fastescobanner

آزمایش کووید-19 بایدن پس از افشای اخیر منفی شد

[ad_1]


رئیس جمهور جو بایدن به جلسه روز چهارشنبه با کارگروه خود در مورد مسائل زنجیره تامین گوش می دهد.

پاتریک سمنسکی / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پاتریک سمنسکی / AP


رئیس جمهور جو بایدن به جلسه روز چهارشنبه با کارگروه خود در مورد مسائل زنجیره تامین گوش می دهد.

پاتریک سمنسکی / AP

کاخ سفید اعلام کرد، پرزیدنت بایدن آزمایش کووید-19 منفی انجام داده است.

یکی از کارکنان کاخ سفید – که روز جمعه با بایدن در ایر فورس وان پرواز کرد – پس از مثبت شدن آزمایش کووید در روز دوشنبه تحت آزمایش PCR قرار گرفت. اعضای کارکنان، که به طور کامل واکسینه شده بودند و تقویت شده بودند، یکشنبه علائم را تجربه کردند. بایدن در روزهای یکشنبه و دوشنبه منفی بود، اما برای احتیاط روز چهارشنبه دوباره آزمایش شد.

نتایج یک روز پس از صحبت بایدن در مورد آخرین برنامه های خود برای نوع بسیار مسری امیکرون – و تلاش برای اطمینان بخشیدن به افراد واکسینه شده در مورد موارد موفق به دست آمد.

بایدن گفت: «از آنجایی که اومیکرون به راحتی پخش می شود، برخی از ما که به طور کامل واکسینه شده ایم، احتمالاً تعداد زیادی کووید خواهیم دید. هر دفتری، حتی کاخ سفید، موارد مثبتی خواهد داشت».

رویه های سختگیرانه ای برای جلوگیری از شیوع کووید در محوطه دانشگاه کاخ سفید، جایی که رئیس جمهور زندگی می کند و صدها نفر در آن روزانه کار می کنند، وجود دارد. بایدن به طور معمول برای ویروس آزمایش می شود. افرادی که با او سفر می کنند یا می خواهند با او به جلسه بروند قبلاً آزمایش شده اند.

پس از روز شکرگزاری، زمانی که صدای بایدن به میزان قابل توجهی خشن بود، پزشکان او یک باتری آزمایشی به او دادند تا تشخیص دهند که آیا واقعاً سرماخورده است یا خیر. بایدن نوه جوانش بو را مقصر می‌داند که هم میکروب‌ها و هم بوسه‌ها را در یک گردهمایی خانوادگی در نانتاکت آورده است. کاخ سفید یادداشتی از پزشک رئیس جمهور صادر کرد که در آن تأیید کرد که او ترسو نیست.

جین ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، در ماه اکتبر انتخاب شد و او را به مقام ارشد کاخ سفید در افشای عمومی پرونده تبدیل کرد. مسائل دیگری نیز در کاخ سفید وجود دارد، اما دولت در مورد آنها به طور علنی بحث نمی کند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما