پرسپولیس سقوط کرده اما مشکل خاصی ندارد

[ad_1]

روزنامه اعتماد: پرسپولیسی ها پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل نساجی و ذوب آهن نگران دو تساوی متوالی پرسپولیس هستند. آنها می ترسند که تیم ما کوچکتر شود. همچنین گل نخوردن مهاجمان سرخ ها پس از 60 بازی، بحث گلزنی را در این تیم مطرح کرده است. برای بررسی آخرین اتفاقات پرسپولیس با اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دو بازی حساس این تیم مقابل سپان و استقلال به گفت و گو نشستیم. هافبک پارسال سرخ ها معتقد است افت این تیم پس از فینال آسیا طبیعی است و از این نظر تیم مشکل خاصی ندارد.

آیا در پرسپولیس بحران گلزنی وجود دارد؟

تیم بدش نمی‌آید که به این شکل گل بزند. در نهایت، او بهترین مهاجم تیم را گرفته است و وقتی این اتفاق می‌افتد و تیم به نظر می‌رسد در گلزنی یکی دو بازی چندان موفق نیست، می‌گوید تیم برای گلزنی مشکل دارد. عیسی در تیم احساس خالی بودن می کند اما نمی توان گفت که تیم از نظر امتیازی مشکل دارد. به خصوص با یکی دو بازی چنین تحلیلی اشتباه است. تیم در ورزش موقعیت های خوبی ایجاد می کند و این مهم است. انشالله کادر فنی هوشیارتر باشد و روی ضربات نهایی در تمرینات سخت کار کند تا تیم در آینده شرایط را به گل تبدیل کند.

به نظر می رسد شکست مقابل اولسان در فینال لیگ قهرمانان باعث تضعیف روحیه این تیم شده است.

پرسپولیس بعد از فینال آسیا ضعیف نشده اما باید اجازه داد این تیم افت جزئی را تحمل کند. همه بچه ها تشنه بازی برای آوردن جام بودند. وقتی چیزی که همه دیدند اتفاق افتاد، طبیعی بود که همه چیز از هم بپاشد. خیلی از اتفاقاتی که در آن بازی افتاد ناعادلانه بود. تیم قبل از بازی از وسط نصف شد. اتفاقاتی که در فینال رخ داد به دنبال داشت. نمی خواهم زیاد وارد آن بازی شوم اما در نهایت دو سیم و دو پنالتی در حالی که جلو بودیم همه دست به دست هم دادند تا پرسپولیس برنده نشود. این یک شوک برای تیم بود. اثرات آن شوک روی تیم هنوز مشخص است.

هر چقدر هم می گویید شکست در فینال هیچ تاثیری نداشت، اشتباه است. در نتیجه این تیم با برتری نیمه اول و بازی در دستان خود لحظه را از دست داد و گل تساوی را به ثمر رساند. از طرفی پرسپولیس اگر تمرکز لازم را داشت می توانست در نیمه دوم دو یا سه گل دیگر به ثمر برساند و به راحتی پیروز شود و برای بازی بعد هیجان زده شود. با این حال کادر فنی و تیم باید این دوره را به سرعت پشت سر بگذارند. هر چی بود تموم شد برای موفقیت در لیگ باید قوی تر بازی کنیم و بتوانیم آن باخت را در فصل آینده جبران کنیم.

آیا انزوای بشار رسن بر وضعیت فعلی پرسپولیس تاثیر گذاشته است؟

بشار رسن در تیم احساس خالی بودن می کند. بشار رسن بازیکنی است که تاثیر زیادی در جریان بازی دارد. ترکیب پرسپولیس را دو یا سه بازیکن تاثیرگذار بشار، مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده تشکیل می دادند. به زودی جای خالی این 3 بازیکن پر نمی شود. ما در حال درمان این مشکل هستیم، اما مطمئن نیستیم که بتوانیم 100 درصد موفق باشیم.

آیا بشار در لیگ داخلی ما بازیکن باکیفیتی است که پرسپولیس بتواند در آخر فصل جذبش کند؟

در لیگ داخلی به نظر من بشار بازیکن باهوش و باهوشی نیست. فکر نمی کنم بازیکنی داشته باشیم که بتواند به عنوان بشار بازی کند و چیزی به تیم اضافه کند.

برخی از هواداران از جمله ذوب آهن یحیی گل محمدی از تغییر بازی ابراز نارضایتی کردند. نطر شما چی هست

من هیچ وقت در مورد تصمیمات فنی سایر مربیان نظر نداده ام چون فکر می کنم مربی باید در مورد این موارد اظهار نظر کند در حالی که مسئولیت آن بر عهده تیم است. اما من هم تا حدودی با هواداران موافقم. بعد از دو ساعت بازی فکر کردم چه اتفاقی افتاد که نیمه دیگر را از دست دادیم، به این نتیجه رسیدم که تعویض باعث بهبود روند تیم نشد. مربیان معمولا تغییراتی را برای بهبود بازی و ساختار تیم ایجاد می کنند، در غیر این صورت اگر همه چیز را درست انجام دهند هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. نقل و انتقالات برای بهبود تیم انجام می شود.

اما تعویض پرسپولیس به نظرم کمی عادت شده است. یعنی ماه رمضان باید در دقیقه 60 وارد زمین شده باشد. منظورم این است که انواع تعویض ها جالب نبودند. شاید آنهایی از ما که می خواستیم سریع تغییر کنیم، بعداً تغییر کردند و بازیکنانی که مدت بیشتری در زمین ماندند، به سرعت تغییر کردند. اصولاً همچنان به نظر مربیان احترام می گذارم و سعی می کنم فقط نظر شخصی ام را در این زمینه بیان کنم.

پرسپولیس دو بازی مهم مقابل سپاهان و استقلال دارد. فکر می کنید وضعیت آن دو مسابقه چگونه خواهد بود؟

تیم ما پرسپولیس است و هر چه حریفان قوی‌تر باشند، تمرکزمان بیشتر می‌شود و طبیعتاً قدرتمان قوی‌تر می‌شود. معتقدم اگر پرسپولیس مقابل ذوب آهن پیروز شود، وضعیت روحی او خوب می شود، اما در اینکه پرسپولیس برمی گردد و بهترین بازی را به نمایش می گذارد و بهترین نتیجه را می گیرد، شکی نیست.

هیچ تیمی در لیگ به میانگین 2 امتیاز در هر بازی نرسیده است. آیا این نشان دهنده سطح بالای رقابت است یا افت کیفیت مدعیان؟

نه، سطح رقابت بالا نیست. کیفیت تیم ها در نوسان است. ما هر سال سه چهار مدعی خیلی بزرگ داریم اما امسال مدعی نیستند. پرسپولیسی ها هم مسابقات ویژه ای مثل فینال آسیا برگزار کرده اند و شاید امتیاز خوبی کسب نکرده باشند. همه اینها مانع از کسب میانگین دو امتیاز در هر بازی توسط رقبا می شود. رقبا همیشه طوری بازی می کردند که می توانستند از هر تیم 3 امتیاز بگیرند. اما این بار اینطور نیست. سپاهان با مربی جوانی کار می کند و همچنان در آزمون و خطا است. یک بازی برد و یک بازی بازنده. از سوی دیگر تراکتور به دلیل تغییرات زیادی که در قاب آن دیده می شود، پایدار نیست و عملکرد مطلوبی را از خود نشان نمی دهد. آنها از 5 بازی اخیر خود کمتر از 9 امتیاز کسب کرده اند.

اگر قرار باشد این وضعیت ادامه پیدا کند، شکایت نمی کنند. اما هر چه تیم های بیشتری شکل بگیرند بهتر است. در عین حال می گویم تیم سرجان گل گهر خوب کار کرده اما قطعا جای او کم می شود. این تیم در ابتدای فصل با تیم های کم قدرت بازی می کرد و امتیازهای خوبی هم می گرفت اما هر چه جلوتر می رویم می بینیم که چه در داخل و چه در خارج از خانه امتیاز از دست می دهند و تیم رقیب چنین فرمی ندارد. .

تیم ما پرسپولیس است و هر چه حریفان قوی‌تر باشند، تمرکزمان بیشتر می‌شود و طبیعتاً قدرتمان قوی‌تر می‌شود. شک نکنید پرسپولیس برمی گردد و بهترین بازی را به نمایش می گذارد و بهترین نتیجه را می گیرد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما