وقتی حشرات از بین می روند، چه چیزی جای آنها را می گیرد؟ – زومیت

[ad_1]

جمعیت حشرات می تواند اکوسیستم را تحت تأثیر قرار دهد. دانشمندان تعجب می کنند که آیا روبات ها و پهپادها می توانند این شکاف را پر کنند. با این حال، اگر فوراً اقدام نکنیم و نابودی پادشاهی حشرات کوچک کل اکوسیستم را از بین ببرد، چه؟

با توجه به ماهیت نامتعادل جوامع، به راحتی می توان تصور کرد که چگونه کاهش ذخایر مواد غذایی و کاهش جمعیت حیات وحش همچنان دامنگیر جوامع آسیب پذیر و فقیر و شاید کمبود منابع اولیه خواهد شد.

در حال حاضر، برای رسیدگی به مشکل کاهش جمعیت حشرات، پروژه‌هایی را بررسی می‌کنیم که در مراحل اولیه هستند: ساخت گرده‌های اصلاح‌شده ژنتیکی مقاوم در برابر بیماری‌ها و مواد شیمیایی، یا ساخت دستگاه‌هایی که گرده‌ها را روی گیاهان می‌ریزند تا به بارور شدن آنها کمک کند. .

دانشمندان دیگر برای تکثیر و تکثیر ظاهر و عملکرد حشرات کار می کنند. محققان دانشگاه هاروارد روبات های کوچکی اختراع کرده اند که می توانند بدون آسیب شنا کنند و از موانع عبور کنند.

محققان هلندی با الهام از حرکت سریع مگس‌های میوه و بال‌های آنها، رباتی با بال‌های مایلار ساخته‌اند. مایلار ماده ای است که در ساخت پتوهای فضایی استفاده می شود. در دانشگاه صنعتی دلفت، ربات دانشگاه دلفت (DelFly) قادر به شناور شدن و چرخش است و می تواند خیلی سریع در چند ثانیه به انسان برسد.

ماتاج کراسکمحققی که روی این پروژه کار می کند می گوید که حتی قبل از شروع کار روی دلفی، تحت تاثیر فعالیت حشرات و آگاهی محلی قرار گرفته بود. روبات های کاراساک جایگزین قطعی برای زنبورها یا زنبورها نیستند. با طول بال های آنها 33 سانتی متر، 55 برابر بزرگتر از مگس میوه هستند. علاوه بر این، همچنان مشکل تلف شدن محموله های بزرگ جرگه ها بدون احتیاط وجود دارد.

پهپاد برای گرده افشان گیاهان / هواپیماهای بدون سرنشین

شاید راه حل این مشکل ارتشی بزرگتر از هلیکوپتر هگزا باشد. مانند ناوگانی که توسط شرکت آمریکایی Drapcopter اداره می شود، برای اولین بار در سال 2018 به طور خودکار یک باغ سیب در نیویورک را گرده افشانی کرد. شاید پاسخ در یک بازوی روباتیک مدرن نهفته باشد که می تواند از دوربین ها، چرخ ها و هوش مصنوعی برای مکان یابی و گرده افشانی گیاهان خستگی ناپذیر استفاده کند.

وزارت کشاورزی ایالات متحده، به گفته یکی از کارشناسان برجسته خود، بودجه یکی از این تلاش ها را تامین می کند. مانوج کرکی دانشگاه ایالتی واشنگتن یک جایگزین واقعی برای فرآیند گرده افشانی طبیعی خواهد بود و انتظار می رود حتی کارآمدتر یا حتی کارآمدتر از گرده های طبیعی مانند زنبورها باشد.

زیست شناسان از هر گونه پیشنهادی مبنی بر مقایسه سوسک های گرده با فناوری متنفرند. دیو گلسون زیست شناسان خاطرنشان می کنند که زنبورها در صیقل دادن گل ها بسیار خوب عمل می کنند. زیرا نزدیک به 120 میلیون سال است که در حال تقویت توانایی های خود هستند.

علاوه بر این، حدود 80 میلیون زنبور در جهان وجود دارد که هر کدام مملو از ده ها هزار زنبور هستند که به طور رایگان غذا می خورند و تولید مثل می کنند. “هزینه جایگزینی آنها با ربات ها چقدر است؟” گلسون می پرسد. من افتخار می کنم که فکر می کنم می توانیم آن را بهتر کنیم.

وقتی به راه حل های فنی فکر می کنیم، بهتر است بیشتر به این فکر کنیم که چرا آنها تقاضا دارند. به عنوان مثال اگر بخواهیم در مناطق کوچک تری کشت کنیم تا فضای بیشتری برای حیات وحش فراهم شود، روش کشت عمودی بر اساس محصولاتی است که در طول سال در انبارها و ظروف نگهداری می شوند که من از نور LED و هیدروپونیک استفاده می کنم. استفاده از خاک و آفت کش ها ممکن است با گرده افشان های روباتیک سازگارتر باشد.

حشرات به عنوان غذا / حشرات

جوامع غربی ممکن است وسوسه شوند که حشرات را نجات دهند. مناطق وسیعی که ما به بیابان‌های تنوع زیستی تبدیل کرده‌ایم، حتی غذای مستقیم برای اکثر مردم فراهم نمی‌کند. یک سوم کل زمین های زراعی برای تغذیه دام استفاده می شود و یک چهارم زیستگاه غیر یخ زده زمین را اشغال می کند.

هم میلوما (لارو سوسک تیره) و هم جیرجیرک منابع عالی پروتئین هستند که می‌توانند در مناطق بسیار محدود رشد کنند، جایگزین‌های مخرب کمتری برای رژیم غذایی سنتی غربی هستند و فشار فعالیت‌های کشاورزی را که حشرات را از بین می‌برند، به عنوان مثال تغییر آب و هوا و استفاده از آنها کاهش می‌دهند. مواد شیمیایی به نابودی زمین کمک می کنند.

آرنولد واینهوس، زیست شناس هلندی که 20 گونه حشره را خورده است. او می گوید: «مشکلات زیست محیطی ناشی از نیش حشرات بسیار کم است. آنها هم خوشمزه هستند. یک روز، مگس های رباتیک می توانند به ما کمک کنند و تغییر در عادات غذایی ما می تواند به کاهش نابودی بدن شگفت انگیز حیات روی زمین کمک کند.

معیارهای موفقیت در جلوگیری از هجوم آفات باید بالاتر از آن چیزی باشد که برای سایر حیوانات فکر می کنیم. زیرا برخلاف حیواناتی مانند کرگدن سفید شمالی یا ببر بنگال، پایان آخرین حشرات را به راحتی نخواهیم دید.

مقالات مرتبط:

حشرات خواص شگفت انگیزی دارند. به عنوان مثال، زنبورهای گرده می توانند فوتبال بازی کنند و بخوابند تا از کندوهای جوان مراقبت کنند و تجربیات خوب و بد را به خاطر بسپارند. سوسک ویولن شبیه ویولن است و از کناره ها صاف دیده می شود. شاه پروانه زیباست و با پاهایش شهد گلها را می چشد. ما همه حشرات را از دست نمی دهیم. ولی دیوید واگنر زیست شناسان می گویند:

آینده زندگی جهانی بسیار ساده است. ما اشکالاتی خواهیم داشت. اما ما گونه های بزرگ را از دست خواهیم داد. فرزندان ما دنیای کوچکی خواهند داشت. این چیزی است که ما به آنها می دهیم.

مطالعات علمی اخیر نشان می دهد که کاهش جمعیت زنبورها باعث کاهش تولید محصولات مهم کشاورزی مانند سیب، زغال اخته و گیلاس شده است. پرندگان حشره خوار نه تنها در مزارع فرانسه بلکه در مناطق دورافتاده جنگل های بارانی آمازون نیز در حال کاهش هستند. واگنر و همکارانش اخیراً اذعان کرده اند که جمعیت بسیاری از حشرات در سراسر جهان سالانه بین 1 تا 2 درصد کاهش می یابد و اگر این گام برداشته نشود، مطمئناً این وضعیت وحشتناک می تواند بدتر شود.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما