۲ شرط مجلس برای مذاکره با آمریکا

[ad_1]

خبرآنلاین: در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در آستانه، نمایندگان مجلس در حال آماده شدن برای کار بر این اساس هستند که ایران باید اقدامات متقابلی را علیه این جنایات آمریکا انجام دهد.

در همین راستا فدا حسین مالکی با اشاره به اعلام اقدام متقابل علیه آمریکا در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: طرح انقلابی در قالب «اقدام متقابل علیه آمریکا از عامل واقعی آمریکا رونمایی کرد». ترور شهید سلیمانی».

به روایت مهر، وی با اشاره به علاقه مندی به این طرح، تصریح کرد: لزوم پاسخگویی به شرارت های تروریست های آمریکایی در کشور میزبان، ممنوعیت مذاکره اسلحه، شکست غزه و یمن، ممنوعیت واردات کالا و خدمات از کشور میزبان. آمریکا با ممانعت از مذاکره با آمریکا از این طغیان عذرخواهی کرده و ترور شهید سلیمانی را محکوم کرده است.

۲ شرط مجلس برای مذاکره با آمریکا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی ابتدای سال؛ کنگره آمریکا – این آمار جالب است – در سال های 1 و 2 «پیش نویس و لایحه علیه جمهوری اسلامی» یا تصویب یا ارائه شد! “طرح ضداسلامی و شیطانی علیه جمهوری اسلامی” دیگری شر است. اکنون البته گلایه خود را به مجلس عوام عرض می کنم: مجلس شورای اسلامی چندین طرح و لایحه علیه شرارت آمریکا ارائه یا تصویب کرده است؟!

ملکی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یازدهم که از نمایندگان قوی و انقلابی مجلس هستند، امید و انتظار نخبگان کشور را برای جبران اشتباهات گذشته در میدان در برابر شرارت‌ها و رذالت‌های دشمن افزایش داده است.

وی بیان کرد: در همین راستا در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده، شورای انقلاب یازدهم، گامی در راستای این امر، طرحی مهم برای مقابله با طراح واقعی ترور جنایتکار است. شهید سلیمانی در این توافقنامه «اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه، حمایت از مقاومت و سیاست خارجی محترمانه» آمده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اولین بخش از این طرح، انجام انتقام‌جویی شدید یعنی اخراج تروریست‌ها از آمریکا در منطقه با در نظر گرفتن منافع مهم کسانی است که می‌توانند این کار را انجام دهید.

ارتش آمریکا باید به هرگونه اقدام تروریستی در این کشور پاسخ دهد و همچنین اجازه پاسخ نظامی جداگانه به کشور میزبان به عنوان همدست سازمان تروریستی آمریکا را بدهد.

– ممنوعیت تحریم های آمریکا علیه نهادهای خارجی

– ممنوعیت واردات کالا و خدمات از آمریکا، کاهش نقش دلار در مبادلات اقتصادی بین المللی.

– ممنوعیت مذاکره یا اجماع در مورد قدرت جنگ

– ممنوعیت هرگونه مذاکره با آمریکا تا بهانه خروج از کشور و محکومیت ترور شهید سلیمانی.

– لزوم دفع قصاص برای افزایش وحشت عاملان

وی تاکید کرد: بخش دوم در راستای حمایت از محور مقاومت، دولت را موظف می کند که ابتدا گامی در شکست محاصره ضد انسانی یمن و سپس غزه در گام دوم بردارد و به مردم مظلوم این مناطق کمک های داوطلبانه ارسال کند. کشورها. شکست محاصره غزه و واکنش صهیونیست ها در جنایتی مشابه ترور شهید فخری زاده.

نماینده مجلس نمایندگان گفت: در این راه علاوه بر همکاری کشورهای مقاومت در قالب تامین توسعه زیرساخت های اربعین، همکاری با دولت عراق نیز انجام می شود.

مالکی که نخواست نامش فاش شود، به دلیل اینکه صلاحیت صحبت با رسانه ها را ندارد، گفت:

وی بر ضرورت تمرکز بر مدرنیزاسیون تاکید کرد و گفت که اکنون با پایان جنگ سرد اهمیت بیشتری یافته است.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما