پرواز بیت کوین و اتریوم

[ad_1]

بیت کوین بیش از 12 درصد افزایش یافت و به 4343000 رسید، در حالی که اتریوم بیش از 9 درصد افزایش یافت و به 2900 رسید.

به گزارش اقتصادنیوز، امروز یک روز غیرعادی برای رمز ارز است که کمتر در تاریخ بازار ارزهای دیجیتال دیده می شود. بیت کوین امروز با 12.5 درصد افزایش با 43200 دلار معامله می شود و ارزش معاملات آن به شدت افزایش یافته است.

بیش از 3838 میلیارد بیت کوین در طول شبانه روز معامله شد که در مقایسه با روزهای گذشته رقم قابل توجهی است. ارزش بازار بیت کوین به 8817 میلیارد رسیده و بازده هفتگی آن از 15 درصد فراتر رفته است.

اتریوم پشت بیت کوین است.

اتریوم، دومین ارز بزرگ در بازار امروز، بیش از 9 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در حدود 90 2890 معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم به بیش از 11 درصد افزایش یافته است.

اتریوم، به ارزش بیش از 1919 میلیارد، یک شبه معامله شد و ارزش بازار اتریوم به بیش از 5345 میلیارد رسید.

تا همین اواخر، اتریوم به طور کلی روند صعودی بالاتری نسبت به بیت کوین ثبت می کرد، اما این بار اتریوم از ارز اول بازار عقب مانده و 3 درصد کمتر رشد کرده است.

آلت کوین ها روی ابرها می روند!

وضعیت آلت کوین ها امروز حتی بهتر است. بسیاری از آنها در یک روز برای خریداران خود سود می کنند که در سایر بازارها ماه ها طول می کشد. افرادی که دیروز کد ارز خریداری کردند، امروز وضعیت بسیار بهتری دارند و ارزش دارایی های خود افزایش قابل توجهی داشته اند.

تولید هفتگی ترا به 84 درصد رسید

در فهرست 50 ارز برتر بازار به استثنای «دای» که با قیمت منفی یک دهم درصد معامله می شود، سایر ارزها مثبت بوده و بیش از 3 درصد رشد داشته اند. «ترا» با افزایش بیش از 26 درصدی و بازدهی هفتگی بیش از 84 درصدی، مثبت ترین ارز امروز است.

امروز دومین ارز پر سود، پروتکل NEAR است که با افزایش 22 درصدی، شبکه تتا و فانتوم با 18 و 14 درصد سود در رتبه های بعدی قرار دارند. جالب اینجاست که علاوه بر این ارزها، 14 ارز دیگر نیز در یک روز بیش از 10 درصد بازدهی داشته اند که آمار بسیار خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

در ارقام بازده هفتگی، به استثنای آلروند و دای که در طول هفته کمتر از یک درصد کاهش داشته اند، سایر ارزها بازدهی مثبتی را نشان می دهند.

افزایش 10 درصدی ارزش بازار

یکی دیگر از مواردی که نشان می دهد امروز یک روز فوق العاده برای ارزهای رمزنگاری شده است، افزایش 10 درصدی ارزش بازار است. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال عمیق تر می شود و ارزش معاملات روزانه آن به ده ها میلیارد دلار می رسد، بعید است که ارزش کل بازار بیش از 10 درصد در یک روز افزایش یابد.

امروز ارزش بازار با 10 درصد افزایش به 91.91 تریلیون رسیده است. ارزش معاملات با 31 درصد افزایش به 5115 میلیارد رسید.

Defy با 18 18 میلیارد و StableCoins با 95 95 میلیارد معامله شد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما