چگونه می توان دریافت چیست؟

آنها دیگر در آن شنا نمی کنند و نمی گذارند دو دخترشان به آن نزدیک شوند. متداول ترین نوع مخزن، مخزن بتنی دو محفظه ای است که مشابه تصویر بالا است. ترکیب زمین اطراف خانه و اندازه خانه دو عامل اصلی هستند که بهترین نوع سپتیک تانک را تعیین می کنند.

septic tank س. چه نوع سپتیک تانک بهترین است؟ یک متخصص واجد شرایط می تواند پس از انجام آزمایش خاک به تعیین بهترین مخزن سپتیک برای خانه شما کمک کند. در مناطقی با عمق قابل توجه خاک، مخزن و میدان زهکشی ممکن است درمان کافی برای محافظت از سلامت انسان باشد. جزء دفع نیز بسته به عمق خاک "خوب" در زیر خط زهکش، درمان نهایی را فراهم می کند.

نوسانات سپتیک تانک

انواع مختلفی از درمان موجود است. این اجزا می توانند انواع مختلفی داشته باشند. نمودار یک مخزن سپتیک معمولی OSS معمولاً شامل سه جزء اصلی است. ظرفیت مایع سپتیک تانک معمولاً 130 لیتر تا 170 لیتر در هر سر در نظر گرفته می شود.

اگر سطح مایع بالاتر از خط ورودی باشد، فاضلاب خام ممکن است در نهایت به خانه شما بازگردد. جامدات به مایع تبدیل می شوند و با پر شدن مخزن به داخل مزرعه می ریزند و تعادل ظریفی را حفظ می کنند. جزء دفع معمولاً به عنوان زهکشی یا مزرعه زالو شناخته می شود. هدف سپتیک تانک، در OSS، به دام انداختن مواد جامد و تفاله و جلوگیری از ورود آنها به قسمت دفع یا میدان تخلیه است.

در برخی از ایالت ها به آنها ISDS یا سیستم های دفع فاضلاب فردی می گویند. با این حال، بسیاری از ایالت‌ها از شرکت‌های دارای مجوز می‌خواهند تانک سپتیک را نصب کنند، زیرا نصب نادرست می‌تواند منجر به آلودگی‌های زباله در منابع آب مجاور شود. سیستم سپتیک تپه: سیستم تپه ای بیش از همه گزینه های دیگر هزینه دارد، اما اغلب برای املاکی با سطح آب بالا، خاک کم عمق یا سنگ بستر بالا ضروری است.

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

در مناطق دیگر، جایی که خاک کافی وجود ندارد، درمان اضافی مورد نیاز است. در ابتدا OSS به عنوان راه حل های موقتی در نظر گرفته می شد تا زمانی که سیستم های تصفیه فاضلاب شهری بزرگ بتوانند به منطقه برسند. در دهه 1980 سازمان حفاظت محیط زیست این ایده را مجددا ارزیابی کرد و متوجه شد که دستیابی به تمام املاک توسعه یافته برای گیاهان شهری بسیار گران است. اگرچه مخازن نگهدارنده ممکن است هزینه کمتری برای نصب داشته باشند، اما یکی از گران ترین سیستم های سپتیک برای نگهداری هستند.

مکان می‌توانید شما پیدا کنید سپتیک تانک رایگان منابع

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای حفظ عملکرد صحیح سیستم انجام دهید، پمپاژ منظم سپتیک تانک است. ✔ لایه کف بالاترین لایه در سپتیک تانک (www.farabsanaat.com/%D8%B3%D9%BE%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%A9/) است. مخزن همچنین بخش اول تصفیه فاضلاب را با امکان جداسازی و ته نشین شدن مواد جامد و کف و برخی از فعالیت های باکتریایی ارائه می دهد.

شناورسازی – با ته نشین شدن لجن، روغن و گریس روی فاضلاب در مخزن شناور می شوند و چیزی را که به آن کف می گویند، تشکیل می دهند. به عبارت ساده، سیستم سپتیک راهی برای تصفیه و دفع فاضلاب خانه شما است.

سپتیک تانک برای کسانی که در شهرها یا شهرستان ها زندگی می کنند ضروری نیست زیرا فاضلاب توسط سیستم فاضلاب آنها منتقل و تصفیه می شود. OSS یک سیستم فاضلاب در محل است. OSS چیست؟ OSS بیشتر به عنوان سیستم های سپتیک شناخته می شوند. سیستم هوازی: با پمپاژ اکسیژن به مخزن تصفیه، این سیستم ها باکتری های طبیعی را برای پردازش زباله تولید می کنند.

همه این دستگاه های تصفیه برای جبران خاک های کم عمق، درمان اضافی را ارائه می دهند. سایر فناوری‌های درمانی توسط شرکت‌ها ثبت اختراع و مجوز هستند، ما از آنها به عنوان دستگاه‌های درمانی اختصاصی یاد می‌کنیم. ما کارخانه تصفیه خانگی پیشرفته Kingspan BioFicient را تامین و تحویل می دهیم. در نهایت، جزء تصفیه ثانویه مسدود می شود و کل سیستم از کار می افتد.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما