پتنت جدید هواوی؛ با دوربین گوشی هوشمند – Zomit یک عکس سه بعدی از صورت بگیرید

[ad_1]

هواوی اخیرا پتنت عمومی را به ثبت رسانده است مبنی بر اینکه یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه می تواند تصاویر سه بعدی را با دقت بالایی برای آنالیز صورت و پوست ثبت کند. به گفته هوآوی مرکزی، پتنت های جدید به وضوح نشان می دهد که چینی ها ایده های خلاقانه ای برای آینده صنعت موبایل ارائه می کنند.

برای درک بهتر آنچه هواوی در پتنت جدید خود توضیح می دهد، Technizo Concept، یکی از طراحان برجسته مدل مفهومی، مجموعه ای از رندر را بر اساس پتنت یک شرکت چینی طراحی کرده است.

پتنت دوربین سه بعدی هواوی با صفحه نمایش کوچک

هواوی دوران سختی را در بحبوحه تحریم های آمریکا سپری می کند و در استفاده از جدیدترین فناوری ها در محصولات خود با چالش های زیادی مواجه است. با وجود تمام مشکلات، بخش تحقیق و توسعه هواوی تسلیم نمی شود.

آخرین پتنت هواوی با عنوان «روش تحلیل بیرونی و دستگاه الکترونیکی» در تاریخ 21 جولای 2021 (30 ژوئیه 1400) در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسید. Huawei Central می گوید پتنت جدید هوآوی شامل 43 صفحه است و اولین بار در اواخر دسامبر (اوایل دسامبر) توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی تایید شد. جزئیات این پتنت نشان می دهد که هواوی می تواند از آن به طرق مختلف استفاده کند.

رندر دوربین سه بعدی هواوی از پشت و جلو

طبق آنچه در رندر می بینیم، هوآوی یک ماژول دوربین بزرگ در پنل پشتی گوشی دارد که شکل دایره ای دارد و داخل آن مجموعه ای از دوربین های سه گانه و فلاش LED دیده می شود. هر دو دوربین در یک جهت هستند و دوربین سوم در قسمت بالایی پنل پشتی قرار می گیرد که برابر با دو دوربین دیگر است.

در داخل سیستم دوربین گوشی هواوی، صفحه نمایش کوچکی را می بینیم که می تواند به عنوان منظره یاب برای دوربین ظاهر شود. این نمایشگر به عناصر مختلف صورت مانند پوست امتیاز می دهد. همچنین نکاتی را برای گرفتن ژست مناسب در مقابل دوربین ارائه می دهد.

عکس زنی از نمای نزدیک روی صفحه دوربین هواوی

ظاهرا دوربین گوشی هواوی قابلیت ثبت مدل های سه بعدی از چهره کاربر را دارد و در طی مراحل عکسبرداری چندین دستورالعمل برای تشخیص کامل چهره را نشان می دهد. در عین حال کاربر می تواند از طریق صفحه نمایش لمسی صورت خود را در جهت دلخواه بچرخاند تا هر قسمت از صورت را با جزئیات بررسی کند.

سیستم دوربین هوآوی قادر خواهد بود جزئیاتی در مورد پیرسینگ، چین و چروک، آکنه، جوش های سرسیاه، لکه های رنگی، قرمزی پوست و غیره را در اختیار کاربر قرار دهد. این دوربین همچنین قادر به تشخیص عمق و اندازه سوراخ ها خواهد بود.

گوشی فانتزی هواوی با دوربین سه بعدی

مقالات مرتبط:

به خاطر داشته باشید که شرکت های فناوری معمولاً پتنت های زیادی را ثبت می کنند که برخی از آنها را هرگز در محصولات واقعی نمی بینیم. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. با این حال، نباید فراموش کنیم که گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی به مرور زمان بر سلامت پوست و بدن تمرکز کرده‌اند و بعید است که هواوی این ایده را عملی کند.

برخی اطلاعات حاکی از آن است که هواوی ممکن است ایده جدید خود را در قالب آینه های هوشمند مانند تجهیزات جانبی معرفی کند. در این صورت، Huawei Smart Mirror قادر خواهد بود به طور مستقل یا همراه با گوشی کاربر کار کند. حتی ممکن است یک دوربین جداشدنی از هواوی ارائه کنیم. دوربینی که بتواند به طور مستقل کار کند.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما