گل محمدی: باشگاه باید تا پایان سال درباره کار توضیح دهد.

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از سومین پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل زدیم. گلی زدیم که به نظرم گل خیلی بدی بود و دوست ندارم تیمم به این راحتی گل بزند اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

وی افزود: سپس کنترل بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم تغییراتی در ساختار تیم ایجاد کردیم و برای اولین بار با سیستمی بازی کردیم که بازیکنان بسیار خوب و وظیفه شناس به نظر می رسیدند. گل های زیبایی زدیم و فرصت خاصی به حریف ندادیم، عموماً روند انتخابی خود را طی کردیم. از بازیکنانم تشکر می کنم، آنها شرایط سختی دارند و از باشگاه می خواهم که توجه بیشتری به بازیکنان داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: اینکه ما صحبت نمی کنیم به این معنا نیست که مشکلی نداریم. قبل از پایان سال باید کار مشخص شود و مشکلات برطرف شود. شرایط بازیکنان سخت است. این پیروزی را به همه هواداران، حمید پاکدل و مصدومان تقدیم می کنیم، زیرا در این مدت افراد زیادی سلامت خود را به خطر انداختند. صدمات همه چیز را سخت می کند و شرایط را دشوار می کند. مس تیم خوبی است و بازی مقابل آنها سخت است. آنها استراتژی بازی کردند و ما یک پیروزی ارزشمند و به موقع به دست آوردیم که در این راه کمک زیادی به ما خواهد کرد.

گل محمدی با اشاره به بازیکن جدید ازبکستانی این تیم که امروز به صورت رسمی قراردادش امضا شد، گفت: او بازیکن جوانی است و می دانم که آمار خوبی ندارد. او ممکن است رزومه خاصی نداشته باشد اما در بازی هایی که انجام داده گل های خوبی زده است. شرایط جذب بازیکن به گونه ای است که محدودیت مالی داریم و جذب بازیکن در نیم فصل سخت است. این بازیکن به تازگی به تیم ملی کشورش دعوت شده و دونده است. با توجه به شرایط فعلی این گزینه را انتخاب کرده ایم و امیدوارم بتواند به تیم ما کمک کند.

وی در خصوص دلایل استفاده از احمد گهری و عدم حضور فرشاد فرجی در لیست امروز تیم گفت: احمد گهری مدت زیادی بازی نکرد اما عملکردش خوب بود. دو سال با حمید لاک کار کردیم، عملکرد خوبی داشت. همه بازیکنان نیاز به حمایت دارند. اگر مشکلات تیم و شرایط داخلی را بدانید، می بینید که بازیکنان تحت فشار هستند و از آنها حمایت خوبی نمی شود. از همه هواداران می خواهیم مانند گذشته از این تیم حمایت کنند زیرا این به نفع تیم است و ضامن موفقیت تیم است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: فرجی مشکل خاصی نداشت. هر بازیکنی که در این لیست قرار نگیرد به دلیل شرایط تمرینی و برخی مسائل فنی قطعا کنار گذاشته خواهد شد. فرشاد مشکل مصدومیتی نداشت. او تا الان خیلی به ما کمک کرده و همه بازیکنانی که داریم به ما علاقه دارند و با هیچ بازیکنی مشکلی نداریم و همه در خدمت تیم هستند.

گل محمدی در خصوص خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال گفت: قبل از بازی درباره این موضوع صحبت کردیم. برای باشگاه ها خوب است که از دولتی به بخش خصوصی منتقل شود. اگر در گذشته این اتفاق افتاده بود، این همه مشکلات وجود نداشت. در گذشته فقط صحبت می کردند و قول می دادند اما اکنون در حال اجراست و باید منتظر ماند و دید که چگونه محقق می شود.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما