چگونه می توانم زمین و مسکن در ماتاوارس بخرم؟

[ad_1]

طی سال گذشته، با افزایش قیمت‌ها، خرید اموال و دارایی‌ها نه تنها در دنیای واقعی، بلکه در ماتریس، و همچنین در فیوفدوم‌ها، که در آن قطعات بزرگ زمین در مناطق مجازی مانند Decentraland دشوار شده است. و سندباکس خواهد بود دلار رفته است.

به گزارش یورونیوز، با این حال، TerraZero، توسعه دهنده Matavars، اعلام کرده است که یکی از اولین و مهمترین خریدهای زمین در Matavars برای معامله زمین در بستر دنیای سه بعدی مجازی، 45 5000 پرداخت کرده است.

دن ریتزک، مدیر عامل شرکت تارازیرو، توضیح داد که غیرنظامی که برای خرید پرداخت شد، یک قطعه زمین تجاری واقع در یک منطقه تفریحی بود که امکان ساخت یک ساختمان پنج طبقه و بیشتر را فراهم می کرد. وی افزود: این زمین نزدیک سالن کنسرت و زمینی در سمت چپ خلیج است که ارزش اجاره را دارد اما خریدار قصد دارد از آن برای ساخت بازی جدید استفاده کند.

مدیر عامل شرکت تارازیرو تاکید کرد: علاوه بر اینکه کمک های مالی برای ما در دنیا اهمیت دارد، می توان از درآمد این زمین برای پاسخگویی به درخواست های ماهانه استفاده کرد.

آقای ریتزیک استدلال کرد که شرکت برای مدت طولانی هزینه ملک را پرداخت کرده است و این شرکت روزانه با صدها درخواست کمک مالی برای خرید زمین و ساختمان در ماتاوارس روبرو بوده است، اما در وهله اول، پذیرش چنین چیزی غیر منطقی تلقی شد. درخواست کرد اما بعدا بازنشسته شد.اگر شروع به پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان در حال حاضر توانایی خرید در دنیای واقعی را ندارند، اما برخی از آنها به این نتیجه رسیدند که می توانند از عهده نگهداری وسایل شخصی خود برآیند زیرا هنوز هم ارزان تر از دنیای واقعی هستند. زندگی در این املاک و خانه ها وجود ندارد.

اگرچه این شرکت هنوز نرخ پرداخت را اعلام نکرده است، اما تاکید کرده است که اعتبار خریداران و همچنین بانک ها و موسسات مالی سنتی با دقت انجام شده و بر خلاف فصل مسکن، مدت پرداخت کوتاه بوده و برای دو سال ثابت شد

در همین حال، Schweiler-Carol، از Loband Lobe، یک شرکت حقوقی، گفت که مراحل و نحوی که در حال حاضر در حال بررسی است و خانه در Matavars بسیار شبیه به رون سنتی در دنیای واقعی است.

البته در حال حاضر رمزگذاری پولی و اعتباری نیز از طریق پیش فرض ها یا اپلیکیشن های آنلاین «امور مالی غیرمتمرکز» انجام می شود. این سیستم مالی مبتنی بر قراردادهای هوشمندی است که در قالب بلاک چین ایجاد شده اند. نرخ بازده دفاعی معمولاً جذاب‌تر از بانک‌های سنتی است و موانع بوروکراتیک کمتری برای کشف وجود دارد، بنابراین تنها شرط لازم برای دفاع، توانایی تسلیم، توانایی تسلیم و مبنای اوراق بهادار بر اساس اوراق بهادار است.

املاک مجازی در ماتاوارس به صورت NFT به فروش می رسد که اکثر آنها بر اساس اتریوم هستند. برای خرید NFT (رمزگذاری انحصاری دیجیتال) باید کیف پول رمزگذاری خود را تصحیح کنید و سپس یک حساب کاربری در محیط مورد علاقه خود و همچنین Decentralland یا Sandbox ایجاد کنید و کیف پول رمزگذاری خود را به آن حساب متصل کنید.

قیمت مشخصی ندارند و برای کسب مالکیت باید در مزایده رقابتی شرکت کنند. بنابراین، توانایی تعیین ارزش واقعی یک محصول بسیار مهم است.

علیرغم خوش بینی برخی کارشناسان به فرصت های سرمایه گذاری در متاور، توصیه می شود قبل از هر گونه سرمایه گذاری در این زمینه، بررسی های لازم و تحقیقات کافی برای شناسایی ریسک ها و مخاطرات انجام شود.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما