پروژه تخت جمشید 1401

[ad_1]

در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر مذاکره پرسی پلیس و بازیکنان برای تمدید قرارداد به گوش می رسید اما این خبر صحت ندارد. بیشترین شایعه در مورد میلاد سیرلک بود که به گفته چند نشریه پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و اعلام کرد قصد سربازی دارد.

این در حالی است که به گفته مسئولان باشگاه پلیس پرسی و همچنین بازیکنان این تیم، تاکنون هیچ پیشنهادی به بازیکنان نشده است و دلیل تمدید حمید لاک، کم بودن تعداد قراردادهای فصل جاری آنها بوده است. یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار نداده است.

پس از تمدید قرارداد با حمید لاک، 10 بازیکن سرخپوشان در پایان فصل قرارداد خود را فسخ می کنند: سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سیرلک، عیسی آل کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد. شریفی، مهدی مهدی خانی و احسان پهلوان. البته همه بازیکنان مثل هم نیستند.

سید جلال حسینی که به تازگی در سن 40 سالگی دار فانی را وداع گفت این روزها مدافع کلیدی تیم پرسپولیس است و عملکرد قابل قبولی در تیم پرسپولیس داشته اما در هر صورت با او در قرارداد جدید امضا شده است. که احتمالا تا پایان فصل مورد بحث قرار خواهد گرفت و یحیی گل محمدی تصمیم مهمی است.

وضعیت عیسی آل کثیر نیز به دلیل مصدومیت پیچیده است و نکته مهم در مورد او این است که با وجود مصدومیت چند هفته ای رباط صلیبی، همچنان از عمل جراحی راضی نیست و ممکن است دوره نقاهت او را افزایش دهد. رضا اسدی و مهدی مهدی خانی نیز ممکن است کمتر به باشگاه دعوت شوند و قراردادشان را تمدید کنند.

این در حالی است که مهدی ترابی و میلاد سیرلک بازیکنان فیکس پرسپولیس هستند و شاید بحث تمدید آنها دشوارتر باشد. علی شجاعی، سعید آقایی، احسان پهلوان و محمد شریفی چهار بازیکن دیگر هستند که باید دید یحیی با حفظ آنها موافقت می کند یا خیر. این در حالی است که مهدیخانی باید در لیست بزرگسالان فصل جدید قرار بگیرد و به همین دلیل احتمال جدایی او و بازیکنی مثل شریفی در لیست زیر 23 سال و دو فصل حضور در پرسپولیس وجود دارد.احتمالا به خاطر حضور جان با جان صحبت خواهد کرد. تجربه. بازخورد مثبت آغاز خواهد شد.

به هر حال به نظر می رسد در سال جدید فاز جدی تمدید قرارداد آغاز می شود و تمدید قرارداد بازیکن 4+6 کار سختی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

منبع: ورزش سه

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما