“زمان بازگشایی شهرمان فرا رسیده است”: شهردار نیویورک ماسک مدرسه و قوانین واکسیناسیون داخل ساختمان را حذف می کند

[ad_1]

تصویرآنا سوروکین، یکی از چهار شاکی که در شکایتی که این هفته توسط ACLU ارائه شد، چندین درخواست برای تزریق تقویت کننده ارائه کرد.  دو روز پس از طرح شکایت دریافت شد.
اعتبار …جفرسون سیگل برای نیویورک تایمز

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادخواستی که روز سه‌شنبه ارائه شد، اعلام کرد که افرادی که شرایط سلامتی آنها را در معرض خطر بیشتری نسبت به کووید 19 قرار می‌دهد، از دسترسی به واکسن‌های تقویت‌کننده ویروس کرونا در زمانی که در بازداشتگاه مهاجرت فدرال بودند، محروم شدند.

این شکایت توسط چهار زندانی مهاجرتی با بیماری کلیوی، اچ‌آی‌وی یا شرایط دیگر تنظیم شد و توسط ICE و مدیر موقت آژانس، تای جانسون، و همچنین وزارت امنیت داخلی، امنیت و وزیر آن، الکساندرو آن، نام‌گذاری شد. مایورکاس

ACLU گفت امیدوار است این پرونده را به یک دعوای دسته جمعی تبدیل کند و هدف آن اطمینان از دسترسی به عکس های تقویت کننده برای همه زندانیان محروم از نظر پزشکی است.

یونس چو، وکیل ارشد کارکنان، گفت: “آنچه که ما می شنویم این است که مردم درخواست 19 تزریق تقویت کننده خواهند داشت، که به آنها گفته می شود که در حال حاضر کسی در دسترس نیست، فقط باید منتظر بمانند.” پروژه ملی زندان ACLU “گاهی اوقات آنها به سادگی نادیده گرفته می شوند.”

طبق آمار اداره مهاجرت و گمرک، از حدود 18200 بازداشتی مهاجر، آزمایش وود 1035 نفر مثبت بوده و تا بعد از ظهر روز جمعه در سلول انفرادی یا تحت نظر بودند. این آژانس آماری از تعداد بازداشت شدگان واکسینه شده ارائه نمی دهد.

الزامات واکنش اپیدمی ICE آخرین بار در ماه اکتبر به‌روزرسانی شد و به تزریقات تقویت کننده اشاره نمی‌کند، اگرچه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می‌کند که همه بزرگسالان یک واکسن دریافت کنند. سخنگوی این آژانس گفت که نمی تواند در مورد دعوی قضایی در حال انجام اظهار نظر کند.

این دومین شکایتی است که توسط ACLU برای دریافت واکسن های تقویت کننده برای افراد تحت بازداشت مهاجرتی ارائه می شود. هر دو در دادگاه منطقه فدرال ناحیه کلمبیا بایگانی شدند. خانم چو گفت که پنج شاکی که در اولین شکایت نام بردند، پس از تشکیل پرونده، تزریقات تقویت کننده دریافت کردند.

برجسته ترین شاکی پرونده جدید آنا سوروکین، یک مهاجر روسی است که سال ها خود را به عنوان وارث آلمانی به نام آنا دلوی معرفی کرده است. او روز پنجشنبه واکسن تقویت کننده دریافت کرد. چو گفت.

او گفت: «ما واقعاً نباید این شکایت‌ها را برای تأمین عکس‌های تقویت‌کننده برای افرادی که در بازداشتگاه ICE هستند، تنظیم کنیم. چو گفت. ICE فقط باید آنچه را که صاحب خانه به مشاوران پزشکی خود توصیه می کند انجام دهد و شروع به ارائه واکسن های تقویت کننده برای همه کسانی کند که واجد شرایط هستند و درخواست می دهند.

خانم. سوروکین، 31 ساله، از مارس 2021 در بازداشت ICE به سر می برد و متهم به باقی ماندن ویزای خود است.

خانم. بر اساس این شکایت، سوروکین که در مرکز اصلاح و تربیت اورنج کانتی در گوشن، نیویورک نگهداری می‌شود، مبتلا به عفونت مزمن کلیه است و حدود آوریل 2021 دوز واکسن جانسون و جانسون کرونا را دریافت کرده است. در این شکایت آمده است که او چندین درخواست برای تزریق بوستر داشته است، از جمله قبل و بعد از مثبت شدن تست Cowade در ژانویه.

سه متهم دیگر کنت جفت هرناندز هررا 24 ساله هستند که در آلی، آریزونا نگهداری می شود. رامون دومینگز گونزالس، 32 ساله، در بازداشتگاه بزرگسالان منطقه امپریال در کالیفرنیا نگهداری می شود. و میگل آنجل اسکالانته، 36 ساله، که در فلورانس، آریز نگهداری می شوند.

در ژانویه، اسکات آلن و جوزیا ریچ، دو پزشک که مراکز بازداشت مهاجرت را برای حقوق مدنی و آزادی های مدنی در دفتر امنیت داخلی بازرسی می کردند، نامه ای به روسای ICE و وزارت امنیت داخلی نوشتند و آژانس های خود را مطلع کردند. تقویت کننده. زندانیان تیراندازی کردند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما