وزیر نفت: مذاکرات وین را به تاخیر نمی اندازیم.

[ad_1]

وزیر نفت گفت: وزارت نفت مذاکرات برای دستیابی به توافق هسته ای در وین را تعلیق نمی کند، تلاش می کند.

به گزارش ایسنا، جواد اوجی ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه خط لوله فرآورده های نفتی پارس (مهران – فسا – شیراز) در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین اعتبارات خارجی برای برخی پروژه های عمرانی کشور در ماه های اخیر گفت: جزئیات این تفاهم نامه ها به شرح زیر خواهد بود. در صورت نیاز به زودی منتشر می شود

وی گفت: خط لوله پارس (مهران – فسا – شیراز) به طول 445 کیلومتر با منابع مالی بانک تیزرت احداث می شود. امروزه بانک ها می توانند به جای سرمایه گذاری منابع خود در پروژه های صنعت نفت مشارکت کنند.

وزیر نفت با اشاره به امضای توافقنامه در هفته گذشته پروژه جمع آوری گازهای نفتی با استفاده از منابع مالی هلدینگ خلیج فارس (شرکت پتروشیمی خلیج فارس) گفت:

اوجی با تشکر از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری پروژه های نفت و گاز استان گفت: حوزه نفت و گاز کشور.

وی خاطرنشان کرد: در 6 ماه گذشته وزارت نفت قراردادی 4.5 میلیاردی برای توسعه بخش نفت و گاز با استفاده از منابع داخلی و خارجی امضا کرده است که چین نیز امضا خواهد کرد.

وزیر نفت در خصوص استفاده از ظرفیت بانک ها برای توسعه سرمایه گذاری های مشترک گفت: در آینده توسعه یکی از بخش های بزرگ پایین دستی با کنسرسیومی از بانک ها منعقد خواهد شد.

اوجی در پاسخ به سوالی درباره امکان واردات بنزین گفت: با اقدامات انجام شده در سال آینده بنزین وارد نمی کنیم.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما