کلاهبرداری سایبری، سیستم سهام عدالت نامیده می شود.

[ad_1]

معاون اجتماعی پلیس فتا کشور هشدار داد: مجرمان سایبری با ترفند جدیدی مبنی بر ارسال پیامک با عنوان «پرداخت سود سهام عدالت» درصدد فریب هموطنان خود هستند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی گفت: بر اساس مشاهدات انجام شده در پلیس فتا و گزارش های دریافتی از هموطنان، مشخص شد مجرمان سایبری این بار با استفاده از نام و اعتبار سهام عدالت در یک پرونده کیفری فرم تهیه شده است. سیستم و پیامک. پول غیرمجاز شهروندان، پس از هک کردن یک تلفن همراه کلاهبرداری و هدایت مجدد به صفحات پرداخت جعلی به نام فیشینگ، برای استخراج اقدام کنید. حساب ها

وی در تشریح شگرد این کلاهبرداران افزود: شگرد این مجرمان سایبری دقیقاً مانند شگرد اطلاع قضایی سامانه ثنا است و با توجه به آگاهی هموطنان از کلاهبرداری موسوم به سامانه ثنا، مجرمان سایبری قصد سوء استفاده دارند. نام و آوازه دادگستری در دادرسی جدید.» آنها قصد فریب هموطنان خود را دارند.

معاون اجتماعی پلیس فتا کشور ادامه داد: عموم مردم باید همواره در جریان ترفندهای این کلاهبرداران باشند و همواره آگاه باشند که تمامی ارتباطات و اطلاعات استفاده از خدمات دولتی باید از طریق شماره تلفن های اصلی انجام شود و هیچ نهاد دولتی و موسسات سعی خواهند کرد از طریق شماره تلفن های شخصی با اپراتورهای مختلف تلفن همراه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل در دسترس بودن داده ها و اطلاعات مختلف جمعیتی، دستگاه های ذیربط برای پرداخت سود عدالت نیازی به ورود یا ورود اطلاعات به سامانه های دیگر ندارند، گفت: مقصران شناسایی شدند. وی گفت: با سایر مجرمان برخورد می شود و شهروندان به هیچ وجه فریب این ترفند کلاهبرداران اینترنتی را نخورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ پاشایی از کلیه سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی خواست ضمن ارائه پروژه های عمومی یا عام المنفعه، امکان دسترسی دقیق به خدمات محوله به هموطنان خود را از طریق رسانه ملی و غیره فراهم کنند. از هر فعالیت یکی از دلایل اصلی کلاهبرداری از هموطنان به دلیل ارتباط، عدم آگاهی از کلاهبرداری در خدمات تعیین شده است و تمامی دستگاه ها، دستگاه های اجرایی و دستگاه های خدمات رسان دولتی باید نقش مهمی در اطلاع رسانی به هموطنان داشته باشند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما