گوشی های جدید Vivo Y7x در آینده نزدیک عرضه خواهند شد.

[ad_1]

در رفتن گوشی های هوشمند Vivo Y7x که احتمالا به زودی در هند عرضه خواهند شد، به نمایشگر 120 هرتزی و پردازنده Helio G96 مجهز خواهند شد.

به گفته فرارو، ویوو از ابتدای سال 2022 چندین گوشی هوشمند سری Y مانند ویوو Y21T، ویوو Y33T، ویوو Y21e، ویوو Y21A و ویوو Y75 5G را در بازار هند معرفی کرده است. اطلاعات جدید نشان می دهد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی دیگر از سری Y ویوو Y7x در هند است. در ادامه به معرفی ویژگی های احتمالی این گوشی هوشمند می پردازیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت بنچمارک PassionateGeekz، انتظار می رود Vivo Y7x با صفحه نمایش 6.44 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز وارد بازار شود. مشخص نیست که این دستگاه به پنل LCD یا AMOLED مجهز خواهد شد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در کنار قاب برای امنیت وجود دارد.

Y7x احتمالا از چیپست Helio G96 استفاده خواهد کرد. این دستگاه ممکن است با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری FunTouchOS عرضه شود. همچنین امکان ترکیب چیپست Helio G96 با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. در مورد باتری و قابلیت های Y7x صحبتی نشده است.

گوشی های ویوو Y7x در آینده نزدیک عرضه خواهند شد.
طبق آخرین گزارش ها، انتظار می رود Vivo Y7x در اواخر فوریه یا اوایل مارس عرضه شود. انتظار می‌رود این دستگاه در بازار هند کمتر از 18000 روپیه (تقریباً 240 دلار آمریکا) قیمت داشته باشد.

علاوه بر گوشی های سری Y، ویوو نیز در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های سری T خود در هند است. سازنده چینی Vivo T1 در تاریخ 9 فوریه از گوشی هوشمند 5G در هند رونمایی خواهد کرد. این دستگاه یک گوشی هوشمند مبتنی بر عملکرد خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 695 پشتیبانی می کند. تبلیغات این دستگاه نشان می دهد که ظاهر آن شبیه Y75 5G خواهد بود.

متاسفانه اطلاعاتی از سایر ویژگی های Vivo T1 5G در دست نیست اما قیمت این دستگاه تخمین زده شده است. انتظار می رود قیمت این گوشی در بازار هند کمتر از 20000 روپیه (تقریباً 267 دلار آمریکا) باشد. Vivo T1 5G را می توان منحصراً از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart خریداری کرد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما