“کتاب پیشرفت، برگه پیشرفت”؛ یک ماشین راحت بخر

[ad_1]

شیما و علی چند روزی را صرف خرید ماشین کرده اند، بعد از اتمام کارشان دنبال تبلیغات می گردند تا ماشینی برای خرید پیدا کنند، هر روز دنبال مدل ماشین می گردند و نمی توانند تصمیم بگیرند، آیا مشکل فنی دارند. با ماشینی که می خواهند ببرند تصادفی است یا نه؟ و صدها سوال دیگر که ذهنشان را درگیر کرده است. برای نشان دادن ماشین به یک مکانیک سرشناس صاحب ماشین در ترافیک طولانی شهر گیر می کند و … “

آنها به اندازه شیما و علی هستند که در شهرها زندگی می کنند و برای خرید ماشین مورد نظرشان سردرگم هستند. در اغلب موارد از خرید خود راضی نیستند، زیرا یا خودرو مشکل فنی دارد یا تصادفی بوده و به درستی تشخیص داده نشده است. تجربه نشان داده است که خرید خودرو بدون آگاهی کافی از شرایط بازار و مهارت کارشناسان خودرو کار دشواری است. اما سوال خرید خودرو در حال حاضر حل شده است و اکثر کسانی که متخصص ندارند کار خود را به کارشناسان ابزار تخصصی آنلاین سپرده اند. سرویس «کارنامه» با بهترین تکنسین ها به دغدغه های خریداران خودرو پرداخته است. ثبت مسئولیت خرید خودرو همه دغدغه های خرید خودرو مانند شیما و علی را از بین می برد و می توانند بدون نگرانی خودرو بخرند.

زیبا که با کمک سایت «کارنامه» خودروی خود را خریده و از آن راضی است، با تایید این گفته می گوید: این سایت واقعا مرا نجات داد، نمی دانستم، از طرفی نداشتم. وقت آن است که هر روز خریدار را ملاقات کنم و کسی را با خود ببرم تا ماشین را ببینم و نظر بدهم.”

رضا یکی دیگر از کاربرانی است که با استفاده از کارنامه خود توانسته بدون دغدغه خودروی مورد نظر خود را خریداری کند. او می گوید: من مهارت خاصی در ماشین ندارم و توسط یکی از دوستانم با آن آشنا شدم و مشتاق جمع بندی بودم که با پولی که داشتم یک ماشین خوب بخرم. آنها همه کار را کردند و من فقط برای امضای قولنامه رفتم و خرید را هم تضمین کردم. ضمانت خرید تا 200 میلیون تومان بود که ذهنم را سبک کرد.» سیاوش دوست رضا که در رشته مکانیک خودرو تحصیل می کند و به مسائل فنی خودروها واقف است به موضوع دیگری نیز توجه می کند و آن بحث حقوقی اسناد است. سیاوس می‌گوید: «گاهی به نظر می‌رسد که شخصی خودرو را معامله کرده، اما دزد از آب بیرون آمده و گرفتار شده است.

خرید آسان و راحت

بسیاری دیگر نیز تجربه خرید خودروهایی مانند زیبا، رضا، سیاوش و … را داشته اند که رضایت آنها را جلب کرده است. اما نمونه کارها چه سایتی است و در قسمت خرید چه کارهایی انجام می شود که خریدار از خرید خودرو خود راضی باشد؟

مقدردوست گفت: خدمات خرید سفارشی سرویسی است به نام «کارنامه» که با هدف خرید خودرو بر اساس سلیقه مشتری و با قیمت مناسب و در اوایل سال جاری در تهران در اردیبهشت ماه، تضمین روند معاملات سالم است. ، مدیر خرید خودرو کارنامه. “انجام شد.”

اما روند کار چگونه است؟ وی در این خصوص می گوید: در قسمت خرید خودروی سفارشی، خریدار شخصی است که با این قسمت کارنامه (از سه کانال سایت کارنامه، اپلیکیشن کارنامه و مرکز تماس) و چه چیزی تماس می گیرد. نوع خودرو و برند، در این مرحله کارشناس خرید سفارشی به صورت رایگان به مشتری گزارش می دهد.»

وی ادامه می دهد: سپس تیم خرید، کارنامه خودرو مورد نظر کاربر را از خودروی ثبت نامی برای فروش سفارشی (یکی دیگر از خدمات در این سایت) به صورت آنلاین و آفلاین (فیزیکی) بازار پیدا می کند. مورد بحث قرار گیرد.کارشناسان و کاربران به محل خرید خودرو مراجعه کنند.اگر خودرو در فروش سفارشی کارنامه باشد که آسان است چون معاینه فنی و غیره قبلا انجام شده است اما اگر از بازار آفلاین باشد کار کارشناس که در آن معاینه فنی، بازرسی رنگ و بدنه، مستندات، بررسی، بیمه و “… با کاربر انجام شده و خریداری شده است.”

هر کسب و کاری با راه اندازی کسب و کار خود اهداف خود را دنبال می کند، مهم ترین هدف این دپارتمان تسهیل در روند خرید خودرو توسط خریداران می باشد. به گفته رئیس این اداره، یکی از اهداف کاربر ارائه مشاوره تخصصی به خریداران در زمینه انتخاب و خرید خودروی مورد نظر، یافتن و بررسی خودروهای موجود در بازار و از همه مهمتر تنظیم فاکتور توسط کارشناسان برای خرید آسان.

گزینه های تضمینی و جذاب

البته ممکن است این اقدامات خوب خریدار خودرو را راضی نکند و کاربر به دنبال گزینه های خاصی برای جلب توجه باشد. اما چه گزینه خاصی برای خریداران خودرو از این سایت می تواند باشد؟ بهترین گزینه مانند هر سرویس دیگری ارائه گارانتی تخصصی به خریدار است و آن ارائه 200 میلیون تومان گارانتی فنی و بدنه به خریدار است! این پیشنهاد جذاب به ندرت در جایی دیده می شود.

البته سایت کارنامه نیز می خواهد با ارائه خدمات به کاربران خود و سهولت خرید، درآمدزایی داشته باشد، اما چگونه این درآمد حاصل می شود؟ پس از نهایی شدن خرید، خریدار باید قبض فرود 1.1 درصد از ارزش کل خودرو را پرداخت کند. این مبلغ مناسبی برای راحتی خریدار است، زیرا خریدار به راحتی توانسته خودرویی با بودجه مورد نظر خود را پیدا و خریداری کند. به عنوان مثال اگر خودروی خریداری شده 200 میلیون تومان معامله می شد، کارمزد آن 2 میلیون و 200 هزار تومان می شد. با استفاده از این سرویس، خریدار وقت خود را برای جستجوی خودروی مناسب در بسیاری از پلتفرم ها، نمایشگاه های فیزیکی و یا در بازار خودرو با اطلاعات تایید نشده زیاد تلف نمی کند و مهمتر از آن، ذهن خریدار با بازار معاملات خودرو و نوسانات قیمت بازار ناآشنا است. کار کارشناسان فنی و سازمان بررسی صحت مدارک و مدارک و خودرو و رفع مشکلات قانونی را آسان می کند و از آنجایی که بهترین کارشناسان این کار را انجام می دهند احتمال خطا صفر است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما