چرا به چاپ و بسته بندی نیاز دارید

اگر می خواهید کارتن های خود برای وسایلی مانند تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و غیره را سفارشی کنید، صنعت کارتن می تواند آن را برای شما فراهم کند. کارتن سازی کارتن مارکت: فروش کارتن های پستی سایز 1 الی 9, تولید کارتن های سفارشی سه لایه و پنج لایه, خرید کارتن لمینتی ارزان فروش کارتن های اماده نو. فروش کارتن پستی کد ۹ و کارتن پستی مقوایی ۵ لایه کد ۹ دارای ابعاد و لوگو و رنگ استاندارد اداره پست جمهوری اسلامی ایران، ساخته شده از ۵ لایه مقوایی و کاغذی با ضخامت بالا و استحکام بسیار بالا نسبت به کارتن های مقوایی سه لایه.

۲۵۰ میلی متر. لطفا توجه داشته باشید که استاندارد ابعاد «کد» ۱۱ گانه با سایز متفاوت است. اما به طور کلی می توان گفت که قیمت کارتن ۵ لا با توجه به کیفیت و کارایی آن برای مصرف کننده و تولید کننده مقرون به صرفه است. اگر کالای درون بسته بندی در یک بار مصرف تمام نمیشود و گاها مشتری در زمان های مختلف و بر حسب نیاز از آن استفاده می کند باید ترتیبی اتخاذ شود که بسته بندی بتواند از کیفیت و ماهیت کالا در بلند مدت مراقبت و محافظت کند.

خرید کارتن خرما

شما می توانید با صنعت کارتن مشورت کنید و صنعت کارتن به شما خواهد گفت که چه نوع کارتنی را باید خریداری کنید. این نوع چاپ نیز به صورت های مختلفی مثل تک رنگ، دو رنگ و یا سه رنگ هستند که می توان از آنها بر روی کارتن سفید و قهوه ای استفاده کرد. در نوع چاپ بر روی جعبه به صورت افست تک رنگ، کافیست کارتن یک بار از دستگاه عبور می کند تا رنگ مورد نظر شما بر روی کارتن چاپ گردد همچنین برای تیراژ های پایین می توان از چاپ سیلک استفاده کرد حسن استفاده از چاپ سیلک قیمت پایین تر نسبت به چاپ افست می باشد. امکان چاپ روی کارتن های ۵ لا وجود دارد.

سامانه زودپک همواره سعی دارد تا باکیفیتترین انواع کارتن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با این کار، مشتریان شما کارتن کاملاً از دریافت بسته های کار شما کارتن لذت می برند زیرا دارای طراحی زیبایی است و همچنین می توانید اندازه محصول را بگویید به طوری که قطعاً در کارتن هایی که می خواهید از آن ها بخرید جا می شود. زیبایی بسته بندی در بازار فروش نقش بسزایی دارد و یک بسته بندی شیک با طراحی زیبا میتواند براحتی مشتری ها را به سمت خود جذب کند. جعبه کارتن دستگاه کارتخوان میتواند در معمولی ترین حالت یک جعبه با کیفیت کارتن متوسط و بدون چاپ باشد و در متوسط ترین حالت می تواند با با کیفیت مقوا نسبتا بهتر و با چاپ فلکسو انجام شود و در بهترین حالت میتواند با چاپ لمینت و سلفون شده تولید گردد. این نوع چاپ، بیشتر برای متن بهکار میرود و نمیتواند عکس را باکیفیت خوب بر کارتن چاپ کند.

که بسیار پر مصرف هستند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.جعبه های مقوایی در شکل های مختلف تهیه و تولید میشود مانند جعبه های مقوایی مستطیلی که از این نوع جعبه ها برای بسته بندی کالاهای به وزن پایین و یا کالاهایی که بسته بندی اولیه را دارا و برای حفظ ظاهر کالا از این بسته بندی استفاده می شود. انجام این آزمایش ها کمک می کند تا بتوانیم کارتن هایی با هزینه پایین تر و مقاومت بیشتر تولید کنیم که استفاده از آن ها هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده به صرفه باشد. با خرید کارتن مقوایی سه لایه و پنج لایه می توانید از ایمن بودن وسایل خود اطمینان حاصل کنید زیرا از مقاومت لازم برای محافظت از وسایل داخل کارتن ها برخوردار هستند.

چرا نادیده گرفتن چاپ و بسته بندی باعث هزینه زمان و فروش ناخالص خواهد شد

بسته بندی شکیل زعفران منظور همان ظروف کریستالی است زیرا همان حالت ایستاده آن ظاهری جذاب و متفاوت نسبت به سایر ظروف دارد. 4ایرانی B & C فلوت ، صنایع چاپ و بسته بندی اختری تولید کننده ورق کارتن 3 لایه و 5 لایه از عرض 1000mmالی 2500mmبا فلوتB&Cبا ترکیب کاغذ های مختلف. همچنین استفاده از چاپ فلکسو روی کارتن فرآیند چاپ کارتن را بسیار ساده و سریع کرده است و پیچیدگی چاپ لیمینت کارتن را ندارد. به طور کلی صنعت کارتن سازی با توجه به نوع نیاز و کاربری مشتریان اقدام به تولید انواع بسیار گوناگونی از کارتن ها کرده است. بنابراین تولید کنندگان می توانند با توجه به ابعاد و سایر ویژگی های محصول خود مناسب ترین کارتن را برای بسته بندی انتخاب و خریداری کنند. زمانی که تولید کنندگان از این نوع کارتن ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند باید نام برند محصول روی کارتن چاپ شود.

بسته بندی صادراتی

با توجه به تنوع زیادی که کارتن ها دارند، بهتر است تولید کنندگان قبل از اقدام به سفارش و خرید کارتن برای بسته بندی محصولات خود، اطلاعات کاملی در مورد ویژگی ها و کاربردهای انواع مختلف کارتن ها به دست بیاورند. این کارتن استندها به صورت استراتژیک در نقطه خرید قرار می گیرند تا حداکثر دید محصول را به دست آورد و فروش لحظه ای را ایجاد نماید. خرید کارتن 3 لایه به عنوان کارتن لبنیات مورد استفاده قرار می گیرند. در پایان، کاغذ کرافت قهوهای و فرآیندی که برای ساخت آن انجام میشود، به خودی خود ادامه میدهد و برای قسمتهایی که اینطور نیستند، میتوان از آنها استفاده مجدد کرد، و آن را به گزینهای عالی برای مشاغلی تبدیل میکند که به دوام نیاز دارند اما همچنان میخواهند رنگ سبز خود را برجسته کنند. همچنین برخلاف سایر لوازم ذخیره سازی که برای قرار دادن یا نگهداری آنها باید فضای زیادی داشته باشید، فضای زیادی را اشغال نمی کند.

پس در مجموع جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی باید در این زمینه نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشد. طراحی بسته بندی لوازم آرایشی چگونه انجام میشود؟ برای بسته بندی محصولات زیادی می توانید از این نوع کارتن ها استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن کالا و محصول خود نداشته باشید. بنابراین باید به عواملی مانند روانشناسی رنگ، اصول طراحی لوگو، شناخت مشتریان و مواردی از این قبیل نیز توجه ویژه ای داشته باشید، در غیر اینصورت موفق به استفاده از پتانسیل های موجود در این کارتن ها نخواهید شد. کارتن های پستی در ابعاد، اندازه ها و طرح و رنگ های تعریف شده ای طراحی می شوند، یعنی در تولید این کارتن ها معمولا از استانداردها و الگوهای خاصی استفاده می شود، به همین دلیل تنها با شناخت انواع مدل های کارتن های پستی می توانیم از مدل مناسب با نیازهای کسب و کارمان به راحتی استفاده کنیم.

استراتژی برای به حداکثر رساندن فروش عمده جعبه مقوایی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروش عمده جعبه مقوایی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما