پردازنده فوق العاده Motorola Moto Edge X30

[ad_1]

دور، موتورولا پرچمدار Moto Edge X30 را در اوایل ماه دسامبر معرفی کرد و این موضوع تبدیل به موضوع مورد بحث در دنیای فناوری شد، زیرا اولین و تنها گوشی هوشمند موجود در بازار تا به امروز بود که به آخرین مدل تراشه کوالکام، اسنپدراگون 8 مجهز شد. نسل

به گزارش فرارو، اکنون ویژگی ها و مشخصات گوشی پرچمدار موتورولا به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. اولین ویژگی که توجه را به خود جلب می کند سبک بودن دستگاه است. با این حال، ظاهر فلزی دستگاه، گوشی را بسیار سنگین‌تر از آنچه هست، می‌کند. پنل پشتی گوشی صاف است اما مشکلی از لکه دار شدن اثر انگشت در پنل پشتی شیشه ای وجود ندارد.

گوشی پرچمدار موتورولا به نمایشگر OLED HDR + با نرخ تازه سازی 144 هرتز مجهز شده است. این صفحه نمایش به دلیل نرمی و لطافت در هنگام اسکرول یا تغییر صفحه نمایش در سطح بالاتری نسبت به سایر صفحه نمایش ها قرار دارد.

پردازنده شگفت انگیز Moto Edge X30 پرچمدار موتورولا
با استفاده از معیار حیات وحش 3DMark، محاسبه کرده‌ایم که چقدر می‌توان از این صفحه نمایش صاف 144 هرتز با تراشه گرافیکی جدید استفاده کرد. این محاسبه نشان می‌دهد که این دستگاه معیار حیات وحش 3DMark را با نرخ متوسط ​​57 فریم در ثانیه آزمایش می‌کند و امتیاز قابل توجه 9589 را کسب می‌کند. این امتیاز تاکنون تنها توسط 2 درصد صفحه نمایش به دست آمده است. در این مرحله، پردازنده گرافیکی با جدیدترین گوشی های پرچمدار اپل، یعنی آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس، که آخرین تراشه های A15 بایونیک اپل را دارند، برابری می کند. این تست نشان می دهد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 نسبت به نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 888 پیشرفت چشمگیری داشته است.

نزدیک ترین رقیب موتورولا اج X30 در لیست رتبه بندی، گوگل پیکسل 6 با 6416 امتیاز است. جدا از عملکرد عالی پردازنده گرافیکی این گوشی، چیزی که در این آزمایش ما را شگفت زده کرد دمای پایین دستگاه است که در مقدار قابل قبول 33 درجه سانتیگراد باقی می ماند.

پردازنده شگفت انگیز Moto Edge X30 پرچمدار موتورولا
پس از آن، Moto Edge X30 توسط بنچمارک معروف AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفت، که در آن تصویر به آرامی اجرا می شود که گویی در حال تماشای یک ویدیو هستید. این دستگاه امتیاز کلی رضایت بخش 957864 را به دست آورد که از 99 درصد دستگاه های موجود در پایگاه داده AnTuTu بهتر است.

برای تست نهایی، دوربین دستگاه تست شد. با استفاده از دوربین های گوشی که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو می شود، چندین عکس برای تست عملکرد دوربین گرفته شد. به دلیل چیدمان داخلی، تصاویر عالی بودند. اما چشمگیرترین جنبه عملکرد دوربین، افکت بوکه طبیعی و تصویر زاویه باز است که کیفیت واقعا بالایی را ارائه می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما