کنترل سلامت گربه های خانگی با استفاده از هوش مصنوعی!

[ad_1]

در رفتندر CES 2022، شرکت فناوری حیوانات خانگی PurrSong سه محصول جدید را با هدف ردیابی وضعیت سلامت گربه‌های خانگی معرفی کرد. اگر یک گربه خانگی دارید، می دانید که این حیوانات دوست داشتنی در پنهان کردن بیماری های خود متخصص هستند. همیشه مشخص نیست که عزیز شما بیمار است. هرچه زودتر بفهمید که آنها بیمار هستند، زودتر می توانید به درمان آنها کمک کنید.

به گزارش فرارو، پوراراسنگ برای حفظ سلامت گربه شما، او یک دستگاه پخش کننده آب ساخته است که میزان مصرف آب را ردیابی می کند. همچنین وزن، حمام کردن، حرکت و الگوهای خواب گربه شما را کنترل می کند.
هدف از طراحی این محصول نظارت بر رفتار روزانه گربه شماست تا اگر حیوان خانگی شما این قانون را زیر پا بگذارد به زودی از احتمال بیماری او مطلع شوید. این شرکت قبلاً یک محصول 900 دلاری به نام LavvieBot S را روانه بازار کرده است. سطل زباله خود تمیز شونده برای حیوان خانگی شما.

محصولاتی برای کنترل سلامت حیوان خانگی شما // ویرایش

PurrSong 2022 دارای LavvieWater است، یک دستگاه پخش کننده آب فیلتر شده که میزان آب مصرفی گربه شما را ردیابی می کند. این دستگاه آب گربه را از لجن تصفیه می کند. PurrSong همچنین یک سطل زباله جدید به نام LavvieBox راه اندازی می کند. این جعبه را می توان در سه حالت مختلف تنظیم کرد. LavvieBox می تواند داده های ادرار و مدفوع و نمونه وزن گربه شما را ردیابی کند. این دستگاه مجهز به دستگاه تصفیه هوا برای کاهش بو و گرد و غبار است اما برخلاف LavvieBot S جعبه خود تمیز شونده نیست.

Activity Tracker محصول دیگری است که عملکرد LavvieTag را تکمیل می کند. این ردیاب روی قلاده گربه شما قرار می گیرد و اطلاعات مربوط به فعالیت های گربه شما را جمع آوری می کند. این داده ها چهار الگوی اصلی را تجزیه و تحلیل می کند: استراحت، تمیزی، راه رفتن و دویدن. LavvieTag وزن سبکی دارد و با یک بار شارژ حدود چهار هفته دوام می آورد.

با استفاده از هوش مصنوعی سلامت گربه خود را کنترل کنید // ویرایش

حتی اگر عاشق گربه ها هستید، باید با این همه داده کنار بیایید! PurrSong از هوش مصنوعی برای مفیدتر و قابل فهم تر کردن این داده ها استفاده می کند. با استفاده از برنامه Doolittle، تمام داده های جمع آوری شده در مورد گربه شما تجزیه و تحلیل می شود و هر گونه مشکل بالقوه سلامتی گربه شما تشخیص داده می شود.

با توجه به نتایج، هوش مصنوعی Doolittle 90٪ دقیق است. این شرکت انتظار دارد تا پایان سال دقت بیش از 95 درصد افزایش یابد. PurrSong تنها شرکتی نیست که ظروف آب و بستر گربه را برای سلامت حیوانات خانگی ترکیب می کند. LavvieTag در ماه مارس عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود 99 دلار خواهد داشت. LavvieBox و LavvieWater نیز در بهار امسال در دسترس خواهند بود. قیمت کولر آبی حدود 199 دلار و سطل زباله حدود 249 دلار است.

منبع: cnet

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما