کیف به جنگجویان خارجی تابعیت اوکراینی می دهد

[ad_1]

چهارده روز پس از جنگ اوکراین، مقامات کیف اعلام کردند که به هر کسی که داوطلبانه برای روسیه علیه این کشور بجنگد، شهروندی اوکراین را اعطا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، فاکس نیوز گزارش داد که ماه گذشته ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار مشارکت داوطلبان سایر کشورها در قالب یک واحد بین المللی برای مبارزه با روسیه شد. بر اساس این گزارش، «یون ینین» معاون وزیر امور خارجه اوکراین گفت: خارجی هایی که در این مورد به اوکراین می آیند و داوطلبانه وارد خدمت می شوند، کارت خدمت سربازی را از سرویس گارد مرزی اوکراین دریافت خواهند کرد.

فاکس نیوز در ادامه گزارش می دهد: فراخوان دولت اوکراین در پی شکست جامعه بین المللی در دریافت و دریافت کمک های نظامی اعلام شد که هیچ تمایلی برای کمک نشان نداد.

20000 داوطلب از 52 کشور

به گزارش فاکس نیوز، دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین گفت: از 27 فوریه، بیش از 20 هزار داوطلب از 52 کشور در اوکراین برای مبارزه با روسیه ثبت نام کرده اند.

این وب سایت نوشت: این جنگجویان داوطلب از کشورهای اروپایی مانند لهستان، دانمارک و لتونی هستند که دولت های آنها امکان پیوستن شهروندانشان به جنگ را فراهم کرده اند.

فاکس نیوز افزود که دکتر فردریکسون، نخست وزیر دانمارک، طی یک کنفرانس خبری در 27 فوریه از شهروندان کشورش خواست تا علیه روسیه در روسیه بجنگند.

روسیه در 25 مارس با به رسمیت شناختن استقلال دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک به اوکراین اعلام جنگ کرد و پیش از این از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و در 2 مارس نگرانی های امنیتی مسکو را مورد انتقاد قرار داد و از بی تفاوتی غرب انتقاد کرد. به اتحادیه اروپا پیوست. ناتو

پس از جنگ، رهبران اروپای غربی که قبلا قویاً از کیف علیه روسیه حمایت کرده بودند، در کنفرانس های مطبوعاتی رئیس کمیسیون اروپا، ون در لاین، دبیر کل ناتو، ینس استولتنبرگ، و در نهایت، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا حاضر شدند. عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو یک شبه امکان پذیر نیست و امکان چنین عضویتی در آینده نزدیک وجود ندارد و جنگ در اوکراین جنگ ناتو نیست و نگرانی های امنیتی مسکو باید از طریق مذاکره در نظر گرفته شود. عقب نشینی کرد و در واقع کیف را در مقابل مسکو ترک کرد.

در 5 مارس، پس از اینکه ناتو، اروپا و ایالات متحده درخواست او را برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع رد کردند، زلنسکی به شدت از غرب انتقاد کرد و گفت: “امروز نشست ناتو در بروکسل است، یک رهبری ضعیف. کشورهای عضو ناتو باید از امروز بدانند. هر کس در اوکراین کشته شود مسئول مرگ اوست.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما