پایان دوئل ناواس و دوناروما: یک نفر باقی ماند! – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1813665 |
13 اسفند 1400 ساعت 18:59 |
3,536 بازدید |

4
نظرات

به نظر می رسد مدیران پاری سن ژرمن تصمیم به حذف دوبل کلوئه ناواس و جانلوئیجی دوناروما گرفته اند.

به گزارش “ورزیش سه”، دوناروما تابستان گذشته به پی اس جی پیوست که با عملکرد خوب ناواس در دروازه این تیم رقابت جدی ایجاد کرد.
حالا مدیران پی اس جی به جایی رسیده اند که راه برگشتی ندارند و تصمیم گرفته اند برای فصل آینده تنها یکی از این دو دروازه بان را در تیم نگه دارند و آن فرد دوناروما است.
این تصمیم نه تنها به دلیل هزینه خرید این بازیکن در تابستان گذشته، بلکه به دلیل عملکرد خوب دوناروما در تیم ملی ایتالیا و حضور او در فضای رقابتی گرفته شد.
اولین مشکل اساسی این است که در رختکنی باشید که در آن بازیکنان و قهرمانان بزرگ زیادی وجود دارند. برای بازیکنانی که در اوایل دوران حرفه ای خود هستند، نشستن با بازیکنان بزرگی از دماریا تا سرخیو راموس و از مسی گرفته تا نیمار و امباپه آسان نیست.


به همین دلیل تطبیق دوناروما با این تیم آسان نبود، به خصوص که او بازی مستقیمی با ناواس داشت و نمی توان انکار کرد که دروازه بان ایتالیایی در ابتدای بازی شکست خورد.
این شرایط امروز وجود ندارد. اگرچه پوچتینو به بازی با هر دو دروازه بان در لیگ فرانسه ادامه می دهد، اما دوناروما بدون شک یک قدم جلوتر است و آماده تبدیل شدن به نقطه قوت بعدی تیم است.
روزنامه اسپانیایی Don Balon مدعی شده است که دوناروما بدون شک گزینه اول پی اس جی برای فصل آینده است، زیرا عملکرد این بازیکن برای پوچتینو و مدیران باشگاه رضایت بخش بوده است.
وضعیت این بازیکن از سپتامبر و اکتبر کاملا تغییر کرده است، او اکنون به طور منظم در جام حذفی فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند و این یک تجربه عالی برای این بازیکن 23 ساله است که اولین ماجراجویی خود را در خارج از ایتالیا پشت سر گذاشته است. سرش پایین.
با وجود تلاش برای جذب دوناروما در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته، پاری سن ژرمن قرارداد جدیدی با ناواس امضا کرد تا ادامه حضور این دروازه بان در پارک دو پرنس تا سال 2024 را تضمین کند، اما اکنون به نظر می رسد شرایط با شایعاتی که در مورد آینده این دروازه بان به گوش می رسد مطابقت دارد. تغییر کرده اند
ناواس اکنون 35 سال سن دارد و می داند که نظر مدیران تیم تغییر کرده و با توجه به حضور دوناروما در ترکیب اصلی، دیگر تصمیم ندارد از روی نیمکت منتظر او بماند.

از سوی دیگر، دروازه بان سابق رئال مادرید از چندین لیگ مطرح اروپایی پیشنهاداتی دریافت کرده است، از جمله پیشنهاد قابل توجهی برای انتقال به نیوکاسل که بسته به منابع مالی بن سلمان می تواند برای فصل آینده رقابتی باشد. تصمیم می گیرد شروع کند

منبع: Fanpage.it

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما