گوگل اولین افزونه اندروید 3 را برای توسعه دهندگان راه اندازی کرد – Zoomit

[ad_1]

لازم به ذکر است که این نسخه تنها یک پیش نمایش و نگاه اولیه به آینده سیستم عامل گوگل است که تنها به خاطر توسعه دهندگان مورد توجه قرار گرفته است. اولین نسخه Bata از اندروید “که یک گزینه عمومی در نظر گرفته خواهد شد، در آوریل ارائه خواهد شد” (2 آوریل). این در حالی است که آخرین نسخه این نسخه اندرویدی برای روزهای پسا تیرماه (۲ تیرماه) عرضه شده است.

جدول زمانی منتشر شده توسط گوگل، باید منتظر تمدید ویرایش دوم به ماه آینده باشد، سپس نسخه بعدی در ماه می و آوریل (آوریل و 2 می) منتشر خواهد شد و دو نسخه بعدی “سکوی پایداری” منتشر خواهد شد. خرداد امسال منتشر شد.

فهرست مطالب اندروید 6

حال بیایید نگاهی به ویژگی های جدید این نسخه از اندروید بیاندازیم. گوگل در اندروید 7 روی حریم خصوصی و امنیت تمرکز کرده است، سیستم جدید تصویر را به عنوان منبع نور انتخاب کرده و امنیت را برای اشتراک گذاری تصاویر با حافظه داخلی و حافظه ابری فراهم می کند. این برنامه توسط مجموعه مشابهی از گواهینامه های اندروید اجرا می شود. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود بدون نیاز به مجوز برای مشاهده تمام دستگاه های رسانه ای، فایل ها را به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید عکس ها و فیلم ها را انتخاب کنید. این ویژگی در نهایت باید در سراسر پلتفرم‌های Google Play برای همه دستگاه‌های اندرویدی عرضه شود.

ویژگی بعدی این است که برنامه ها بدون نیاز به دسترسی مجاز به دستگاه های مجاور از طریق وای فای قابل دسترسی هستند و به آنها متصل می شوند. فرآیند افزودن کاشی‌های شخصی‌شده به تنظیمات سریع‌تر نیز با API جدید ساده‌تر می‌شود. همچنین، معمار جدید به کاربر اجازه می دهد تا یک کاشی را از داخل برنامه دیگر اضافه کند.

اندروید 2 مدرن برجسته

“Material UN” همچنین آیکون های رنگی را به صورت پودر مدیریت می کند که در اندروید، سیستم تنظیم رنگ تنها برنامه های گوگل را خلاصه نمی کند و همه آیکون ها را شامل می شود. البته توسعه دهندگان برنامه های مختلف نیز باید آیکون های سازگاری با این نگرش داشته باشند. نمادهای پیشنهادی ممکن است در ابتدا روی سرهای پیکسل مورد نظر قرار گیرند و سپس سایر آهنگسازان گوش هوشمند در نظر گرفته شوند.

Material One در اندروید 2

تنظیمات زبان جداگانه ممکن برای هر برنامه اندروید؛ ممکن است مجاز به استفاده از چندین زبان به طور همزمان در سیستم عامل باشد.

اگر علاقه مند به تمدید این نسخه از توسعه‌دهنده اندروید هستید، می‌توانید یکی از گوشه‌های Pixel 6، Pixel 6 Pro، Pixel 5a Fioji، Pixel 5، Pixel 4a Fioji، Pixel 4a، Pixel 4 یا Pixel 4 XL را فلش کنید. TPP1.220114.001 را روی آن نصب کنید البته لازم به ذکر است که قیمت شرکت پیکسل در ایران بسیار بالاتر از قیمت جهانی است، اما در بازارهای دیگر مانند هند استقبال 5 خریدار به خصوص از طرف گوگل است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما