پارکت لمینت آرتا خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

پارکت لمینت با هزینۀ به صرفه انتخاب مناسبی برای پوشاندن کف منازل شما میباشد؛ چرا که دیگر ضرورتی به هزینۀ سنگین برای پوشش کف منزل خود ندارید. یکی از مهمترین عناصر جلوه بخشی به خانه یا محل کار توجه به پوشش کف زمین است. این نوع پارکت که کاملاً طبیعی و سازگار با محیط زیست است به طور کلی در خانههای مسکونی، ویلاها، رستورانها، هتلها، مراکز خرید و محل های کار به کار برده میشوند. بافت و طراحیهای متنوع این نوع پارکت، فضایی زیبا و گرم را به داخل منزل یا محیط کار شما میآورد. در نتیجه صدمه ای به بافت پارکت وارد نخواهد شد. تولید و فروش پارکت های طرح بتن ، سنگ و سرامیک به صورت عمده و جزئی تحت لیسانس آلمان ضریب سایشی بالا AC5 مقاوم در برابر رطوبت و آب دارای مغزی HDF با دوام مناسب برای انواع کاربری ها ارسال به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تمامی طرح ها با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. در مورد مغزه HDF نیز پارکت آرتا 900 از بهتری مواد اولیه تولید شده است و قیمت بالای آن در مقایسه با دیگر کدهای موجود کاملاً توجیه پذیر است.در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید لطفاً از طریق پیام رسان واتساپ با ما در ارتباط باشید.

  • عایق بسیار مناسبی در برابر سرما و گرما است
  • پارکت از جنس چوب طبیعی یعنی افرا، صنوبر، بلوط و… است
  • آسیبپذیری در برابر رطوبت؛
  • شکننده بودن در اثر پرتاب جسمی سنگین روی آن
  • نوع زیرسازی مورد نیاز
  • پارکت لمینت را تمیز کنیم؟
  • عدم رشد کپک و قارچ

HDF هسته ی اصلی این کفپوش ها است، اما اسم این مدل کفپوش از آن جهت لمینت نامگذاری شده است به جهت اینکه چهار لایه فشرده شده ی را روی هم با حجم بالا فشرده می سازند و یا در اصطلاح لمینت میکنند. قبل از اینکه شروع به نصب پارکت روی سرامیک کنید حتما از این موضوع اطمینان حاصل کنید که هیچکدام از کاشی های کف شکستگی ندارند و اگر کاشی ای شکستگی داشت می توانید با اپوکسی آنها را پر کنید و یا اگر شکستگی بزرگ بود حتما با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کنید. اگر در حوزه تشخیص پارکت های با کیفیت تجربه و مهارت نداشته باشید و ندانید که در بازار این نوع کفپوش، چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، توصیه می کنیم در مورد انتخاب جایی که می خواهید پارکت را از آن خریداری کنید، دقت زیادی به خرج دهد. این شرکت در زمینه تولید محصولات چوبی مانند پارکت، کفپوش، مبلمان و … برای پاک کردن لکه هایی که به موادی مانند استون یا الکل نیاز است بجای پاشیدن مستقیم این مواد بر روی لمینت، پارچه را به آن آغشته کرده و سپس بر روی سطح لمینت بکشید.

قانون 2 دقیقه برای پارکت لمینت آرتا

مقاومت سایشی یک پارکت لمینت در حقیقت دوام و ماندگاری آن را در برابر آسیب های سطحی حاصل از برخورد اجسام نوک تیز، رفت و آمدهای مکرر، کشش اجسام روی سطح و بسیاری دیگر از تهدیدهای محیطی را نشان می دهد. پارکت لمینت هایکا از مجموعه شرکت طرح آذین تولید کشور ایران میباشد که این شرکت با افتخار محصولی با کیفیت و با رنگبندی های فوق العاده و هم چنین دارای استاندارهای جهانی به همگان ارائه می دهد که بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و بهترین دستگاه های موجود در کشور ایران تولید میشود.لمینت هایکا دارای مغزی اچ دی اف از شرکت چامسان ترکیه با دانسیته 940 با مقاومت سایشی AC4 با کیفیت قابل رقابت با برند های اروپایی می باشد. مزیت پارکت امباس آرتا در مقاومت سایشی AC5 مناسب برای مکان های اداری و تجاری، عرض تایل متفاوت در 244 میلیمتر و طول تایل 1290 میلیمتر و در نهایت برجستگی لایه رویه پارکت لمینت آرتا که حس چوب طبیعی را به فضا القا میکند. طرح بتن و سنگ به دلیل شباهت زیاد به سنگ، فضای خانه یا محل کار شما را بسیار خاص و متفاوت با سایر پارکت لمینتها میکند که فضایی یکدست و بسیار آرامشبخش را به وجود میآورد.

پارکت لمینت آرتا در 2023 – پیش‌بینی‌ها

سریهای مختلف پارکت لمینت آرتا در رنگ های متنوع وجذاب تولید شده و بنا به علاقه شما و فضایی که در نظر دارید قابل انتخاب هستند. پارکت لمینتهای شرکت آرتا به نوعی متنوع طراحی شدهاند که در چیدمان و دکوراسیون مکانهای مختلف و بنا به سلایق متفاوت، قابل انتخاب و استفادۀ راحت باشند. این سری در سایز و برجستگی با سایر پارکت لمینتهای موجود در بازار متفاوت است. این مساله یک مساله کاملا شخصی است و شما می توانید با توجه به فاکتورهای متفاوت برای خرید این نوع کفپوش اقدام کنید. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای تغییر قسمت های داخلی یک ساختمان چه کارهایی می توان انجام داد؟ با توجه به اینکه فروشگاه آقای معمار علاوه بر فروش تکی محصول به فروش عمده مبلمان هم می پردازد به همین دلیل نسبت به دیگر مراکز فروش، قیمت کاملا” مناسب تری دارد و مبلمانی به شما عزیزان ارائه خواهد داد که بالاترین کیفیت را در سطح کشور دارا می باشد. با این مطالب از فروشگاه دکوراسیون داخلی آقای معمار همراه باشید تا شما را بطور کامل با انواع مبل و هر آنچه که راجع به آن باید بدانید آشنا نماییم.

دکوراسیون داخلی آقای معمار علاوه بر ارومیه در سایر شهرها و استان های کشور شعبه داشته و توانسته رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند که علاوه بر فروش محصول و عرضه انواع مبل، در تمامی زمینه های دکوراسیون داخلی فعالیت داشته از جمله انواع کاغذ دیواری، پوستر سه بعدی، سنگ طبیعی و مصنوعی، پارکت لمینت، قرنیز، کف پوش، دیوارپوش، آینه دکوراتیو، کناف، سقف کشسان، آسمان مجازی، پرده زبرا ( معمولی و چاپی)، پرده ورتیکال، چمن مصنوعی، گرین وال (دیوار سبز) و … پیشنهاد ما این است که اگر میخواهید از طرح سه بعدی در سالن پذیرایی استفاده کنید، دیوار اصلی سالن را به آن اختصاص دهید. پارکت: پارکت نیز نیاز به نصب حرفه ای دارد و اگر تخته چوب ها خراب یا صدمه ببینند، ممکن است نیاز به تعویض بخشی از پارکت باشد. شما میتوانید با پارچهای مرطوب یا تی سطح لمینت را تمیز کنید ، اما برای پارکت باید از موادی خاص استفاده کنید ، تا به پوشش محافظ آن آسیبی نرسد و ورم نکند . عامل پوشش سلیقهها و نیازهای مختلف، موجب تولید این محصولات در ضخامتهای متفاوتی شده است.

در واقع این پارکت از نظر ظاهری شبیه پارکت های قبلی بود تنها با تفاوت هایی در ساختار آن همچون طول عمر بالا، نگهداری آسان، رنگبندی مختلف، جنس متفاوت، راحتی نصب و هزینه بسیار مناسب و معقول بود. کاتالوگ پارکت آرتا یکی از محبوب ترین پارکت لمینت های تولید شده در گروه صنعتی آرتا با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینۀ کفپوش بوده که با بهره گیری از تجهیزات مدرن و کادری مجرب در مجموعه آرتا پلاست اقدام به تولید محصولات خود میکند، این شرکت اولین پارکت لمینت ایرانی را با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در استان اردبیل تولید نموده است و این پارکت لمینتها در دسته بندیهای مختلف، رنگ بندیهای متنوع و کاتالوگ پارکت آرتا آمادۀ انتخاب خریداران میباشند. البته باید توجه داشت که پارکت آرتا که با کد 900 شروع میشود در واقع نسل سوم پارکت آرتا است که طراحی مدرن، عرض تایل بیشتر و همچنین کلیک بسیار قوی دارد. قبل از شروع نصب پارکت روی سرامیک، باید در مورد چیدمان مد نظر خود تصمیم بگیرید.

شرایط و وضعیت سطحی که قرار است پارکت بر روی آن نصب شود نیز بر روی قیمت نصب پارکت چوبی اثر گذار است. نوع چسب استفاده شده بر روی هزینه نصب پارکت تاثیر گذار است. بطور مثال اگر شما برای سالن پذیرایی مبل در نظر گرفته اید بهتر است از مبلمان با سبک های سلطنتی و جدید و شیک استفاده نمایید اگر فضای پذیرایی تان کوچک است از رنگ های روشن مانند کرمی، سفید، شکلاتی و طوسی بهره برده ولی اگر مکان مورد نظرتان قدری بزرگ است بکاربردن مبلمان با رنگ های آبی تیره، سبز تیره و قهوه ای بلامانع می باشد و اگر می خواهید در اتاق نشیمن و اتاق خوابتان مبل و کاناپه قرار دهید بهتر است مبل های راحتی با پارچه های مخملی آن هم با رنگ های ملایم و آرامش بخش مانند آبی آسمانی، صورتی کمرنگ و یاسمنی بکار ببرید که هم یک حس خوبی به همراه دارد و هم تمام خستگی را موقع نشستن و لم دادن روی مبل یا کاناپه از بدنتان می زداید. 3. به چه کشور سازنده پارکت لمینت اطمینان نمایید؟

حقیقت زشت درباره پارکت آرتا

اگر شما لمینتها را به تازگی نصب کردهاید و بعد از نصب صداهای جیر جیر را میشنوید باید دانید که در زیر سطح کار مشکلی وجود دارد که مشکل ناهمواری در کف میباشد. بنابراین اگر دکوراسیون خیلی برایتان مهم است میتوانید از مدل سهبعدی استفاده کنید. باید گفت که ابتدا باید بررسی کند که شخص برای چه مکانی می خواهد مبل سفارش دهید بنابر این مسئله خیلی مهم می آید مبلمان خاص مربوط به آن محیط را طراحی نموده و به دست سازندگان و تولیدکنندگان این محصولات می دهد. از آنجایی که هزینه های زیادی برای پوشاندن کف با این کفپوش باید صرف شود و در ضمن، عوض کردن آن خیلی راحت صورت نمی گیرد، توصیه می کنیم در کنار مناسب بودن قیمت به کیفیت و دوام آن نیز توجه داشته باشید. پارکت ها به صورت آجری، شطرنجی و یا سطری در کنار هم قرار داده می شوند و به این شکل می توانند کف یک فضای بسته را پوشش داده و آن را پر کنند. این نوع پوشش زمینی به دلیل ویژگی ها و مزایای خود در انواع فضاها به کار می رود.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما