یوونتوس 1-1 ناپولی: تقدیم رقبای میلان

[ad_1]

به گزارش ورزش سه، ناپولی در این دیدار با گل دریس مرتنز پیش افتاد اما فدریکو چیهواهوا در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

یوونتوس شروع خوبی داشت و فدریکو چیهواهوا روی پاس آلوارو موراتا در دقیقه چهارم گلزنی کرد اما حضور به موقع دی لورنزو دروازه ناپولی را نجات داد.

یک دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر، برناردسکی مک کانی را فرستاد اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه ناپولی به بیرون رفت.

بازی همچنان متعادل تر بود اما یوونتوس در دقیقه 13 دوباره پیش افتاد اما اوسپینا ضربه چیهواهوا را به خوبی مهار کرد.

یوونتوس برتری خود را حفظ کرد، اما ناپولی در دقیقه 23 برخلاف جریان بازی به گل رسید. مارتنز که با پاس ماتئو پولیتانو در محوطه جریمه یوونتوس قرار گرفت، در حالی که مقابل تعدادی از مدافعان حریف قرار گرفت، با یک ضربه دیدنی به گل رسید.

این گل با بازی متعادل همراه شد و تلاش یوونتوس برای ایجاد موقعیت ناکام ماند. از طرفی در دقیقه 39 روی ضد حمله ناپولی می توانست به گل دوم برسد اما شزنی ضربه زلینسکی را به خوبی مهار کرد.

یوونتوس در دقایق پایانی نیمه اول مدام تلاش می کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما ناکام ماند و نیمه اول با همان گل به پایان رسید.

یوونتوس در نیمه دوم شروع خوبی داشت و در دقیقه 49 شکست خورد تا در دقیقه 54 بازی را به تساوی بکشاند. مقاومت ضعیف مدافع ناپولی از پشت محوطه جریمه تنها روی یک پاس، توپ به چیهجا رسید و ضربه محکم او پس از برخورد به مدافع حریف به گوشه دروازه اوسپینا رفت.

تعادل بازی حفظ شد و ناپولی نیز به سمت دروازه یووه حمله کرد اما در دقیقه 63 کیهوزا بود که می توانست گل دوم را برای یووه به ثمر برساند اما ضربه او دقیقاً به جایی رفت که اوسپینا بود.

با نزدیک شدن به دقیقه پایانی بازی، حملات یوونتوس برای زدن گل برتری شدت گرفت و بازیکنان این تیم عطش بیشتری برای زدن گل دوم نشان دادند. او می توانست گل پیروزی یوونتوس را به ثمر برساند اما ضربه سر او به بیرون رفت. پس از عرض پست و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما