پیش بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه 11 بهمن

[ad_1]

در رفتن– قیمت دلار در بازار آزاد روز چهارشنبه هفدهم بهمن ماه به سیر نزولی خود ادامه داد و به نیم کانال 7 هزار تومان رسید. اسکاناس آمریکایی روز یکشنبه به میزان محدود 5000 تومان عقب نشینی کرد و 5000 و 7 تومان فروخت. در روزهای دوشنبه و سه شنبه با چند قدم کوتاه، دیگری 5 هزار و 2 تومان و روز قبل با تلاش 2 تومان، 4 هزار و 2 تومان معامله شد. رقمی که آخرین بار دلار در دهم آبان ماه امسال تجربه کرد. این بدان معناست که ارزش اسکناس آمریکایی به پایین ترین سطح خود در سه ماه گذشته رسیده است، اما بازار اسکاناس امروز چگونه پیش می رود؟ برای پیش بینی ارزش امروز دلار باید دو موضوع را در نظر بگیریم. اولین مسئله ای که شکل گرفته، روزهای گذشته است. با دریافت سیگنال های نسبتا مثبت از دیروز، شاهد افزایش قیمت دلار تا نیمه کانال 6000 تومان بودیم و اگر امروز ارز معاملاتی در راه بازار باشد، می توان منتظر ارزان شدن اسکن های آمریکایی بود. این در حالی است که به دلیل نوسانات محدود خرید و فروش امروز این اسکن ها، احتمال نوسانات سرعت دلار در اواسط روز وجود دارد.

قیمت بازار آزاد

به گزارش فرارو، قیمت دلار در بازار آزاد روز چهارشنبه 15 بهمن به کمترین میزان خود در سه ماه اخیر رسید. قیمت پایانی دلار روز گذشته در بازار آزاد یعنی 1 هزار و 2 تومان آخرین بار در دهمین روز از آبان ماه سال جاری در بورس ها مشاهده شد. اسکاناس آمریکایی که از دیروز خرید و فروش خود را با قیمت 100 ریال آغاز کرده بود. سایر ارزش گذاری های روز گذشته دلار را در مسیر کهاشی همراهی کرد. یورو 2 تومان ارزان تر و 6000 و 7 تومان فروخته می شود. درهم امارات ۷ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و هفت هزار و ۲ تومان قیمت داشت. لیر ترکیه که 2000 تومان معامله شد روز سه شنبه 7 تومان کاهش یافت.

نرخ دلار آزاد در بازار آزاد

قیمت روز سه شنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییر دادن

5 هزار و 2 تومان

5 هزار و 2 تومان

۲۵۰ تومان کهاش

قیمت دلار در بورس پیدا شد

قیمت یک دلار در بورس ملی روز سه شنبه افزایش یافت. بانک مرکزی نرخ روز اول را 1000 به 1 اعلام کرد که این رقم در روز سه شنبه به 408 کاهش یافت که نشان دهنده ارزش اسکن ها در صرافی های منتخب بود، اما همچنان بین 5000 تا 1 روز در نوسان بود. در 3 و نیم دقیقه گذشته و زیر نظر بانک مرکزی دلار 5 هزار و 2 تومان فروخته شد و این رقم در نهایت به 4 هزار و 2 تومان رسید. نرخ دلار در صرافی ملی روز گذشته 2 تومان افزایش یافت و با همزمانی بازار سرعت آن کاملا متفاوت بود. دلار آزاد در روز گذشته 3 تومان کاهش قیمت داشته است. طبق دستور، پویش ها در بازار و صرافی ملی روز گذشته به حدود دو هزار و دو تومان رسید.

مبادله پول به نرخ دلار

قیمت روز سه شنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییر دادن

5 هزار و 2 تومان

5 هزار و 2 تومان

افزایش ۱۶۰ تومان

ارزش دلار در معاملات پشت سر هم

دلار در روز چهارشنبه 26 بهمن ماه با کاهش مواجه شد. عمده فروشان و دلالان اجناس خود را به مبلغ یک هزار و 2 تومان می فروختند که این مبلغ به ساعتی 2 هزار و 2 تومان رسید. مبلغ اولیه معاملات پشت سر هم بالاترین سطح دلار تکی بوده و کمترین ارزش این پویش ها در معاملات عمده 5 هزار و 2 تومانی به ثبت رسیده است. مبلغ نهایی 3 هزار و 2 تومان است. با این حال، سرعت دلار نشان دهنده معاملات فردی است و احتمالا امروز شاهد نوسانات محدودی در بازار خواهیم بود.

تغییر ارزش دلار در معاملات پس زمینه

شروع شدن

قیمت کاف

حداکثر قیمت

نوسان

5 هزار و 2 تومان

5 هزار و 2 تومان

7000 تومان

۲۵۰ تومان

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما