چین با تعدادی از اپیدمی‌های منتشر شده توسط مخفی‌کاری omkron مبارزه می‌کند.

[ad_1]


کارگران روز دوشنبه بیرون ساختمان اداری در پکن برای آزمون کاو صف می کشند.

NG Han Guan / AP


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

NG Han Guan / AP


کارگران روز دوشنبه بیرون ساختمان اداری در پکن برای آزمون کاو صف می کشند.

NG Han Guan / AP

تایپه، تایوان – مقامات چینی روز دوشنبه 1337 مورد انتقال محلی کووید-19 را در ده‌ها شهر اصلی گزارش کردند، زیرا این گونه که به سرعت در حال گسترش است معمولاً به عنوان “Stealth omkron” شناخته می‌شود که دو سال طول می‌کشد. من به بزرگترین اپیدمی چین دامن می‌زنم.

اکثر موارد جدید در استان جلوم در شمال شرق کشور با 895 مورد بوده است. در شنژن، زمانی که ساکنان اولین دور از سه دور آزمایش در مقیاس بزرگ را آغاز کردند، 75 مورد جدید گزارش شد. مقامات روز یکشنبه شهر را که 17.5 میلیون نفر در آن زندگی می کنند و یک مرکز فناوری و مالی بزرگ برای همسایگان هنگ کنگ بسته بودند.

افزایش در خاک چین بر مردم شهرهای ساحلی از شنژن تا چینگ دائو و شمال تا زینگتای تأثیر می گذارد و از اوایل ماه مارس این تعداد به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. اگرچه این ارقام کمتر از اروپا یا ایالات متحده یا حتی هنگ کنگ است که در آن 32000 مورد در روز یکشنبه گزارش شده است، اما بالاترین آمار از اولین شیوع بزرگ COVID-19 در شهر مرکزی ووهان است. در اوایل سال 2020

چین از زمان قرنطینه شدید ووهان خود شاهد عفونت های کمتری بوده است زیرا دولت به شدت به استراتژی تحمل صفر خود که بر جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در اسرع وقت تمرکز دارد، پایبند بوده است. در تماس با مورد مثبت.

دولت نشان داده است که در حال حاضر به استراتژی سخت ترانزیت خود پایبند خواهد بود.

روز دوشنبه، ژانگ ونهونگ، متخصص بیماری های عفونی برجسته در بیمارستانی وابسته به دانشگاه فودان شانگهای، در مقاله ای در Caixin، یک مرکز تجاری چینی، خاطرنشان کرد که این منطقه هنوز در مراحل اولیه “رشد سریع” است. شانگهای روز دوشنبه 41 مورد جدید را تایید کرد.

ژانگ خاطرنشان کرد که بیشتر اپیدمی کنونی توسط چیزی که معمولاً به عنوان “اومکرون مخفی” یا BA2 شناخته می شود، هدایت می شود. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این ویروس سریع‌تر از Omicron اصلی گسترش می‌یابد که خود سریع‌تر از ویروس اصلی و انواع دیگر پخش می‌شود.

ژانگ روز دوشنبه نوشت: «اما اگر کشور ما اکنون سریع باز شود، در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی عفونت ایجاد خواهد کرد. هر چقدر هم که میزان مرگ و میر پایین باشد، باز هم مسابقه ای برای منابع پزشکی و شوک کوتاه مدتی به زندگی اجتماعی خواهد بود و آسیب های جبران ناپذیری به خانواده ها و جامعه وارد می کند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما