fastescobanner

پیولی: من نمی توانم یک ماه سیگار محبوبم را از دست بدهم!

[ad_1]

کد خبر: 1808981/42

زمان: 23:07
1400/11/16

بازدید از: 18,162

ما قدرتمندان را شکست داده ایم.

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان، لیگ برتر ایتالیا را مایه افتخار خود عنوان کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که فاتح اینتر دربی به حساب می آید، برایس اولیویه صفر در دقایق پایانی با نتیجه 1-2 روسوناری در این دیدار همراه شد. استفانو پیولی، سرمربی میلان در پایان این دیدار با تمجید از عملکرد بازیکنان، مدعی شد که این عقب نشینی در نیمه دوم شرایط را برای برتری اینتر فراهم کرده است.

“این مایه غرور و غرور است که بتوانیم این پیروزی را مقابل اینتر کسب کنیم. در نیمه اول در طول مسابقات اشتباهاتی انجام دادیم و در نیمه دوم احساس کردم که به شادی بیشتری در ترکیب تیم نیاز داریم. بهتر است که اینتر در نیمه اول بهتر از ما کار کرد، اما من از شجاعت بازیکنان قدردانی می کنم.

قدرت و شجاعت بازیکنان این تیم حتی در نیمه اول برای من تاثیرگذار بود. دو سال است که روی اهداف مشخصی کار می کنم، این نمایش و نتیجه آن مثمر ثمر است. انتخاب چنین چالشی و در نهایت اشاره به چنین پاسخی افتخار سرمربی بودن محسوب می شود.

ما بهترین تیم را شکست دادیم، از عنوان قهرمانی دفاع کردیم و از لیگ فعلی دفاع کردیم، بنابراین خودمان را ثابت کردیم. درست است که اینتر در نیمه اول بهتر بازی کرد، اما میلان بسیار شجاع بود و از هیچ تیمی نترسید. اینترنت هم در اوایل فصل به ما آسیب زد و امروز دوباره با اشتباهات و پاس های ضعیف خودمان سر دو راهی هستیم. اینتر در نیمه دوم عقب نشینی کرد و آنها به ما اجازه دادند ابتکار عمل را در دست بگیریم.

احتمال برنده شدن؟ به بازیکنان گفتم باید خودمان را باور کنیم. همیشه برای افرادی که به هدف خود اعتقاد ندارند موانعی وجود دارد که غیرقابل عبور است. شاید خسته کننده باشد، اما به خودم قول دادم که اگر در این بازی برنده شوم، تا یک ماه نمی توانم سیگار بکشم.”

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما