ویژگی های تبلت Mini Relay فاش شد!

[ad_1]

در رفتنسال گذشته، رایلی اولین تبلت خود را با نام Realme Pad معرفی کرد. این شرکت در زمان عرضه تصمیمی به آپدیت نسخه اندروید خود نداشت. اما نارضایتی از صاحبان این محصول در نهایت رایلی را مجبور کرد که تصمیم به انتشار اندروید 12 برای Realme Pad بگیرد.

به گفته فرارو، این شرکت اکنون در حال کار بر روی نسخه مینی این تبلت است. افشاگر معروف OnLeaks برخی از ویژگی های این تبلت را فاش کرده است. این تبلت نسبتا جمع و جور دارای صفحه نمایش 8 اینچی بر اساس چیپست UNISOC T616 خواهد بود.

ویژگی های تبلت Rally Money فاش شد!  // ویرایش

Realme Pad mini دارای باتری 6400 میلی آمپر ساعتی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و شارژ سریع 18 وات است. این تبلت 7.6 میلی متر ضخامت دارد و دارای یک ماژول دوربین تکی با وضوح 8 مگاپیکسل در پشت خواهد بود. همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی خواهد داشت. تصاویر منتشر شده از این تبلت تنها قسمت پشتی دستگاه را نشان می دهد و متاسفانه تخمین عملکرد پنل جلویی آن ممکن نخواهد بود. در پشت دستگاه دوربین و لوگوی شرکت و در سمت راست دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا قرار دارد.

جزئیات Realme Pad mini
این تبلت دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی LCD، پردازنده هشت هسته ای دو گیگاهرتزی و 12 نانومتری UNISOC T616، پردازنده گرافیکی Mali-G57 است و در دو پیکربندی عرضه می شود: حافظه داخلی 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با 4 گیگابایت رم. ارایه شده. حافظه این دستگاه از طریق microSD قابل افزایش است. این دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است. گزینه 4G LTE در این محصول اختیاری است. همچنین دارای Wi-Fi دو باند 802.11 ac (2.4GHz / 5GHz)، بلوتوث 5.0، GPS، GLONASS، USB 2.0 Type-C.

ویژگی های تبلت Rally Money فاش شد!  // ویرایش

رایلی اولین تبلت خود را با نام Pad در اوایل سپتامبر معرفی کرد. این دستگاه بعدها با قیمت 240 یورو در بازار اروپا عرضه شد. این دستگاه تنها در نسخه های اروپایی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی موجود است. تبلت مدیاتک نیز بر پایه چیپست هشت هسته ای Helio G80 با فرکانس ۲ گیگاهرتز ساخته شده است. رزولوشن هر دو دوربین اصلی و جلو 8 مگاپیکسل است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS با وضوح 1200 در 2000 پیکسل و نسبت تصویر 5:3 است. این تبلت همچنین دارای چهار بلندگوی قدرتمند با پشتیبانی از Dolby Atmos و باتری 7100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است.

منبع: gizchina

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما