گواردیولا: به راحتی می توانم با City-Exercise 3 افزایش پیدا کنم.

[ad_1]

کد خبر: 1813989 |
15 مارس 1400 ساعت 17:50
3,854 بازدید |

2
نظرات

قبلا دوبار تمدیدش کردم

پپ گواردیولا این گسترش را کار آسانی برای شهر خواند، اما گفت که باید به نفع دوجانبه باشد.

به گزارش Warzisch C، گواردیولا در سال 2016 از بایرن مونیخ و بارسلونا به منچسترسیتی پیوست و این تیم را تا کنون به یک نیروی اصلی در فوتبال انگلیس تبدیل کرده است. پپ گواردیولا در فصل 18-2017 منچسترسیتی را به عنوان قهرمانی لیگ برتر هدایت کرد و رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را در تاریخ لیگ جزیره شکست. در فصل 19-2018، او بار دیگر با منچسترسیتی با اختلاف 98 امتیازی، یک امتیاز کمتر از تیم دوم لیورپول، قهرمان لیگ جزیره شد. گواردیولا فصل 1-6 را با سیتی به لیورپول تحویل داد تا برای اولین بار در جام لیگ برتر (نسخه جدید) از منچستریونایتد به آنفیلد منتقل شود، اما در فصل 3-0، گواردیولا یک بار دیگر نشان داد که سیتی نیازی به این کار ندارد. به آنها اعتماد نکرد .

او موفق شد جام را از لیورپول پس بگیرد و دوباره به بام لیگ برتر برسد. این پپه سیتی بود که لیگ قهرمانان را یک قدم جلوتر برد، اما شعر را به چلسی واگذار کرد. گواردیولا از سال 1996 تا 2012 نه تنها سه قهرمانی در لیگ برتر، بلکه چهار جام حذفی و دو جام خیریه برای سیتی کسب کرده است.

پپ در مورد احتمال تمدید قراردادش با سیتی به بی بی سی گفت: در دنیای امروز فوتبال، 6 سال حضور در یک باشگاه زمان زیادی است. من نمی خواهم فقط برای بودن زندگی کنم. می‌خواهم ببینم آیا هنوز هم می‌توانیم با هم کار کنیم و همه در این تصمیم نقش دارند یا خیر. این مهمترین مسئله است. باید حسش کنم به همین دلیل دو بار قراردادم را تمدید کردم.»

سرمربی اسپانیایی ادامه داد“وقتی به سیتی آمدم انتظار چنین چیزی را نداشتم. از شرایطم بسیار راضی هستم. اینجا نیستم که به جای دیگری بروم. باید احساس کنم که همه، از جمله بازیکنان، هنوز از کار کردن با من راضی هستند.” ما هنوز هم می‌توانیم قهرمان شویم و برای قهرمانی بجنگیم. برای من آسان است که یک قرارداد بالاتر برای سه یا چهار سال دیگر امضا کنم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد، اما این موضوع نیست. پایان این فصل و پس از آن.”

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما