پرتره های جذاب از پرندگان کمیاب و در حال انقراض – زومیت

[ad_1]

تیم آسمان هنرمندی ساکن لندن است که به خاطر کارش با گونه های در حال انقراض و سگ ها و پرندگان کمیاب شهرت دارد. فالاک بر اساس مجموعه آثار پربار خود در حال عکاسی از برخی از جذاب ترین، رنگارنگ ترین و احساسی ترین پرندگان جهان است. این پرتره ها بینندگان و پرندگان را به هم متصل می کنند و ارتباط عمیقی بین انسان و حیوانات ایجاد می کنند.

برخی از جدیدترین موضوعات در آسمان عبارتند از: Inca Swallow و Token Toko (ژتون غول پیکر). سبیل‌های سفید نژاد اینکاها متمایز است و لبخندی عجیب به پرنده می‌دهد که به نظر می‌رسد تا چشم‌های تیره‌اش کشیده می‌شود. فالاک در اینستاگرام خود نوشت که مسابقه اینکاها برای اوست سالوادور دالی دنیای پرندگان.

    پرندگان کمیاب و در حال انقراضپرستو اینکا


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضکالاها


بر خلاف لبخند جذاب اینکا، هندسه رنگارنگ توکن توکو و کشش قوی جلوه‌ای از قدرت است. همانطور که در تصویر صورت فلکی جوجه های توکان مشاهده می کنید، جوجه های توکان زندگی خود را با بال هایی بسیار کوچکتر از پرندگان بالغ خود آغاز می کنند.


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضژتون مرغ


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضخروسسنگی و


این پرتره های حساس از پرندگان می تواند ارتباط چشمی و همدلی را در انسان ایجاد کند. فالاک تا به امروز پنج کتاب در زمینه عکاسی از حیوانات منتشر کرده است که شامل حیوانات شگفت انگیزی مانند اسب، پاندا و پنگوئن می شود. در حالی که مخاطب می تواند انعکاس احساسات انسانی را در چهره و حرکات این حیوانات ببیند، فلک چیزی فراتر از این ارتباط یک طرفه را انتظار دارد.


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضجغد سفید


کار او تغییری در پارادایم اومانیسم (تفسیر انسان گرایانه از هر مفهوم یا چیزی که نیازی به خصلت یا شکل انسانی ندارد) را به نفی اومانیسم (انسان منشأ همه ارزش هاست) ترویج می کند. آیا انسان ها می توانند از طریق موجودات زنده از کانون توجه خارج شوند؟ آیا می توانیم از نسبت دادن احساسات خود به حیوانات فراتر برویم و تجربیات منحصر به فرد گونه های دیگر را به اندازه تجربه خودمان مهم بدانیم؟ ما می‌توانیم احساسات انسانی را در پرتره‌های پرندگان شگفت‌انگیز ببینیم، اما وقتی می‌خواهیم «انسانیت» را پشت سر بگذاریم، به دنبال چه چیز دیگری باشیم؟


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضکالسکه چهار چرخ اسبی


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضشیرجه پنگوئن جنتو


مقالات مرتبط:

عکس پرندگان پر از احساس است. مخاطبان معمولاً حیوانات را به عنوان انسان به تصویر می کشند. فالاک امیدوار است که کار او باعث ایجاد روابط بین سایر اعضای پادشاهی انسان و حیوان شود. با انجام این کار، به دنبال کمک به تمرکززدایی از تجربیات انسانی و باز کردن ذهن ما برای کشف چگونگی ارتباط ما با حیوانات دیگر و تجربیات آنها بر روی زمین است.


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضکاکتوس هیمالیا


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضکبوتر ژاکوبن


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضمنقار بلند


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضمرغ شاخدار


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضخروس نقره ای لهستانی


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضکبوتر نیکوبار


    پرندگان کمیاب و در حال انقراضطوطی کاکادو


برای دیدن تصاویر بیشتر از پرندگان در حال انقراض و سایر حیوانات می توانید به صفحه اینستاگرام پنل مراجعه کنید.

***

امیدواریم از این قسمت از شاتر لذت ببرید. نظر شما در مورد انگیزه عکاس از عکس های پرنده اش چیست؟ آیا شما هم به انسان شناسی حیوانات علاقه دارید یا عادت دارید؟ آیا فکر می کنید که پرهیز از انسان شناسی و انسان شناسی منجر به نگاه جامع تری به حیوانات می شود؟



[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما