چه چیزی در مورد شاسی الکتریکی دانگ فنگ E3 بسیار مهم است؟

[ad_1]

در رفتن دانگ فنگ که حدود دو سال است در قدرت است، ضمن گسترش مدل های اقتصادی خود، ساخت خودروهای SUV را آغاز کرده است. اما مهمترین آن شاسی بلند برقی این خودروساز چینی یعنی دانگ فنگ سری E3 است. کالسکه اقتصادی که در مدت بسیار کوتاهی جاده های شرق آسیا به اروپا را فتح کرده است.

طبق گزارشات فرارو، Dang Feng Series E3 آخرین بار دو هفته پیش وارد جمهوری شد و با یک صندلی برقی مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت. به گفته کارشناسان خودرو، قیمت مقرون به صرفه و تخفیف استانداردهای جهانی باعث شده تا این خودرو در کمتر از دو سال از تولید مدل پایه در کشورهای مختلف عرضه شود.

بررسی ها نشان می دهد که نسخه های مختلف NSUV قیمتی بین 26 3000 تا 50000 دارند. قیمت بنزین از نظر اقتصادی هم همینطور است. این به این دلیل است که هزینه ماشین های الکتریکی تمام شده بالاتر از هزینه تجهیزات فنی است.

با این حال، Dang Feng Series E3 یک خودروی سایز متوسط ​​و الکتریکی است و نباید بیش از حد انتظار داشت.

اگر به این موضوع فکر می کنید، فکر می کنید این گاز پرقدرت و همچنین سایر محصولات دنگ فنگ که البته اکثراً بنزینی هستند وارد ایران شود یا خیر؟ نمیتونیم درست جواب بدیم زیرا هیچ یک از شرکای تجاری دانگ فنگ در ایران تاکنون این محصول را در ایران عرضه نکرده اند.

از سوی دیگر هنوز زیرساخت های لازم برای حضور خودروهای برقی در ایران فراهم نشده است و برای رصد خودروهای برقی در جاده های ایران دیر شده است.

ویژگی های Dang Feng Series E3 Electric چیست؟

مطالعه شاسی بلند دانگ فنگ E3 در سایت نشان می دهد که NSUV مجهز به یک موتور الکتریکی 2 کیلووات (2 اسب بخار) است که قادر به تولید 2 نیوتن متر است. این خودرو علاوه بر عملکرد جعبه، جلوی دیفرانسیل دارد و موتور نیروی خود را به چرخ جلو منتقل می کند.

این موتور شاسی بلند از یک باتری لیتیومی 5.5 کیلووات ساعتی تغذیه می کند که هر بار قابلیت شارژ کامل را دارد و مسافت 5 کیلومتر را طی می کند.

ابعاد Dang Feng E3 Electric 3 میلی متر طول، 3 میلی متر ارتفاع و 3 میلی متر عرض است. فاصله بین دو محور نیز 3 میلی متر است.

حداکثر سرعت این SUV 3 کیلومتر در ساعت است و میانگین صفر تا 5 کیلومتر در ساعت را در 0.2 ثانیه ثبت کرده است.

رفاه و ایمنی Dang Feng E3 Electric سری

از جمله راحتی یک خودروی مجهز با صفحه نمایش اطلاعات دیجیتال کیلومتر، سیستم فعالیت نمایشگر لمسی، سیستم تهویه غیر اتوماتیک، دکمه استارت، قطع ماهواره، بلوتوث، شارژ بی سیم، پورت USB، دستی، صندلی گرمایشی و تهویه. سنسور باران، سقف آسمان، تنظیم ردیف جلو صندلی برقی و غیره.

ایمنی همچنین شامل امکان ترمز دستی، پایداری الکترونیکی، پارک رادار عقب و جلو، ورود بدون کلید، RBS، EBD، پارک ترمز اتوماتیک، سر و پشت سر متحرک دستی، چراغ جلو اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ و .. وجود دارد.

تصاویری از دانگ فنگ سری E3 Electric

چه چیزی در مورد شاسی الکتریکی دانگ فنگ E3 بسیار مهم است؟

چه چیزی در مورد شاسی الکتریکی دانگ فنگ E3 بسیار مهم است؟

چه چیزی در مورد شاسی الکتریکی دانگ فنگ E3 بسیار مهم است؟

چه چیزی در مورد شاسی الکتریکی دانگ فنگ E3 بسیار مهم است؟

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما