پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 4 فوریه

[ad_1]

در رفتن– قیمت دلار در بازار آزاد شاید امروز دوشنبه 11 بهمن ماه با روز گذشته تفاوتی نداشته باشد. قیمت این اسکن ها در 3 روز گذشته در نوسان بوده، زیبایی به فاصله 3000 تومان رسیده و گفته می شود در حین معامله امروز شاهد چنین ضرر و زیان دلاری هستیم. از نظر سیاسی هنوز سیاستگذاران به بازار احیای مذاکرات برجام نرسیده اند و برخی از فعالان معتقدند زمان تعیین نتیجه مذاکرات فرا رسیده است. در روزهایی که کلمه دلار آزاد بود ارزش این پویش ها در صرافی ملی یکشنبه 20 بهمن ماه توسط کانال 7000 تومان برداشت شد. در حال حاضر اختلاف دلار آزاد با دولت به حدود سه هزار و دو تومان رسیده است.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد روز یکشنبه 20 بهمن ماه از مابقی روز عقب نشینی کرد. ارزش اسکناس آمریکایی در معاملات روز جاری ۲ تومان افزایش یافت. در پایان روز، نرخ دلار آزاد 7 هزار و 2 تومان بود و در پایان معامله، این اسکن ها را به قیمت 4 هزار و 2 تومان خرید و فروش کردند. نوسان دلار در روز گذشته محسوس نبود و حداکثر قیمت آن لحظه 5 هزار و 2 تومان بود و این مقدار هیچ گاه زیر سطح 3 هزار و 2 تومان نبود. در عین حال با افزایش قیمت ۷ تومانی هر دلار در بازار شاهد حاکم شدن ارزش های دیگری بودیم. قیمت یورو به 8 تومان رسید و به 4 تومان رسید. درهم امارات 5 تومان و لیر ترکیه با پنج تومان افزایش به ترتیب به هفت هزار و دو تومان و دو هزار و دو تومان رسید.

نرخ دلار آزاد در بازار آزاد

قیمت روز شنبه

قیمت روز یکشنبه

تغییر دادن

5 هزار و 2 تومان

5 هزار و 2 تومان

۵۰ تومان افزایش

قیمت دلار در بورس پیدا شد

ارزش دلار در صرافی ملی در کانال 7000 تومان بود. روز یکشنبه دهم بهمن ماه، ارزش اسکناس آمریکا در بورس ملی با تلاش ۲ تومانی به ۲ هزار و ۲ تومان رسید و دلار دولتی به یک کانال بازگشت. بیشترین قیمت ساعت 1000 و 2002 در صرافی ملی ثبت شد، اما این میزان در روز یکشنبه کاهش یافت. در پایان ساعت و 3 دقیقه آخرین قیمت آخرین روز مبادله ۲۴ 1000 و 932 ثبت شد. اختلاف قیمت دلار آزاد با نرخ ملی به حدود 3000 و 6 تومان رسیده است که از ابتدای ماه تاکنون بی سابقه بوده است.

مبادله پول به نرخ دلار

قیمت روز شنبه

قیمت روز یکشنبه

تغییر دادن

5 هزار و 2 تومان

5 هزار و 2 تومان

۱۵۳ تومان کهاش

ارزش دلار در معاملات پشت سر هم

قیمت دلار در پشت معامله در روز یکشنبه 20 بهمن ماه با محدودیت مواجه شد و امروز نیز شاهد همین روند در خرید و فروش بازار هستیم. در عین حال در ابتدای روز قیمت هر دلار در بازار آزاد دقیقا 9 هزار تومان بود و این میزان به ساعتی 4 هزار و 2 تومان رسید. بیشترین نرخ دلار در معاملات پشت سر هم دیروز 7 هزار و 7 تومان و مبلغ اولیه 2 هزار تومان بود. با توجه به اینکه آخرین قیمت دلار آمریکا نا 1000 در روز گذشته در بازار آزاد بود و قیمت دلار دیروز روی یک هزار و 2 تومان ثابت بود، احتمالا امروز شاهد نوسانات محدودی در بازار باشیم.

تغییر ارزش دلار در معاملات پس زمینه

شروع شدن

قیمت کاف

حداکثر قیمت

نوسان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار و 2 تومان

۱۶۰ تومان

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما