پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به یک کشتارگاه مدرن تبدیل کرد؟

[ad_1]

در رفتن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از سخنرانی یک ساعته در این کشور با افشای جزئیات برنامه صدای برتر روسیه، او را شوکه کرد. در این ویدئو که با استفاده از برگه رای تهیه شده است، موشکی با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای به فلوریدا اصابت کرد و اعتراضات گسترده‌ای را در جریان سخنرانی پوتین در مراسم به دنبال داشت.

به گزارش دیلی تلگراف، رئیس جمهور روسیه در بیانیه ای گفت که “نقطه عطف” یک دهه در حال شکل گیری است و هدف آن “بازسازی نیروهای مسلح” است.

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به یک کشتارگاه مدرن تبدیل کرد؟  / از توپخانه تا ماشین کشتار مدرن منهدم شد  پوتین در لحظه «بهت گفتم» فرار کرد/ پوتین چگونه ارتش روسیه را تجدید کرد؟

سه دهه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، لحظه سپری شده رئیس جمهور پوتین “من به شما گفتم” برای منتقدان اصلاحات نظامی دردناک در روسیه است، تجهیزاتی را جایگزین کرد که امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

نیروهای مسلح روسیه که از زمان پیدایش اتحاد جماهیر شوروی در قرن دهم در محاصره بودند، صحنه غم انگیزی داشتند: کسانی که آموزش دیده بودند شکست خوردند.

با این حال، اصلاحات اخیر پوتین در سال های اخیر منجر به خروج نیروهای مسلح روسیه به عنوان یک نیروی رزمی آماده شده است که برای مدت طولانی در اوکراین و سوریه آزمایش شده است. در سال 2000، روسیه با هدف توسعه تسلیحات خود و ایجاد ارتشی که عمدتاً متکی بر نیروهای قراردادی بود، فرآیند نوسازی نظامی در مقیاس بزرگ را آغاز کرد. روسیه سال گذشته 2.3 میلیارد پوند از بودجه نظامی خود را صرف خرید و بازسازی تجهیزات نظامی کرد و این سرباز را به عنوان پرسنل نظامی فعال، چهارمین کشور بزرگ جهان، آماده کرد. با وجود این، روسیه همچنان در خط مقدم توانمندی های دفاعی و با فاصله زیادی از ایالات متحده، چین و بریتانیا در نظر گرفته می شود. در اوایل دهه 1990، پوتین شکایت کرد که روسیه 1.2 میلیون سرباز دارد، اما نتوانست این کار را انجام دهد. پل لوزین، تحلیلگر مستقل نظامی به دیلی تلگراف گفت: تجربه چچن نشان می دهد که نیروهای روسیه کافی و آماده برای جنگ نیستند. این یک فاجعه برای جامعه روسیه بود.”

اصلاحات پوتین با هدف ایجاد ارتش های حرفه ای تر با زرادخانه هسته ای روسیه در مرکز آن انجام شد. ارتش روسیه تا اواسط قرن نوزدهم، زمانی که توانست به سرعت نیروها را مستقر کند، به ذخیره نیروها متکی نبود. روسیه اکنون حدود دو نیروی دائمی دارد که از هر نقطه جهان در یک لحظه آماده جنگ هستند.

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به یک کشتارگاه مدرن تبدیل کرد؟  / از توپخانه تا ماشین کشتار مدرن منهدم شد  پوتین در لحظه «بهت گفتم» فرار کرد/ پوتین چگونه ارتش روسیه را تجدید کرد؟

آناتولی سردیوکوف، وزیر دفاع سابق، در محل حاضر شد تا در مورد اصلاح ارتش، به ویژه در میان افسران، به ویژه انبار افسران، و در مقابل، انتصاب افسران در میان نیروهای آماده برای جنگ گفتگو کند. در جریان اصلاحات، اصلاحاتی انجام شد و تقریباً نیمی از پست های مربوط به افسران ارتش و دانشگاه به آموزش نظامی تقلیل یافت.

تعداد سربازان از 1.2 میلیون نفر در پنج سال پیش به کمتر از یک نفر کاهش یافت. با این حال، اکنون که روسیه دستخوش اصلاحات نظامی و اصلاحات نظامی شده است، نیروهای مسلح توانمندتر شده اند. روسیه هنوز در حال انجام خدمت سربازی اجباری است، اما بسیاری از مردان جوان آن آمادگی ضعیفی دارند و وزارت دفاع سربازان را تشویق می‌کند تا قراردادی دو ساله امضا کنند و مدت زمان طولانی‌تری داشته باشند.

روسیه در پایان سال گذشته دو برابر بیشتر از ارتش خود نیرو داشت. با افزایش تعداد ارتش، تعداد فعالیت ها در ارتش و همچنین انتخاب شغل محبوب به ویژه در بین فقیرترین جوانان روسیه افزایش یافته است.

کمپین روسیه برای حمایت از «بشار اسد» در سوریه، سال «تجاوز محدود و تهاجمات پنهان» در اوکراین بین دو سال تا دو سال بوده است.

او گفت: «آنها به یاد می آورند که چگونه می جنگند و چگونه نیروها را مستقر می کنند. آنها به یاد می آورند که چگونه عملیات را انجام دادند و چگونه این گروه نیروهای خود را فراتر از مرز روسیه مدیریت کرد.» نیروهای مسلح روسیه که در پی انقلاب زمستانی مجبور به حمایت از شورش در شرق اوکراین شدند، مجبور شدند به نیروهای زمینی کامل بدون پشتیبانی هوایی تکیه کنند، زیرا روسیه مجبور به امتناع از مداخله مستقیم شد. اوکراین از رویارویی احتمالی فرار خواهد کرد. چالش ها، با استناد به نقض قوانین بین المللی و حاکمیت.

مسکو تاکنون تاکید کرده است که نیروهایش هرگز وارد اوکراین نشوند، علیرغم این واقعیت که شواهد زیادی برای اثبات ادعای آن وجود دارد.

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به یک کشتارگاه مدرن تبدیل کرد؟  / از توپخانه تا ماشین کشتار مدرن منهدم شد  پوتین در لحظه «بهت گفتم» فرار کرد/ پوتین چگونه ارتش روسیه را تجدید کرد؟

کمپین نظامی روسیه در سوریه که در پاییز 2000 آغاز شد، به روسیه این فرصت را داد که همه موشک ها را از دفاع موشکی گرفته تا نیروی دریایی و هوایی هماهنگ کند.

وی گفت: اگر روسیه تصمیم به تشدید تنش در اوکراین بگیرد، همه این موارد بسیار مفید خواهد بود. روسیه مطمئن است که از همه ظرفیت ها و تجربیات خود در سوریه استفاده خواهد کرد.»

کرملین مایل بود از فرصت استفاده کند و تا آنجا که ممکن است، گردبادی از نیروها در سوریه برای کسب تجربه داشته باشد: تقریباً همه فرماندهان و فرماندهان نیروی هوایی روسیه حداقل یک بار در سوریه مستقر شده اند.

موشک های پیشرفته روسیه که در سال 2000 توسط رئیس جمهور ولادیمیر پوتین “سلاح های فوق العاده” لقب گرفتند، ممکن است چشمگیرترین نشانه قدرت نظامی مجدد روسیه باشند. از تجربه فاجعه نظامی فاجعه بار در چچن، پوتین خود را متعهد به سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری برای توسعه یک ارتش بزرگ، اما ناامیدکننده، قدیمی کرده است.

تحقیقات و توسعه نظامی روسیه به دنبال حفظ-تکامل و حفظ-اجرا است و پوتین مجاز است در ماه دسامبر گزارش دهد که نیروهای مسلح روسیه هدف 5 درصدی را برای در دسترس بودن تجهیزات مدرن در میدان و نزدیک به زمین تعیین خواهند کرد. 90 درصد از اهداف توسط نیروهای هسته ای رسیده است.

قدرت نظامی روسیه در سرتاسر جهان بهبود یافته است و متحدانش در نیروهای بین المللی کمک به امنیت به رهبری ناتو (ISAF) توانسته اند در میدان با یکدیگر رقابت کنند.

در عین حال، شش پروژه موشکی در روسیه وجود دارد که «ابر اسلحه» و به اصطلاح «جواهرات تاج روسیه» نامیده می‌شوند و احتمالاً در مذاکرات نهایی خلع سلاح با آمریکا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در میان این تسلیحات، میتاوان به اژدهای “پوزیدون” به عنوان زیردریایی مجهز به سلاح هسته ای و توانایی حرکت در اقیانوس برای انجام یک حمله هماهنگ به اهداف ساحلی اشاره کرد.

ریچارد کانولی، سال گذشته در یک مقاله تحقیقاتی در مورد فناوری نظامی روسیه برای اتاق فکر، در چتم هاوس نوشت: با توجه به توانایی روسیه برای کسب امتیاز از ایالات متحده، یک موشک کروز Borostnik یا یک اژدها ممکن است حتی قبل از ورود به ارتش کشته شود. ایالات در سایر زمینه ها

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به یک کشتارگاه مدرن تبدیل کرد؟  / از توپخانه تا ماشین کشتار مدرن منهدم شد  پوتین در لحظه «بهت گفتم» فرار کرد/ پوتین چگونه ارتش روسیه را تجدید کرد؟

موشک های بالستیک آوانگارد که به دلیل توانایی در انحراف از مسیر زمینی که در اکثر پروازها مورد تحسین قرار گرفته است، در حال حاضر در حال انجام وظیفه هستند و یا در ماه های آینده با اضافه شدن تسلیحات به زرادخانه کشور در انتظار اضافه شدن هستند. دریا برای پرتاب کشتی های جنگی و انهدام اهداف در خشکی طراحی شده است.

ارزش این تسلیحات بیشتر با این واقعیت روشن می شود که ما منتظر مزایای ارتش روسیه هستیم که به دنبال تکامل از جمله نیروی دریایی روسیه برای کمک به تولید ناوهای جنگی جدید هستند.

موشک‌های نظامی، مانند موشک‌هایی که به پایگاه‌های دریایی و نسبتاً مرکزی روسیه شلیک می‌شوند، پتانسیل تبدیل شدن به معادلات نظامی را دارند. در جنگ‌های کمتر شناخته شده، حملات هکری که غرب را هدف قرار می‌دهند در سال‌های اخیر به یک امر عادی تبدیل شده است.

توانایی های سایبری پیشرفته روسیه صحبت کرد. سال گذشته ناتو در گزارشی اعلام کرد: «روسیه یکی از ابزارهای مهم در این کشور تحت عنوان ضد جاسوسی اطلاعاتی است.

گفته می شود که سفیر اطلاعات را در اختیار حسین قرار داده، جشن گرفتند.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما