گرانادا 2-اتلتیکو 1; آژیر قرمز به صدا درآمد!

[ad_1]

اتلتیکو مادرید در سه هفته اخیر لالیگا سه شکست متوالی را متحمل شده است و فاصله زیادی با قهرمانی دارد. تیم دوم با شکست مقابل مایورکا، رئال و سویا قبل از هفته شانزدهم، هفته هجدهم را با 29 امتیاز در رده پنجم به پایان برد.

گرانادای رده پانزدهم در دیدار امشب هفته نهم لالیگا به مصاف رقیب اتلتیکو مادرید رفت و تیم سیمونه به دنبال صعود یک پله ای در جدول بود تا به طلسم ناکامی خود در این دیدار پایان دهد. دیدار دو تیم از ساعت 21:30 در ورزشگاه لوس کارمنز آغاز شد.

تنها دو دقیقه از بازی گذشته بود که اتلتیکو شروع کرد. ژائو فلیکس روی پاس لامار در میانه میدان صاحب توپ شد. بازیکن حریف با چرخش سریع مهاجم اتلتیکو از بازی ناپدید شد. او سپس به سرعت خود را به محوطه جریمه رساند و با ضربه ای آرام اما دقیق توپ را به گوشه دروازه گرانادا فرستاد.

داروین ماچیس، مهاجم ونزوئلایی گرانادا تنها 15 دقیقه پس از گل اتلتیکو گل تساوی را به ثمر رساند. او از پشت محوطه جریمه توپ را گرفت و پس از سانتر و دریبل بازیکن دیگر، ضربه ای بدون توقف در دروازه زد تا بازی به تساوی برسد. در نیمه دوم دیگر گلی به ثمر نرسید و هر دو تیم مساوی شدند. البته اتلتیکو در دقیقه 44 باز هم به گل رسید اما داور قبول نکرد.

نیم ساعت بعد از شروع نیمه دوم و در دقیقه 61 روی ارسالی از سمت راست سوارز، مولینا توپ را وارد دروازه کرد و دومین گل گرانادا را در این دیدار به ثمر رساند. پس از این گل، سیمونه به طور همزمان سه تغییر در ترکیب خود ایجاد کرد تا از چهارمین شکست متوالی خود در لالیگا جلوگیری کند. تغییرات سرمربی اتلتیکو اما نتیجه نداد و میزبان تا انتها از پیروزی خود دفاع کردند.

اتلتیکو مادرید با این شکست در امتیاز 29 باقی ماند و تغییری در رده پنجم ایجاد نشد. گرانادا اما با 22 امتیاز و سه پله صعود در لالیگا سوم شد.

گرانادا امشب اولین بازی خود در نیم قرن گذشته را مقابل اتلتیکو مادرید برد. آخرین پیروزی او برابر رقیب قدرتمندی در مادرید در سال 1975 بود.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما