چه کسی جای خالی معروف را پر می کند؟

[ad_1]

سعید معروف پس از المپیک توکیو با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی خود از حضور در تیم ملی والیبال خبر داد. جاوید کریمی که مدتی است پاس دوم تیم ملی را برعهده دارد، در مسابقات قهرمانی آسیا مسئولیت دفاع را بر عهده گرفت و با عملکرد عالی خود مدال طلا را برای این تیم به ارمغان آورد. اما حالا هر دو با معروف خداحافظی کردند و کریمی مصدوم شد.

معروف پس از خداحافظی مدتی از مسابقات باشگاهی دور ماند تا اینکه در نیم فصل به فنرباغچه پیوست. کریمی که در تیم گرین هارد ماسک بلژیک بازی می کند در اوایل بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شد و هنوز به میادین بازنگشته است. اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات 2022 کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود اما مشخص نیست کریمی چه زمانی می تواند تمرینات خود را آغاز کند.

حتی اگر این بازیکن 24 ساله با آماده سازی قبل از شروع لیگ ملت های کریمه بار دیگر پاس اول تیم ملی شود، باز هم بحث انتخاب پاسور دوم و حتی سوم برای تیم ملی یک بحث فنی است. کادرفنی علاقه زیادی به بهروز عطایی علی رمضانی سرمربی تیم ملی دارد. این پاسور 23 ساله در هراز آمل زیر نظر عطایی هم کار می کند و دومین پاسور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 بود. اما این بازیکن هنوز تا رسیدن به کیفیت قابل اعتماد فاصله دارد.

وقتی به سن پاسورهای باکیفیت لیگ والیبال ایران نگاه می کنیم این موضوع بیشتر نگران کننده می شود. امیرحسینی و محمد طاهر اولین و دومین رهگذر دره پکان در سنین 46 و 32 سال هستند. شهیداب دیگر فینالیست لیگ برتر، مهدی مهدوی را در 38 سالگی اولین پاسور خود کرد. پرویز پژسکی و فرزاد ملابهارانی سپاهان راهگیر 42 و 36 ساله هستند. علیرضا بهبودی رهگذر شهرداری آرمیا نیز 43 ساله است. تنها تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ، فضل پژومان پاسور فولاد سرجان است که 28 سال سن دارد و با وجود اینکه جوان به حساب نمی آید، حداقل 30 سال از سایر تیم ها جوانتر است.

به غیر از این بازیکنان، امیرمحمد فلاحتخا دیگر گزینه تیم ملی است. این بازیکن 22 ساله زمانی که برای تیم های نوجوانان ایران بازی می کرد قول یک پاس عالی را می داد و حتی در سن بسیار کم توسط ایگور کولاکوویچ به اردوی تیم ملی دعوت شد. اما انتخاب ضعیف او در تیم های باشگاهی استانداردهای فنی او را پایین آورد. این بازیکن در حال حاضر در انتهای جدول قرار دارد و در تیم سولانس اسپور ترکیه بازی می کند اما با توجه به اینکه هنوز خیلی جوان است، امید می رود دوباره در مسیر موفقیت قرار گیرد و آینده او در کنار هم در پست تیم ملی است. یک پاس ارائه کنید.

بسیاری از این بازیکنان همچنان امیدوارند که این سلبریتی را دوباره در پیراهن تیم ملی ببینند. بعد از خداحافظی او فدراسیون موضعی نگرفت. حضور امیر خوشخبری به عنوان سرپرست تیم ملی نیز این ظن را تقویت کرد که معروف در تصمیم خود تجدید نظر کند. همه از رابطه صمیمانه کاپیتان سابق و کاپیتان تیم ملی باخبرند و به همین دلیل است که برخی امیدوارند که سرپرست تیم ملی این فرد سرشناس را برای بازگشت به تیم ملی ترغیب کند. . مسابقات

بهروز عطایی هفته آینده پس از پایان لیگ برتر باید لیست بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کند. پس از بیش از 10 سال مربیگری در خارج از کشور، یک مربی ایرانی باید سال آینده تیم ملی را برای تمامی مسابقات آماده کند. اما عطایی و همکارانش ابتدا باید به فکر این پست باشند. مهمترین پست در تیم والیبال.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما