پرسپولیس به مدیرعامل سابق استقلال پاسخ داد

[ad_1]

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای به شرح زیر است:

آقای کاظم اولیایی به جای کمک گرفتن برای حل مشکل با توجه به شرایط موجود و مسئولیتی که دارد، در صدا و سیما و شبکه های اجتماعی مانند فاتحان با گروه پرسپولیس مصاحبه و متهم می کند و مدیر آن است! جدا از اینکه باید در این مورد نسبت به رفتار و ادعاهای خود در برابر مراجع ذی ربط پاسخگو باشند، سؤالاتی داریم. با این همه ورزش و فوتبال و میلیون ها هوادار در آتش، رسیدن به مرحله پیروزی با این همه مصاحبه و حضور مداوم آنها در رسانه ها چه حسی دارد؟

آقای. کاظم اولیایی مدعی است که شری. اظهارات صدری کنفدراسیون فوتبال آسیا را روی این موضوع حساس می کند! سوال این است که رویه رئیس هیئت مدیره باشگاه برای حفظ حقوق باشگاه و برانگیختن افکار عمومی چگونه بوده و کدام افسر سخنان کدام افسر را دنبال کرده است.

آیا او اولین کسی نبود که با مصاحبه های مختلف حساسیت ایجاد کرد؟ آیا مسئولان تیم از اظهارات مدیران باشگاه پیروی می کنند یا اعضای رسمی کمیته های صدور مجوز حرفه ای؟ آیا او اولین کسی نبود که مشکلات و مسائل موجود را در فضایی آرام اعلام کرد تا همه کشورها و رقبای منطقه این مشکل را درک کنند؟ شاید در ابتدای سخنانش به افرادی در خارج از مرز و شاید در داخل که مشکل دارند و گاه با این سرزمین و مردمش دشمنی دارند، هشدار داده است.

آقای اولیایی بعد از این همه و واکنش ناگزیر به اقدامات و تحرکات شما، آیا اظهارات مسئولان باشگاه نبود؟ یک جمله حساس از مسئولان باشگاه پرسپولیس بیاورید و حرف های شما قبلا مطرح نشده است.

سوال مهم دیگری می پرسیم. درگیری های کشور توسط مقامات کنفدراسیون که به کنفدراسیون دسترسی دارند و جریان فکری و نظری آنها برخلاف جریان سمینار هفته گذشته بود، مطرح می شود. مصاحبه ها؟ در روزهایی که این جلسه امیدهای زیادی ایجاد کرد و مسئولان دیگری مانند داریوش مصطفوی و عزیزی خادم از همه امکانات خود برای حل مشکل استفاده کردند چه کسانی مخالف این کار بودند؟

از سوی دیگر باشگاه های دیگر از جمله مدیرعامل و قائم مقام باشگاه استقلال نیز در همان زمان از صدور مجوز خبر دادند اما فقط اظهارات مسئولان پرسپولیس حساس بود، چطور؟ همینطور است، شما بارها آقای آزورلو را فردی اطلاع رسانی خطاب کرده اید! و موضع تند و تند علیه آقای صدری گرفتید.

چرا؟ چون به شما جواب دادند؟ فکر می کنید هواداران فوتبال به خصوص پرسپولیسی ها از این موضوع و دیگر ابعاد این موضوع اطلاعی ندارند؟ به نظر شما این فراموش می شود؟

حالا کار به اینجا رسیده و شما می گویید; فارغ از اینکه در نهایت چه اتفاقی می افتد، باید در روزهای آینده ابهاماتی مشخص شود، چرا که به نظر می رسد شما با مشکل فوتبالی مواجه نیستید و پرسپولیس و شاید سایر باشگاه ها دچار مشکلات دیگری هستند.

اگر ادعا می کنید که نظرات واقعاً مؤثر بوده است، پس باید از نخبگانی که دارید مشخص شود که چرا از ابتدا این همه نکته را بیان کردید؟ ما این کار را بر اساس ادعای شخصی شما انجام می دهیم.

همچنین می خواهیم بدانیم حالا که شرایط به اینجا رسیده است، چرا اصرار بر این است که برخی ادعاها مشکلات و اختلافات جدید و بیشتری را برای پرسپولیس ایجاد کنند؟ مشکلت در پرسپولیس چیست؟

آقای کاظم اولیایی اگر واقعاً از فوتبال ایران می ترسید چرا این حساسیت را از مدت ها قبل به باشگاه و دیگر مسئولان اعلام نمی کنید و اینقدر دیر به مصاحبه های نمایشی در رسانه ها علاقه مند شدید؟

این موضوع در این مدت بارها توسط مسئولان فدراسیون، کمیته صدور مجوز کسب و کار و کمیته استیناف صدور مجوز تاکید شده است. آنچه در حال حاضر با آن مواجه هستیم و باعث ایجاد مشکل در باشگاه شده، نتیجه عملکرد مدیران قبلی است. شما از آن دسته مدیران گذشته هستید که باید در قبال عواقب عملکرد مدیریتی گذشته خود پاسخگو باشید. برای مردم توضیح دهید که چرا مشکل بدهی 300 میلیاردی مالیاتی که بر عهده شماست و چرا یکی از مشکلات صدور پروانه کسب در دوران مدیریت شما حل نشده است؟! حالا شما از داشتن دو باشگاه با سپر خود صحبت می کنید، پس چرا در مدت زمان ریاست جمهوری هیچ قدمی برنداشتید؟

مشکل امروز باشگاه حاصل عملکرد مدیران سابق است و حالا شما علاقه زیادی به حضور در رسانه ها دارید، توضیحات شما را نیز در این باره می شنویم.

باشگاه پرسپولیس و مسئولانش در این مدت بدون هماهنگی در این خصوص اظهار نظری نکرده اند، از سوی دیگر ادعای شما مطرح شده است.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما