چرا جاروبرقی رباتیک بخریم؟

[ad_1]

در بازار لوازم خانگی امروزی، جاروبرقی های هوشمند و روباتیک به قدری محبوب شده اند که اگر آن ها را از نزدیک ندیده باشید، احتمالاً در فیلم ها و کلیپ های مختلف شکل بشقاب هایی شبیه به آن ها را دیده اید. در این مقاله ابتدا به معرفی کلی این دستگاه همه کاره می پردازیم و سپس به این موضوع می پردازیم که چرا باید این جاروبرقی هوشمند را برای خانه خود خریداری کنید. این جاروبرقی ها برای کارهای خاصی ساخته شده اند و می توانند بار زیادی را برای نظافت خانه از خانم های خانه بردارید. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه ها در تماس باشید.

جاروبرقی رباتیک چیست؟

جاروبرقی رباتیک یا جاروبرقی هوشمند بهترین ابزار برای تمیز کردن زباله های ریز از کف و فرش، مانند دانه ها یا سایر تنقلات است. می دانید که تمیز کردن بعد از مهمانی با یک جاروبرقی معمولی و یک جاروبرقی دستی چقدر دشوار است. به خصوص که می خواهیم بعد از مهمانی استراحت کنیم. با فشردن دکمه جارو به راحتی می توانید بعد از مهمانی بروید و مهمان ها را ترک کنند. جاروهای هوشمند به صورت دستی سطوح فرش و کف را بررسی می کنند و زباله ها و زباله ها را جمع آوری می کنند. در نهایت پس از اتمام کار به محل شارژ خود باز می گردند. این جاروها اخیرا در ایران بسیار محبوب شده اند. برای خرید این تجهیزات به جاروبرقی اتوماتیک مارکت هاوس مراجعه کنید. شما می توانید انواع مختلفی از این دستگاه ها را از برندهای معتبر مشاهده کنید.

عملکرد یک جاروبرقی رباتیک در مقایسه با یک جاروبرقی معمولی

مقایسه عملکرد یک جاروبرقی هوشمند با یک جاروبرقی معمولی مقایسه خوبی نیست. زیرا جاروبرقی های هوشمند برای کارهای خاصی ساخته شده اند. مکش این جاروبرقی ها برای جمع آوری زباله از سطح طراحی شده است و برای تمیز کردن شیارها و حفره ها مناسب نیست. اما استفاده ساده از آنها طرفداران زیادی برای آنها پیدا کرده است. جارو کردن با این وسایل به کمر و پاها آسیب نمی رساند. این دستگاه ها مجهز به سه برس مکنده هستند تا بتوانند گوشه ها و گوشه ها را تمیز کنند.

قدرت تمیز کردن گوشه های دیوار

بعضی ها فکر می کنند چون صفحه جاروبرقی و گرد است دیگر نمی توانند گوشه و کنار اتاق را تمیز کنند. اما این یک تصور اشتباه است. این دستگاه ها دارای دو برس کناری هستند که به دستگاه اجازه می دهد گوشه های اتاق را تمیز کند. این برس ها به تمیز کردن یکنواخت تمام قسمت های اتاق کمک می کنند.

تمیز کردن برقی زیر مبل و سایر وسایل

چرا جاروبرقی رباتیک بخریم؟

ارتفاع این درختچه ها می تواند بین 8 تا 14 سانتی متر متغیر باشد. اگر ارتفاع تجهیزات با زمین کمتر از این مقدار نباشد، جاروبرقی قادر است زیر تجهیزات مختلف حرکت کند. اگر ارتفاع کم است حتما میز و مبل را از جاروبرقی خارج کنید زیرا ممکن است زیر این وسایل گیر کنند.

قدرت تمیز کردن فرش های سرامیکی

جالب است بدانید که برخی از این جاروبرقی های هوشمند مجهز به سه راهی خشک و مرطوب نیز هستند و می توانند سرامیک های خانه شما را بهتر روشن کنند. همچنین این دستگاه ها می توانند به راحتی از سرامیک به فرش منتقل شوند و همزمان فرش و سرامیک را تمیز کنند.

قیمت جارو هوشمند

شاید تنها عیب جاروبرقی هوشمند قیمت بالای آنها باشد. این جاروبرقی ها در حال حاضر بسیار گران هستند، اما با توجه به عملکرد و هوشمندی آنها این قیمت ها کاملاً مناسب به نظر می رسد. از طرفی اکثر این دستگاه ها توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند و به همین دلیل علاوه بر هزینه بالای خود، کارایی بالایی نیز دارند.

بهترین گزینه برای افراد مسن

این جاروها بهترین گزینه برای افراد مسن هستند. در سنین بالا برخی از افراد مسن مجبور به زندگی تنها هستند. داشتن چنین جاروبرقی می تواند باعث شود آنها در خانه کمتر مشغول شوند و استراحت بیشتری به آنها بدهد. این جاروبرقی ها می تواند گزینه ای بسیار هوشمندانه برای افراد پرمشغله، افراد مبتلا به فتق دیسک کمر، افراد دارای معلولیت و حتی افرادی که به بهداشت خانه حساس هستند باشند.

بهترین مارک جاروبرقی هوشمند

در بازار داخلی برندهای مختلف جاروبرقی هوشمند تولید می کنند. اما یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای سازنده این دستگاه های هوشمند شرکت تفال فرانسه است. جاروهای این برند در رنگ ها و طرح های متنوع به فروش می رسند و قابلیت های خاصی دارند. آنها مجهز به دوربین لیزری هستند و با برنامه و از راه دور قابل کنترل هستند. این دستگاه ها باتری قوی و قابل قبولی نیز دارند. پس از هر بار شارژ تا 225 دقیقه قابل استفاده هستند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما