یحیی گل محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از چهارمین پیروزی متوالی گوردیان در لیگ برتر گفت: خوب بازی کردیم و نتایج مورد انتظار را گرفتیم. مسابقه سختی بود، به خاطر نتایجی که گرفت، جاذبه برای جبران انگیزه زیادی داشت و انرژی زیادی داشت تا به او فشار بیاورد و امتیاز بگیرد.

وی با بیان اینکه دره ها بازی را خوب آغاز کردند افزود: از ادامه مسابقه شگفت زده شدیم. حریف به خوبی توپ را گرفت و به گل رسید. تراکتور تیم قابل احترام بود و نمی توان این تیم را دست کم گرفت. ما حق این کار را نداشتیم و دقایقی از بازی دور از چشم بودیم. بازیکنان پرسپولیس خوب بازی کردند. به خصوص در نیمه دوم که آنها الهام گرفته بودند و ما فعال تر بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش در 45 دقیقه دوم گفت: در این نیمه بیشتر توپ را شروع کردیم، از فضاها بهتر استفاده کردیم، موقعیت های بهتری گرفتیم و گل زدیم. ذهنیت برنده شدن بازیکنان در این دیدار قوی بود و برای کسب این سه امتیاز تلاش زیادی کردند. بازی سختی بود و بازی آسانی را نباختیم. با توجه به وضعیت جدول و اینکه می خواهیم قهرمان شویم، سه امتیاز مهم را گرفتیم.

گل محمدی با تبریک این پیروزی به هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم و از انرژی بسیار بازیکنانم تشکر می کنم. هم یک بازی تماشاگر پسند بود و هم سه امتیاز بازی را گرفتیم.

وی در خصوص وضعیت هنانوف گفت: او به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده و حداقل 15 روز کاری برای آماده سازی فرصت دارد.

ادامه مطلب
ادای احترام به شهید سلیمانی و اجرای طرح موزاییک پرسپولیس – حاشیه بازی تراکتورسازی / اظهار نظر مربی پرسپولیس به برگزارکنندگان بازی

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: هر تیمی که بخواهد موفق شود و قهرمان شود، باید کار دفاعی خوبی از سوی همه اعضای آن تیم داشته باشد. وقتی می گویم دفاعی، منظورم فقط یک بازیکن دفاعی نیست، بلکه یک مدافع تیم است. نباید گل بزنیم و درهای تیم به این راحتی باز نشود. با این حال، نگهبانان ما سخت کار می کنند.

گل محمدی با تاکید بر اهمیت دفاع تیمی خاطرنشان کرد: وقتی تیمت می دود اصلا نمی توان آن ها را مقصر دانست، چون یک تیم گل زده است، وقتی شرایط تبدیل به گل می شود، حریف دو یا دو بیشتر به هدفش نمی رسد. سه بار دوست ندارم گل بزنم.

او در حمایت از ائتلاف آمریکا صحبت کرد، اما گفت که حفظ استقلال برای محمد انصاری مهم است. من از معامله انصاری اطلاع چندانی ندارم. همه ما از کارهای خیر او خوشحالیم و می خواهیم مشکلات موجود را حل کنیم. اما من نمی دانم این موضوع در چه مرحله ای است و چه بحثی صورت گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر پنالتی گورا وجود داشت یا خیر، گفت: مهدی ترابی اولین و آخرین بازیکن ما است که پنالتی می زند و تا زمانی که پنالتی باشد پنالتی را قبول می کند. ” در میدان. او پنالتی مهم ما را عوض کرده و پنالتی گیر ما تغییر نمی کند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما