این استدلال بر نیاز به کنترل معنوی بر مرزها تأکید می کند

[ad_1]

ایلنا: رئیس جمهور بر لزوم نظارت و کنترل دقیق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی برای جلوگیری از ورود ویروس های جدید به کشور تاکید کرد.

کمیته‌های ویژه روسیه در مسابقات سراسری دانش‌آموزی با کرونا و فرمانده ستاد عملیاتی روز پنجشنبه در نشستی جداگانه گزارش‌های خود را در دیدار حسن روحانی رئیس‌جمهور ارائه کردند.

کمیته امنیت و امور اجتماعی در گزارش خود به نظارت بر عملکرد نیروهای مسلح و میزان رعایت دستورالعمل‌های رفاهی مردم، جنسیت و تأثیر آن در شیوع بیماری اشاره کرد. مخالف عادی تحت نظارت.

این کمیته همچنین به تجربه آغاز طول موج های قبلی و تأثیر تسهیل مراقبت های بهداشتی در مواجهه با بیماری های احتمالی، در ایام فاطمیه و یا در مناسبت های ملی و احتمال عدم رعایت آن اشاره کرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به این گزارش، از کمیته امنیتی و اجتماعی با همکاری کمیته بهداشت و درمان خواست تا شاخص‌های مدیریت مؤثر توسعه امواج کرون و شاخص‌های برنامه‌های اثربخش را تفکیک و تفکیک کنند.

روحانی تصریح کرد: با توجه به تجربه‌ای که در چند ماه گذشته به وجود آمده است، برای رسیدن به شرایط پایدار و سازگاری با کرونا و تغییر آن به سبک زندگی، نیازمند شاخص‌های ملموس درصدی از اثربخشی در مدیریت کرونا هستیم. رقابت همه جانبه با کرونا این شاخص ها را تکمیل می کند تا بتوانیم به شرایط پایدار در کشور برسیم.

در این جلسه کمیته بهداشت و درمان نیز گزارشی از پیشرفت بیماری، تغییر وضعیت شهرها و کاهش رویه های بهداشتی برای رسیدن به وضعیت پایدار ارائه کرد.

در این گزارش با اشاره به موفقیت های حاصله در درمان بیماران و فوتی ها، نقش مهم مدیریت عاقلانه و مدبرانه در قطع شیوع این بیماری در حوزه بیماری های هوشمند و بررسی و همکاری همه دستگاه ها خواهد بود. توافق شده.

کمیته بهداشت و درمان در ادامه این گزارش برخی از مناسبت های گذشته از جمله خریدهای اخیر در آغاز سال جدید و تجمعات از آن را چالش های فراری ها عنوان کرده است.

رئیس جمهور پس از ارائه این گزارش به کمیسیون بهداشت و درمان، گزارشی از پروتکل هایی که طی یک سال گذشته به هر یک از مشاغل ارائه شده است، متناسب با وضعیت موجود و در چارچوب اعلام کرد و اقدامات انجام خواهد شد. در روزهای آینده

مشتاقان روحانی در سه ماه گذشته در حال بررسی وضعیت موجود بوده و در تعطیلات به سر می‌برند تا مشخص کنند که آیا تحت شرایط خاصی می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند یا خیر و اضافه می‌کنند: برای آگاهی بخشی و همکاری با مردم با مردم همکاری خواهند کرد. کادر پزشکی

آنها قرار است به دنبال سلامتی کادر بی وقفه کشور باشند، از مردم بخواهند که به اقدامات پزشکی سختگیرانه عمل کنند، به کادر پزشکی کشور کمک کنند و آنها را از کار جدی رهایی بخشند.

رئیس جمهور بر لزوم نظارت و کنترل دقیق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی برای جلوگیری از ورود ویروس جدید تاکید کرد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما