!  // در حال حاضر ویرایش شده است

نیروهای رباتیک می توانند به انسان ها کمک کنند تا به مناطقی خارج از دسترس خود برسند. بیشتر کوه ها دارای پوشش گیاهی سرسبز هستند. این ویژگی ها دسترسی آنها را بسیار سخت می کند. ربات های پایان زندگی به گونه ای طراحی شده اند که ما را قادر می سازند وارد محیط های غیرقابل دسترس و خطرناک شویم و به انسان ها در تلاش برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر و مناطق دشوار کمک می کنند. اما وجود ادراک بیرونی برای حرکت سریع و انرژی کافی بسیار مهم است.

انسان ها و حیوانات درک خود از محیط بصری را با برگ های حس عمیق و دستکش ترکیب می کنند تا به طور خودکار زمین های دشوار را اندازه گیری کنند. این ویژگی به آنها اجازه می دهد تا در زمین های لغزنده یا تنبل به راحتی حرکت کنند و راحت تر حرکت کنند. تاکاهیرو میکی، دانشجوی دکترا که در زمینه رباتیک کار می کند، توضیح می دهد: “دلیل محدودیت قدرت روبات ها در انجام این کار این است که اطلاعات مربوط به محیط ثبت شده توسط حسگرها و دوربین های لیزری اغلب ناقص و مبهم است.”

منبع: gizchina

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما