پرچمدار موتورولا اج 30 پرو معرفی شد

[ad_1]

در رفتن موتورولا اج 30 پرو قرار است در تاریخ 2 فوریه وارد بازار هند شود.

طبق گزارشات فرارو، طبق آخرین اخبار، موتورولا موتورولا AJ-Pro را در ماه جاری در بازارهای هند و اروپا عرضه خواهد کرد. برند موتورولا لنوو اخیراً یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که تأیید می کند سری جدید Edge را در تاریخ 4 فوریه در هند عرضه می کند. با توجه به اینکه این هدفون جدید در واقع همان پرچمدار Edge 30 Pro را خواهد داشت.

گزارش ها حاکی از آن است که Motorola Edge 30 Pro در واقع نسخه ای از Moto Edge X30 است. همانطور که می بینید Moto Edge X30 مجهز به پرچمدار اسنپدراگون 8 Gen 1 در تاریخ 7 دسامبر معرفی شد. نشت های فاش شده از Edge 30 Pro نشان می دهد که این گوشی دقیقاً شبیه Moto Edge X30 است. با این حال، این احتمال وجود دارد که Edge 30 Pro به جای اسکنر اثر انگشت موجود در X30 به اسکنر اثر انگشت مجهز شود.

پرچمدار موتورولا اج 30 پرو
مشخصات احتمالی این موضوع جدید حدس زده شده است. انتظار می رود پرچمدار موتورولا اج پرو با صفحه نمایش 5.5 اینچی OLED عرضه شود. این غرفه‌دار احتمالاً کیفیت تصویر FHD +، نرخ تازه‌سازی «هرتز» و نرخ صفحه نمایش لمسی هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین در بالای صفحه یک دوربین سلفی پنج سوراخ، احتمالاً یک سنسور 9 مگاپیکسلی، طراحی شده است. همچنین در پنل پشتی دستگاه یک سیستم سه تلسکوپ شامل سنسور اصلی، سنسور 3 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (تصویر اپتیکال لرزان)، سنسور 2 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی منتظر می باشد.

پرچمدار Edge 30 Pro می تواند با حداکثر 1 گیگابایت رم و حداکثر 2 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی توسط پرچم در حال پرواز “Aspadragon” هدایت خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که دستگاه از باتری 3 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. این باتری 2 وات سریعتر پشتیبانی می کند.

این دستگاه احتمالا بر روی سیستم عامل اندروید 7 و MyUI که از قبل نصب شده است اجرا خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این پرچم در دسترس نیست. در مورد این دستگاه قرار است دستگاه حداقل در دو رنگ مشکی و سفید ارائه شود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما