چقدر گوشت در بازار موجود است؟

[ad_1]

به گفته رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه، قیمت گوشت گوسفندی در 20 روز گذشته روندی صعودی به خود گرفته و در صورت حل نشدن مشکلات احتمال افزایش بیشتر وجود دارد.

به گزارش ایسنا، حسن عمویی با بیان اینکه تا حدود 20 روز پیش قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مخلوط 120 هزار تومان بود، افزود: اخیراً روند افزایشی قیمت ها را شاهد بودیم که اکنون به 135 هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است. است.

وی افزود: از زمانی که قیمت دام زنده بالا رفته، قصابی ها گوشت را کیلویی 140 هزار تومان می خرند و برای تامین هزینه های خود مجبور می کنند هر کیلوگرم گوشت مخلوط را 140 تا 145 هزار تومان بپردازند.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته قیمت گوشت مخلوط است، اما برخی گوشت راسته و بدون استخوان و دنبه می خواهند که طبیعتا می توانند تا کیلویی 180 هزار تومان قیمت را افزایش دهند.

عمویی دلایل افزایش قیمت گوسفند زنده و به تبع آن گوشت گوسفندی را برشمرد و افزود: صادرات یکی از دلایل گرانی است به ویژه اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و تقاضا رو به افزایش است.

وی دلیل دیگر گرانی گوشت گوسفندی را برای جلوگیری از ذبح دام های ماده برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکید کشور بر این است که گاو ماده ذبح نشود اما ذبح دام ماده در کرمانشاه ممنوع است. .

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه معتقد است بخشی از دام های نر صادر شده و دام های ماده اجازه ذبح داده نمی شود، اما شاهد کاهش عرضه و به دنبال آن افزایش قیمت هستیم.

وی افزود: عامل سوم محدودیت های اخیر در کشتار دام در کشتارگاه ها است. گوشت های قبلاً ذبح شده باید به عنوان بخشی از فرآیند انجماد به مدت یک روز در سردخانه نگهداری می شد، اما اخیراً دام ها باید طبق تصمیم دامپزشکی نگهداری می شدند. آمائوی گفت. روز قبل از کشتار در کشتارگاه ایزوله می شوند و باعث ایجاد مشکل و گاهی امتناع از تهیه دام برای کشتار می شوند.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه افزایش قیمت گوشت را ناشی از همه این مسائل دانست و تاکید کرد:

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما