کنعانیان به سخنان حسن عباسی به شدت واکنش نشان می دهند: لطیفه می گوید.

[ad_1]

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اندیشه ها و مرام حسن عباسی جوک است و به جای همسو شدن با واقعیت های سیاسی سعی در دیدن بیشتر دارد.

به گزارش ایلنا، حسین کنعانی، فعال سیاسی رادیکال پیشرو، درباره شروط 6 گانه حسن عباسی برای توافق ایران با آمریکا اظهار داشت: بیشتر شبیه شوخی است. اما این مطالب را به این نیت گفته است که بعد از ظهور ولیعهد امام (علیه السلام) این اتفاقات بیفتد. نکته بعدی این است که برخی از افراد جامعه ما حرفه هایی را به مردم ارائه می کنند که دیدن آنها زیاد است و واقعیت های امروز و مسائل سیاسی و جهانی را درک نمی کنند.

این فعال سیاسی تندرو در پاسخ به این سوال که درباره شایعات چه باید کرد، گفت: هرکسی که زیاد جوک می گوید نباید مورد انتقاد قرار گیرد و باید فکر کنیم که باید جدی گرفته شود. حرف های حسن عباسی بیشتر طنز است، چون می خواهد ببیند، رسانه ها هم به او توجه می کنند، به هدفش می رسد و به زبان می آید.

کنعان قبلاً گفت: «بله، یک انگیزه سیاسی پشت سخنان او نهفته است. او با به سخره گرفتن واقعیت های جامعه به ویژه گفت وگوی وین که در حال حاضر موضوعی بسیار حساس برای جامعه و سیاست ماست، سعی می کند این افکار را بیشتر مورد قبول جامعه قرار دهد.

وی گفت: به نظر می رسد رسانه ها نباید به حرفه ای بودن آنها توجه کنند و به آن توجه نکنند. حسن عباسی فکر می کرد در حال جنگ روانی علیه آمریکاست. اما این جنگ روانی بیشتر منجر به افکار عمومی می شود که ممکن است این تصور را در ذهن مردم ایجاد کند که خدای ناکرده برخی از افرادی که در این کشور تریبون دارند عقل و شعور خوبی ندارند.

حسن عباسی، مدیر اندیشکده یاکین، شش خواسته ایران از غرب را برشمرد و گفت: امروز آن روز نیست که بگوییم تحریم‌ها را لغو کنیم، نفت ایران اسلامی را به ونزوئلا برده‌ایم و نه ترامپ و نه بایدن اشتباه نکرده‌اند. همه اینها نشان می دهد که چهره جامعه جهانی تغییر کرده است، بنابراین ملت ایران امروز باید فهرست بلندبالایی از مطالبات را روی میز داشته باشد.

عباسی گفت: در راس لیست این است که کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم، ثانیاً شأن زن را بپوشانیم، ثالثاً کلیت اسلام را بپذیرند، سالی که فرانسه این فحاشی را تحریم کرد. زنان نیز می توانند ازدواج کنند به شرط اینکه سنشان بالای 15 سال باشد، باید لغو شود، زیرا جمهوری اسلامی ایران این انحطاط اخلاقی و فساد را بر نمی تابد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما