کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

[ad_1]

در رفتن در این پرواز ده دقیقه ای هیچ سرویسی وجود ندارد. کابین یا شامپاین کلاس تجاری ندارد. انتخاب غذا، خواه گوشت گاو یا مرغ یا تماشای فیلم، یکی از آنها نیست. فرود هواپیما در باند از شروع پرواز تنها هشت دقیقه طول می کشد.

به گزارش فرارو به نقل از CNN; این پرواز بین جزایر آنگویلا و سنت مارتین در دریای کارائیب است و کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی در جهان است. البته پروازهای کوچک تری نیز وجود دارند که تجاری محسوب نمی شوند، مانند پرواز از وستری به پاپا وستری در جزایر آرکانزاس اسکاتلند که تنها 90 ثانیه طول می کشد.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

آنگویلا یک منطقه دریایی بریتانیا به طول 25.7 کیلومتر و عرض 5.6 کیلومتر، جزیره ای خشک و آهکی است. این منطقه مورد علاقه افراد مشهوری است که به دنبال مکانی آرام هستند. همسایه آن، سنت مارتین، تنها 4.5 مایل (7.2 کیلومتر) جنوب نزدیکترین مکان خود است.

این جزیره به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت شمالی جزیره مجموعه ای خارج از فرانسه است، در حالی که قسمت جنوبی آن که سنت مارتین نام دارد بخشی از پادشاهی هلند است. فرودگاه بین المللی سنت مارتین سنت مارتین به خودی خود به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است، زیرا هواپیماهای مسافربری برای فرود در جزیره و بلند شدن مجدد در ساحل از زمین بلند می شوند و در ساحل فرود می آیند.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

ویدئوهای گردشگری متعددی در یوتیوب موجود است. با وجود هشدارهای صریح در مورد خطرات آسیب جدی، بسیاری از گردشگران همچنان برای خودنمایی این اقدام را انجام می دهند، علیرغم اینکه در جولای 2017 این حرکت خطرناک منجر به مرگ یک زن شد.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

کاپیتان کارل اوری توماس از Anguilla Air Services، یکی از تنها پنج شرکت هواپیمایی که پروازهای برنامه ریزی شده بین سنت مارتین و آنگویلا را ارائه می دهد، یکی از پنج خلبان این شرکت است. او می گوید حفظ خطوط هوایی برای جزیره کوچکی مانند آنگویلا مهم است.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

اکثر خانواده های آنگویلا برای حداقل یکی از اعضای خانواده خود به شدت به صنعت گردشگری متکی هستند. این پروازها همچنین برای حمل تجهیزات پزشکی به ویژه در زمان شیوع کرونا مورد استفاده قرار می گیرند. توماس گفت: «در طول شیوع کرونا، ما این لوازم را در صورت نیاز در اختیار بیمارستان قرار می دهیم.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما